לכן, העדיפות הראשונה שלך היא לפנות למומחה בתחום תיקון ושיפור דירוג אשראי שיבצע לך בדיקת BDI ראשונית, יחקור ויעשה עבורך את העבודה כך שתהיה לך 100 אחוז הצלחה וללא סיכונים.
חשוב שתדע – אין פתרון קסם וזה לא יקרה ביום אחד!
הפתרון המהיר ביותר שיוכלו להציע לך נמצא אצל חברה מומחית בתחום תיקון ושיפור היסטוריית נתוני אשראי שליליים, אך אם בכל זאת תבחר לעשות את זה בעצמך, תהיה חייב לקחת בחשבון שזה תהליך שייקח לך המון זמן.

1 צפייה בגלריה
 ציון האשראי
 ציון האשראי
ציון האשראי
(צילום: freepik)

6 דרכים שיעזרו לך לשפר את ציון האשראי –
1. שלם את החשבונות והתשלומים שלך בזמן - היסטוריית התשלומים שלך היא הגורם החשוב ביותר בקביעת ציון האשראי שלך, המהווה 35% מהציון הכולל שלך.
ביצוע תשלומים חודשיים קבועים בזמן יכול לעזור לך לשפר את ניקוד האשראי שלך!
ההשפעה של בעיות אשראי בעבר על ציון האשראי שלך מתפוגגת ככל שעובר הזמן וככל שאתה ממשיך להראות הרגלי אשראי טובים על ידי תשלום כל החשבונות והתשלומים המינימליים בזמן, בכל פעם.
2. יחס ניצול האשראי שלך - מהווה 30 אחוז מהציון שלך, שמירה על יתרות נמוכות היא הדבר השני הכי חשוב שאתה יכול לעשות כדי להעלות אותו.
יחס ניצול אשראי גבוה או, במילים אחרות, יתרות גבוהות, יכולים להוריד את הציון שלך, ציון האשראי שלך יכול לרדת או לעלות בהתאם ליתרת החוב שלך למסגרת האשראי הכוללת שלך.
הדרך היעילה ביותר להעלות את הציון שלך על ידי שמירה על יחס ניצול אשראי נמוך היא לשלם את יתרות החוב שלך.
שמירה על יחס נמוך לא רק תעלה את הציון שלך אלא גם תפחית את החוב שלך!
3. הגיל הממוצע של כל חשבונות האשראי בדוח האשראי שלך - מהווה 15% מדירוג האשראי שלך. אנשים חושבים שעדיף להם לא לעשות שימוש באשראי, אך לא כך הדבר, ככל שהתנהלת עם אשראי יותר זמן והשתמשת בו בצורה אחראית, כך ניקוד האשראי שלך יהיה טוב יותר.
הסיבה לכך היא שמלווים רוצים לראות את דפוס ההתנהגות שלך בהחזר החוב שלך בעבר כדי לחזות כיצד יהיה דפוס ההחזר העתידי שלך.
כתוצאה מכך, לשכות האשראי מביאות בחשבון את אורך היסטוריית האשראי כדי לחשב את ניקוד האשראי.
אז אם אתה רוצה להעלות את הציון שלך, אל תסגור חשבון ישן או חשבונות ששילמת והתחל להתנהל עם אשראי בהקדם האפשרי.
4. השתמש בסוגים שונים של חשבונות אשראי כדי לגוון את תמהיל האשראי שלך -
לשכות האשראי מביאות בחשבון את תמהיל האשראי כדי לחשב את ציון האשראי שלך , הסיבה לכך היא שלשכות אשראי ומלווים רוצים לראות אם טיפלת היטב במספר סוגי אשראי במקביל.
תמהיל האשראי שלך מהווה עד 10% מציון האשראי שלך, אז אם יש לך יותר מסוג אחד של אשראי זה יעלה את הציון שלך, בתנאי שתנהל כמה סוגי אשראי בצורה טובה.
הגשת בקשה וקבלת סוגים חדשים של מוצרי אשראי כגון כרטיס אשראי קמעונאי, הלוואה אישית או הלוואת משכנתא תעניק לך תמהיל אשראי בריא יותר ותעלה את ניקוד האשראי שלך אם תראה שאתה יכול לנהל את התשלומים באופן תקין.
עם זאת, אל תפתח חשבונות חדשים אם אינך יכול להרשות לעצמך אשראי נוסף, כי אחרת אתה עלול בסופו של דבר לפגוע בציון שלך.
5. הגש בקשה לחשבונות אשראי חדשים רק במידת הצורך - במידת הצורך ויש לך היסטוריית אשראי ותיקה, זה בסדר לבקש כרטיס אשראי, הלוואה אישית או אשראי חדש.
רק חשוב שתדע שעל ידי קבלת אשראי חדש, אתה יכול להוריד את יחס ניצול האשראי שלך ולגוון את תמהיל האשראי שלך.
למרות שאשראי חדש מהווה רק 10% מציון האשראי שלך, חשוב היטב לפני שאתה מגיש בקשה ופותח מוצרי אשראי חדשים.
שים לב, אם אתה מגיש בקשה למספר מוצרי אשראי בתוך פרק זמן קצר, הציון שלך יכול לרדת באופן דרסטי.
הסיבה לכך היא שבכל פעם שאתה מגיש בקשה למוצר אשראי, כל בקשה מתועדת כחקירה קשה בדוח האשראי שלך, וזה מפחית את הציון שלך בכמה נקודות.
יותר מדי פניות המדווחות בדוח האשראי שלך יפגעו בציון שלך באופן משמעותי.
6. בדוק את דוח האשראי שלך לאיתור שגיאות - בממוצע, ל-1 מכל 5 אנשים יש שגיאה בדוח האשראי, לכן חיוני לבדוק את דוח האשראי שלך לאיתור שגיאות לפחות פעם בשנה.
שגיאות בדוח האשראי שלך עלולות להשפיע על הציון שלך ולגרום לך להיראות ללווה מסוכן עבור המלווים שלא ירצו להתעסק איתך או לאשר לך הלוואה, משכנתא או מימון לכל מטרה.

בסופו של דבר מי שמבין הכי טוב ויכול לעזור לך לעלות את ציון האשראי שלך זה יועץ מומחה בתחום שיפור ותיקון דירוג האשראי.
ע"י יועץ מומחה שיבדוק את דו"ח-BDI שלך ויעבור על כל נתוני האשראי בדוח שלך ויפענח את מצבך, כך תוכל לקבל את האינפורמציה הכי טובה באם מצבך דורש שיפור וגם לקבל את הפתרון והמענה שחיפשת – שיפור ותיקון דירוג האשראי שלך.

רוצים לוודא כי דירוג האשראי שלכם גבוה וחיובי? חברת קרדיט קלין מתמחים בשיפור דירוג אשראי מזה 10 שנים, עם מעל ל-24,000 לקוחות שזוכים להנות מדירוג אשראי גבוה!
לשיחת ייעוץ חינם חייגו עכשיו: 03-3752244


מוגש מטעם: קרדיט קלין