אומרים שקידום אתרים יכול לקחת אתכם קדימה, אגב זה לגמרי נכון וזו אחת הסיבות שבגללן התחום הזה נמצא בצמיחה מטורפת - יותר ויותר עסקים רוצים להתקדם בעולם הדיגיטל, לבדל את עצמם מהשאר ופשוט להתחיל למכור ללא הפסקה. נשמע כמו משהו שהייתם מסתדרים איתו?
לפני שנתחיל: בואו נבין מה זה קידום אתרים
קידום אתרים אורגני או בשמו הלועזי SEO הוא למעשה שם כללי למגוון רחב של פעולות אשר מטרתם לקחת את האתר שלכם ולהעלות אותו במיקומים במנועי החיפוש באמצעות אופטימיזציה נכונה.
נסו לחשוב כמה פעמים חיפשתם משהו בגוגל, למעשה אתם פשוט מחפשים הכל - ממתכון לשטרודל, דרך טיפים איך לעבור את המבחן בהצלחה ועד חנויות אופנה ובגדים. הכל נמצא שם בגוגל.
דרך קידום אתרים אתם מעלים את המיקומים שלכם בגוגל והופכים את עצמכם מ"בלתי נראים" לנראים לכל, מה שלוקח את האתר שלכם ומעלה אתכם צעד אחד קדימה הן במיתוג, הן בחשיפה והן במכירות.
1 צפייה בגלריה
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני
(צילום: CANVA)
קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש: מי צריך את השירות הזה?
בגדול כל מי שמחזיק אתר אינטרנט. זה לא כל כך משנה אם יש לך חנות און-ליין בתחום החיות או שאתה שמאי מקרקעין או עורך דין. כולנו פותחים אתר מסיבה פשוטה - להיות נגישים יותר ולהגיע אל קהלי יעד רלוונטים.
אם מישהו יחפש שמאי מקרקעין אתם מצפים שהוא יפנה אליכם, כדי שהוא יפנה אליכם אתם תצטרכו להיות בעמוד הראשון, על מנת שיפנו אליכם יותר אנשים תצטרכו להיות במיקומים הראשונים בעמוד הראשון. נשמע פשוט?
תחום בצמיחה מטורפת: מה קרה פה?
תחום קידום האתרים נמצא בצמיחה מטורפת היות ובעלי עסקים רבים הבינו שמי שלא באונליין לא קיים, וגם כדי להיות באון-ליין לא מספיק אתר אינטרנט שנראה טוב מה שגורם לבעלי עסקים רבים לשכור את שירותיהם של מקדמי אתרים שיקחו אותם צעד אחד קדימה אל עבר החזון שלהם.
יש לכם עוד תהליך לעבור: SeoLinks
אתם כרגע מחזיקים אתר, יפה למראה יש אנשים שיגידו. אך על מנת להגיע לתוצאה הנכספת ולתוצאות הראשונות בגוגל יש לכם עוד תהליך לעבור.
כמו כל תהליך שאתם עושים בעסק שלכם על התהליך להתבצע בצורה נכונה ובריאה - בדיוק בשביל זה SeoLinks פה בשבילכם.
למעלה מ - 10 שנים ליוותה SeoLinks מאות לקוחות הן בסקטור הפרטי והן בסקטור העסקי ועזרה להם לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה.
מוכנים לשינוי? אנחנו בצד השני של הפלאפון...