כמובן שהחטיפים אינם מהווים את התזונה הבלעדית של הכלב, אלא הם תוסף נחמד שיכול לסייע לכלב בשמירה על היגיינת הפה שלו, בהעברת זמנו בצורה נעימה יותר וכן, באילוף הכלב. כיום ניתן למצוא בחנויות החיות השונות לא מעט סוגים של חטיפים לכלבים, אך אין ספק שחשוב מאוד לרכוש רק חטיפים איכותיים לכלב, על מנת שהם יממשו את המטרה שלשמה הם נרכשו ויאפשרו לכלב להנות מחטיפים בעלי ערך תזונתי שלא יפגעו בבריאות שלו באופן כלשהו.
מדוע כדאי לרכוש חטיפים לכלבים? אם אתם כבעלי כלבים שואלים את עצמכם למה בכלל כדאי לכם לרכוש חטיפים לכלבים, חשוב מאוד שתדעו שלחטיפים יש ערך וחשיבות רבה: ראשית כל, אם אתם מעוניינים ללמד את הכלב שלכם להקשיב לפקודות שונות או לאלף אותו, חטיפים הם דבר נדרש מאוד בתהליך זה. באמצעות שימוש בחטיף על כל פעולה שהכלב מבצע בהתאם להוראות שלכם, הכלב מבין כי הוא מקבל תגמול על הפעולה ועל כן, הוא יקשר בין הפעולה לתגמול ויבצע אותה באופן אוטומטי בכל פעם שתדרשו ממנו לבצע אותה. מורכב עד בלתי אפשרי לאלף כלב או ללמד אותו פקודות בלי להשתמש בחטיפים.
1 צפייה בגלריה
חנות חיות בולדוג הקניון לחיות מחמד
חנות חיות בולדוג הקניון לחיות מחמד
חנות חיות בולדוג הקניון לחיות מחמד
(צילום: canva)
כמובן שבכדי שהכלב אכן יקשיב לפקודות ויבצע אותן יש לבחור בחטיפים איכותיים ובעלי טעם טוב עבור הכלב, אשר הכלב ייהנה מאכילתם וירצה בהם. חטיפים לא מספיק איכותיים ואטרקטיביים מבחינת הטעם שלהם, לא באמת יגרמו לכלב לבצע את הפקודות שלכם וזאת בשל חוסר העניין שהוא בוודאי יביע בחטיף. שנית, חטיפים לכלבים רלוונטיים מאוד כחטיפי לעיסה. לחטיפי לעיסה יש שני מטרות ברורות: ראשית כל, מטרתם למנוע מהכלב שלכם ללעוס חפצים שיש לכם בבית ולהרוס אותם בשל הצורך שלו ללעוס ושנית, מדובר על חטיפים אשר שומרים על השיניים של הכלב. חשוב כמובן לרכוש חטיפים איכותיים מאוד אשר יענו על המטרות ויענו על הצורך בלעיסה של הכלב וזאת בכדי שאם תשאירו אותו בביתכם לבד, לא תחזרו לבית שבו יש ציוד שניזוק כתוצאה מלעיסה של הכלב. בחרו מראש חטיפי לעיסה הידועים גם כחטיפים דנטליים לצורך שמירה על בריאות השיניים של הכלב שלכם.
כיצד בוחרים חטיפים לכלבים? אם אתם מבינים את הצורך בחטיפים לכלבים, אתם בוודאי תוהים כיצד לבחור אותם בצורה נכונה. ובכן, ראשית כל, חשוב מאוד להקפיד על חטיפים במינון נכון על מנת שהם לא יגרמו לכלב להפסיק לאכול את המזון השגרתי שלו. מעבר לכך, חשוב לבחור חטיפים בעלי ערך קלורי נמוך. כמובן שחשוב מאוד שהחטיפים יהיו טעימים לכלב ויכילו רק מרכיבים איכותיים וטובים. כדאי שהחטיף יכיל בשר אשר יגרום לכלב להריח אותו ולרצות בו. חשוב מאוד לרכוש חטיפים של מותגים מוכרים וחברות מוכרות אשר ידוע כי הם מכילים רק רכיבים איכותיים ויהיו בטוחים וטובים לכלב שלכם, כך לדוגמא: חטיפים לכלבים של רויאל קנין ידועים כחטיפים איכותיים מאוד. רויאל קנין היא חברה המבטיחה את איכות המוצרים שהיא מייצרת עבור בעלי חיים בכלל וכלבים בפרט, הבחירה במוצרי החברה ובפרט בחטיפים לכלבים של החברה, תבטיח כי הכלב שלכם ייהנה מהחטיפים הבריאים והאיכותיים ביותר ושאתם גם תצליחו לאלף את הכלב שלכם. חשוב להגיע לחנות חיות איכותית אשר ידוע כי ניתן למצוא בה חטיפים לכלבים של חברות מוכרות לרבות חטיפים של רויאל קנין. בחנות מעין זאת תמצאו את החטיפים המדויקים והטובים ביותר לכלב שלכם מכל הבחינות.