משלוחי מתנה הם דרך נפלאה להביע אהבה, הערכה והוקרה לאנשים שחשובים לנו. כאשר אנחנו מחפשים רעיון למתנה לאירוע כלשהו – יום הולדת, לידת תינוק חדש, קידום בעבודה, ראש השנה או כל אירוע חגיגי או משמעותי אחר – חשוב לנו לבחור במוצר איכותי, שיראה כי אנחנו מתייחסים לעניין ברצינות רבה ומוכנים להשקיע באדם שאותו אנו רוצים לשמח.
משלוחים מתוקים של מארזי שוקולדים איכותיים הם בחירה נפלאה כמעט לכל אירוע. השוקולדים של רוי שוקולד עשויים משוקולד אירופי מובחר ובטעמיהם הנפלאים והמיוחדים הם מגלמים את המומחיות, הניסיון והידע המעמיק שעומד מאחוריהם. כך שאם אתם רוצים להפתיע אדם קרוב במתנה שהיא לא רק יפה, אלא גם מלאה בטעמים שאי אפשר לעמוד בפניהם – משלוח מתוק הוא בהחלט התשובה בעבורכם.

2 צפייה בגלריה
מארז מתוק
מארז מתוק
מארז מתוק
(צילום: רוי שוקולד)

השוקולדים של רוי
אם אתם מתלבטים בנוגע להזמנת משלוחי שוקולד לאירוע קרוב, חשוב שתדעו לפני הכול כי המארזים של רוי יכולים להגיע עד ביתו של הלקוח או של בעל השמחה בדיוק בזמן הרצוי לכם, והם יגיעו בדיוק בטמפרטורה הנכונה שתשמור על איכותם. המארזים עצמם מעוצבים באלגנטיות התואמת את סגנון האירוע, והם בעצמם כבר מעוררים סקרנות וציפייה. כשפותחים את המארז, מתגלים השוקולדים שבחרתם לאירוע, והמגוון עצום – טראפלס במגוון טעמים, פרלינים מיוחדים, מקרונים שובבים, מקופלות מקסימות בעבודת יד, שוקולדים טבעוניים למי שנמנע ממוצרי חלב ועוד ועוד.
חשוב לציין כי ברוי שוקולד תוכלו גם להפוך את המשלוח למיוחד הרבה יותר, באמצעות כיתוב על גבי שוקולד על מקל או באמצעות הדפסת מסר אישי, תמונה או כל דימוי שתבחרו על גבי פרלינים העשויים משוקולד לבן. כך מתאפשר לכם להפוך את המתנה שלכם למושקעת ואיכותית אפילו יותר.
משלוחים לכל אירוע
כפי שכבר ציינו, המשלוחים המתוקים של רוי שוקולד מתאימים כמעט לכל אירוע ולכל אדם, ויש שני אירועים שבהם הם הולמים במיוחד: יום הולדת ויום האהבה.

2 צפייה בגלריה
מארז מתוק
מארז מתוק
מארז מתוק
(צילום: רוי שוקולד)

יום הולדת הוא יום לפינוקים, ומה יותר מפנק משליח שדופק לכם על הדלת בדיוק כשאתם מוכנים להתחיל לחגוג ומושיט לכם מארז מלא בטעמים מתוקים? משלוח ליום הולדת הוא בחירה נהדרת לכל אדם ובכל גיל, ולכם נשאר רק לבחור את המארז המתאים ביותר – בגודל הרצוי לכם, במחיר שאותו הגדרתם ובהרכב השוקולדים שהכי ישמח את חתן או כלת השמחה. תוכלו לבחור במארז קטן של פרלינים עם הדפסי "מזל טוב" צבעוניים, במארז גדול של מקופלות משוקולד לבן או חלב ופרלינים בטעמי וניל, אספרסו ועוד, במארז הכולל לצד השוקולדים גם בקבוק יין אדום או לבן, והמגוון עוד רחב.
שוקולד ורומנטיקה הם שילוב מושלם, כך שבאמת אין בחירה טובה יותר מאשר מארזים ליום האהבה המלאים בשוקולדים נפלאים. החל בצבעים הרומנטיים של האריזה, עבור באלמנט ההפתעה המרגש שבמשלוח ועד לטעמים מעוררי החושים – מדובר בחוויה זוגית נפלאה. וגם כאן המבחר ענק: מטבעות שוקולד עם כיתובים מקסימים, עוגיות שוקולד צ'יפס ענקיות עם הקדשה אישית, שוקולדים בטעמים שמבוגרים אוהבים ובקבוקי יין להשלמת החוויה.
איכות היא לא דבר שמתפשרים עליו, בטח לא כאשר אנחנו רוצים להביע את רגשותינו החמים כלפי אדם החשוב לנו. משלוח מתוק של שוקולדים איכותיים באריזה מעוצבת הוא בחירה נהדרת למגוון אירועים, למי שיודע להעריך איכות ולמי שסתם יודע ליהנות מהמתוק המענג הזה.

מוגש מטעם: רוי שוקולד