כל היתרונות של חיפוי אלומיניום לקירות מבנים
לחיפוי אלומיניום עבור קירות מבנים יש מגוון רחב של יתרונות. מדובר על חיפוי שיש לו שימוש פונקציונאלי, עמידות לטווח ארוך, גמישות, קל ונוח להתקין אותו ועוד. בחיפוי אלומיניום למעשה משתמשים בלוחות אלומיניום שמהווים תחליף מצוין לחומרים טבעיים מסוגים שונים כגון: פסיפס, אבן, עץ ועוד שהעמידות שלהם מספקת עבור חיפוי מספיק איכותי. האלומיניום מציע גם איכות, גם עמידות, גם פונקציונאליות וגם עיצוב מרשים וייחודי.
האם יש תחליפים טובים לחיפוי אלומיניום?
על אף שחיפוי אלומיניום הוא כאמור בעל יתרונות רבים, הרי שכיום ניתן למצוא בשוק עוד חומרי חיפוי מתקדמים ואיכותיים, אשר מציעים יתרונות דומים לחיפוי האלומיניום. בין חומרי החיפוי שניתן למצוא הן עבור בנייה חיצונית והן עבור בנייה פנימית: פייבר צמנט וחיפוי פורצלן.

1 צפייה בגלריה
לוחות אלומניום
לוחות אלומניום
לוחות אלומניום
(צילום: יח"צ )

חיפוי פורצלן הוא חיפוי אשר מורכב מגרניט פורצלן. מדובר על חומר עמיד ואיכותי שיש לו תכונות רבות. הוא עמיד, אטום, חזק ואמין עבור חיפויים לכל מבנה. בשל כל היתרונות והתכונות שלו, הוא מציע מעין מערכת הגנה לכל קיר שהוא מחפה והוא מאפשר לו להיות עמיד בפני תנאי שחיקה שונים. בתהליך הייתור של החומר המדובר, מביאים את הגרגירים שלו לרמת גריסה דקה מאוד ובשל הדחיסה של החומר, הוא מקבל את התכונות של הקשיחות והעמידות. מעבר לכך, הוא מציע גם מראה אסתטי ודקורטיבי.
גם פייבר צמנט מהווה חומר חיפוי יעיל ביותר כיום. מוצרי פייבר צמנט כוללים בין היתר לוחות בנייה אשר מייצרים מבטון אדריכלי. מדובר על בטון המורכב ממגוון מרכיבים שונים לרבות מלט, חול, מים, מינרלים מסוגים שונים ועוד. לוחות פייבר צמנט הם לוחות חיפוי שיש להם יתרונות רבים לרבות עמידות גבוהה ביותר, תחזוקה מינימלית לאורך שימוש ממושך ומעבר לכך הם ידידותיים לסביבה.
חיפוי HPL- במה מדובר?
גם hpl חיפוי הוא חיפוי יעיל ואיכותי ביותר, אשר מורכב מלוחות פורמייקה ושבבי עץ מיוחדים שבהם הוספג חומר טבעי מיוחד או שרף עץ. הלוחות המדוברים רב שכבתיים והם הופכים ללוחות עמידים וחזקים במיוחד וזאת בשל הכבישה שלהם בלחץ גבוה. כך נוצרים למעשה לוחות חזקים ועמידים ביותר עבור חיפוי. יחד עם זאת הם ידידותיים לסביבה ואינם מכילים חומרים מסוכנים כלשהם לאדם או לבעלי חיים. השימוש בלוחות הללו עבור חיפוי קירות חוץ מציעה לקירות חוץ עמידות בפני תנאי מזג האוויר השונים, עמידות מפני מכות ושריטות וכן, מראה דקורטיבי, מרשים וייחודי.
כיצד תבחרו בצורה נכונה חומר חיפוי?
לאחר שהכרתם כמה חומרי חיפוי שיש להם יתרונות לרבות אלומיניום שמציע יתרונות רבים עבור חיפוי קירות חוץ, זה הזמן לקבל את ההחלטה הנכונה לגבי חומר חיפוי. אם אינכם יודעים כיצד לבחור את חומר החיפוי המדויק ביותר למבנה, לצרכים העומדים על הפרק ועוד, זה הזמן שלכם לבחור בחברה אמינה, מקצועית ובעלת מוניטין בתחום, אשר תסייע לכם הן בקבלת החלטה לגבי חומר חיפוי נכון והן עבור יישום חומר החיפוי הנבחר בצורה הטובה ביותר.


מוגש מטעם innobld