לכן רגע לפני שאתם מתכננים אירוע, הנה כמה מהטרנדים החמים ביותר בעולם האירועים החברות, שכולם כאחד יכולים לקחת את האירוע שלכם לשלב הבא.
מודולריות וגמישות כדי ליצור אירוע בלתי נשכח, עסקים רבים רוצים להציע לאורחים שלהם חוויית אירוח שלמה על ידי שימוש חכם במקום, עיצוב מיוחד ואפילו שימוש בטכנולוגיה. כדי לעשות זאת עולה הצורך בלוקיישנים מודולריים שניתן לשנות לחלוטין ולעצב בהתאם לקונספט הייחודי, כך שהאורחים יזכו לחוויה מיוחדת במינה.
שימוש בטכנולוגיה בעוד שהשימוש בטכנולוגיה אינו חדש בעולם האירועים, אופן השימוש בה מתפתח, וטכנולוגיות חדשות, יותר אינטראקטיביות, נכנסות לתמונה. מעבר לכך, גם לעסקים עצמם יש יותר מודעות לכך שהטכנולוגיה צריכה לענות על הצרכים שלהם באופן נקודתי, תוך שמאפשרת להם להתעלות על כל הציפיות וליצור חוויה מעצימה יותר. ומה גם שהטכנולוגיה מאפשרת ליצור אינטראקציה טובה יותר עם המשתתפים ולהסיק מסקנות לאירועים הבאים.
1 צפייה בגלריה
BY הפקות
BY הפקות
BY הפקות
(צילום: freepik)
לוקיישנים ייחודיים כיום יותר ויותר חברות מתכננות אירועי חברה במקומות מהנים וייחודים כדי ליצור רושם טוב יותר, אך גם כדי לעודד נוכחות מקסימלית. לוקיישן ייחודי יעורר יותר עניין, יצור רושם ראשוני חיובי וגם יגרום למשתתפים להיות מעורבים יותר. החל משטחים פתוחים ועד מקומות לא צפויים, לוקיישן מרהיב יכול ליצור באז מידי סביב האירוע וחוויה בלתי נשכחת עבור המשתתפים, כך שהם בטוח לא יפספסו את האירוע הבא שאתם מתכננים.
תפריט מרגש אי אפשר להכחיש שהביקוש לאוכל איכותי באירועי חברה הולך וגובר, ולכן יש המון מקומות שמציעים אירוח ברמת מסעדת שף. שילוב של אוכל ומשקאות ברמה גבוהה באירוע שלכם זו הזדמנות מעולה להרשים את האורחים שלכם. לא רק שאוכל מרגש יעזור למשוך יותר משתתפים לאירוע, הוא גם יעזור לכם ליצור חוויה בלתי נשכחת, כי האורחים שלכם בטוח יזכרו אירוע שהיה בו תפריט ברמה הגבוהה ביותר.
אינטראקציה עם האורחים בשנים האחרונות חל מעבר מפעילויות שמבדרות את האורחים לפעילויות שמאפשרות להם להיות יותר מעורבים, קל וחומר להפוך לחלק מהאירוע. החל בתחרויות, דרך סדנאות ועד פעילויות אינטראקטיביות מסוגים שונים, עסקים רבים משלבים פעילויות שמעצימות את האינטראקציה עם האורחים ועל ידי כך מגבירים את המוטיבציה שלהם ואת ההנאה לאורך האירוע.
אמנים אורחים כיום יש לא מעט עסקים שמביאים אל אירועי החברה אמנים אורחים מסוגים שונים שינאמו או יופיעו במהלך האירוע ויעוררו עניין אצל המשתתפים. אמנים אורחים יוצרים נקודת מבט רעננה, הם יכולים להפוך לנושא לשיחה, לקדם חשיבה יצירתית, להוביל ליצירת רעיונות חדשים, להעשיר את הידע ולכן זו מגמה שהולכת וצוברת תאוצה באירועי חברה.
קיימות נושא הקיימות מעצב אירועי חברה בדרכים רבות ומגוונות ומתכנני אירועים משקפים את הנושא הסביבתי באירועים שמתכננים ואף מקדישים לכך המון מחשבה. החל בכלים שבהם עושים שימוש, דרך חומרים ממוחזרים או הקפדה על סחר הוגן, יש דרכים רבות שמאפשרות לכם לשלב את הגישה שלכם לנושא הקיימות באירוע החברה שלכם, ואפילו לצאת בהצהרות גדולות כדי באמת להעלות את המודעות לנושא.
אירועים היברידיים טרנד נוסף שהופך לפופולרי במיוחד בעולם האירועים לחברות הוא אירועים היברידיים. אירועים אלו משלבים בין נוכחות פיזית של המשתתפים לבין נוכחות מקוונת, ובכך מאפשרים למשתתפים מכל העולם לקחת חלק באירוע. טרנד זה הפך למאוד פופולרי בתקופת הקורונה, כאשר נבצר ממספר גדול של משתתפים להתרכז בחלל אחד, אך הודות להצלחה המסחררת, סביר להניח שמגמה זו כאן כדי להישאר. בזכות היתרונות הרבים של הנגשת אירועים, ישנם הרבה יותר אירועים וירטואליים והיברידיים, כמו גם סרטונים שמאפשרים לאורחים "לבקר" וירטואלית באירוע בזמן מאוחר יותר.
שמירה על אורח חיים בריא נושא הבריאות הפך לבעל חשיבות, במיוחד בתקופה של מגיפה, והרבה עסקים שמים דגש רב על בריאות העובדים, כך שלאחרונה, נושא הבריאות מתחיל לקבל משקל גדול יותר גם באירועי חברה. כיום ניתן לראות מגמה שבה עסקים מתמקדים ברווחת העובדים כאשר הם מתכננים אירועים מסוגים שונים.
מגמה זו באה לידי ביטוי בדרכים שונות ומגוונות החל בהקפדה על מזון בריא ואיכותי, דרך סדנאות בריאות הנפש והגוף כמו יוגה, מיינדפולנס או אימון אישי כדרך לשפר את הרווחה הנפשית ולממש את הפוטנציאל ועד מתחמי מסאז'ים וספא.
לסיכום, בעולם תחרותי כמו עולם האירועים לחברות, טרנדים ומגמות מאפשרים לכם להתלבט, ולהגדיל את היתרון על המתחרים. במיוחד אם אתם אלו שקובעים את הטרנדים ומציבים רף חדש עבור אחרים. עסקים שחושבים ללא הרף כיצד לחדש ולהפיק אירועים ייחודיים ומקוריים, שמים את עצמם על המפה, הופכים להיות נושא לשיחה ולמשפיעים ממש. לכן, לפני כל אירוע חברה מומלץ להשקיע מחשבה ואפילו לשכור את שירותיה של חברת הפקות מקצועית שיודעת כיצד לחשוב מחוץ לקופסא ולקדם את המותג באמצעות הפקת אירוע חברה מקורי שכולם ידברו עליו.