כל אחת מהפעילויות יכולה להתאים לגילאים שונים, וכמובן לחלק שונה של החופשה, בכך תוכלו למלא את תקופת הקיץ ולספק לילדים שלכם בילוי וחוויה מהנים.
פעילות לייזר טאג ביער בן שמן פעילות לייזר טאג, מקורה באימוני הצבא האמריקאי בשנות השישים-שבעים. הרעיון של הפעילות היא שחיילים יתאמנו עם רובים שיורים לייזר, וזאת במתחם המדמה שדה קרב אמיתי. לימים, הפעילות הפכה אזרחית ואפשר להשתתף בה באופן חופשי.
ביער בן שמן, ישנו מתחם של פעילות לייזר טאג ביער בן שמן המותאמת לכל הגילאים, ויכולה להתאים הן לילדים, בני נוער ומבוגרים. במהלך הפעילות המשתתפים מקבלים רובים שיורים לייזר כאמור, הם מתחלקים לשתי קבוצות כשהמטרה של כל קבוצה היא להוציא כמה שיותר משתתפים מהקבוצה השנייה אל מחוץ למשחק. ערכות לחימה מסוגים שונים, מקבלים המשתתפים גם מתקנים נוספים שיכולים לשמש אותם במהלך המשחק, כולל מטעני חבלה ומזוודות נפץ (דמה כמובן).
מדובר בפעילות לא מסוכנת, שכן גם הרובים עצמם אינם מסוכנים וגם המתחם עצמו, למרות שהוא מדמה שדה קרב, הוא בטוח מאוד לשימוש. כל מי שמשתתף במשחק יכול לחוש תחושה גבוהה של אדרנלין, מתח, עניין. בעיקרון המשחק לא דורש ידע או מומחיות יוצאת דופן, למרות שבמהלכו יש צורך בתכנון ואלתור, הסוואה ותנועה במקום ולכן רצוי להיות עם כושר גופני טוב וכמובן לבוא עם בגדים נוחים מאחר והוא דורש תנועה וכן הוא נערך במתחם פתוח בתקופה חמה, לכן מוטב להיות עם בגדים קצרים ונעלי ספורט.
כאמור, המשחק מיועד לכל הגילאים, כל אחד ואחת יכולים להשתתף בו אלא אם יש מגבלות רפואיות שמונעות זאת. משך זמן הפעילות הוא שעה, והמחיר לאדם הוא 100 שקל. המקום דורש מינימום של שישה משתתפים, מקסימום שלושים משתתפים. במידה וישנה כמות גדולה של ילדים שמעוניינים להשתתף, אפשר ליצור קשר עם צוות המקום ולארגן מתחם באזור המגורים.
1 צפייה בגלריה
בריל דיגיטל
בריל דיגיטל
בריל דיגיטל
(צילום: בריל דיגיטל)
לינה בצימר של המילטון בצפת הורים המעוניינים להוציא את הילדים מהבית במהלך השבוע או בסופשבוע, יכולים לשכור צימר בצפת. מתחם המילטון בעיר העתיקה, כולל שני צימרים, ספיר ונופך (ספיר מתאים לזוג פלוס ילד, נופך מתאים לזוג).
המתחם נמצא בעיר העתיקה בצפת, מרחק הליכה מכל האטרקציות שהמקום מציע. בצימר עצמו אפשר ליהנות ממיטות אורתופדיות, ג'קוזי, מטבח מאובזר ואופציה ליהנות מארוחות גדולות ומפנקות דרך המקום עצמו.
שני הצימרים מתכוננים ומעוצבים בסגנון האדריכלות הנפוצה בצפת העתיקה, וכן אפשר למצוא בהם מגוון רחב של פריטי אומנות וקישוטים של אמנים מקומיים. האווירה במקום מאוד מהנה ומפנקת, כשמצד אחד אפשר להרגיש את ההיסטוריה של צפת ומצד שני, אפשר להתנתק מהכל ולחשוב שאנחנו נמצאים בחו"ל.
כאמור, מתחם המילטון נמצא בלב העיר העתיקה, מרחק הליכה מאחד המקומות היפים ביותר בישראל. ניתן ליהנות במקום:
  • ממבנים מתכוננים ומעוצבים בצורה מרשימה,
  • בתי כנסת עתיקים,
  • שוק אמנים מקומי,
  • ומגוון מסעדות ובתי קפה.
מי שרוצה, יכול ללון במקום ולצאת לטיולים מחוץ לצפת, בין אם זה בכנרת, ברמת הגולן, בגליל העליון, בגליל המערבי, ובאופן כללי במגוון רחב של אתרים ומסלולים באזור. אין ספק שזו יכולה להיות חוויה מאוד מפנקת ומהנה לילדים שמעולם לא ביקרו באזור.
המחיר ללילה בצימר ספיר בצפתהוא 1500 שקל ובצימר נופך בצפת הוא 1200 שקל. רצוי להזמין מקום מראש על מנת לוודא לשריין את התאריך המועדף עליכם.
קייטנת הגלישה של אורן סרף סקול בתל אביב הורים המחפשים אטרקציה ייחודית לילדים, מבלי שהם יצטרכו ליטול בה חלק, יכולים לרשום אותם לקייטנת הגלישה של אורן סרף סקול בתל אביב. קייטנה זו נערכת כל שנה בקיץ במספר מחזורים.
הקייטנה של אורן נערכת בחוף תל ברוך, במסגרתה לומדים הילדים כל מה שצריך על גלישה, הן באופן תיאורטי והן באופן מעשי, כשהמטרה היא שהם סיימו את הקייטנה וירצו להמשיך ללמוד ולהתפתח כגולשים מן המניין. הקייטנה נערכת בהדרכת מדריכים וגולשים מקצועיים אשר עובדים עם הילדים על כל פרט ופרט, החל משלב היכרות עם הגלשן, דרך הבנה של תנאי הים ועד לשלב הגלישה באופן מעשי.
קייטנת הגלישה של אורן, מתאימה לילדים החל מגיל 7 ומעלה, כאשר הקבוצות מחולקות על פי גילאים ורמות גלישה. בכל יום ראשון נפתח מחזור חדש שנמשך במשך 5 עד 10 ימים, עד סוף הקיץ. הפעילות נערכת בשני מחזורים, מחזור בוקר מ-8:30 עד 13:30, ומחזור צהריים מ-14:30-18:30. במשך ימים א' עד ה'. הילדים מתחלקים לקבוצות קטנות של 5-6 ילדים שעובדים עם מדריך אחד ספציפי.
במהלך הקייטנה, הילדים מקבלים גלשן מותאם עבורם, וציוד גלישה מתאים כולל חליפת גלישה שמטרתה לשמור על חום הגוף שלהם. במהלך שהותם בקייטנה, הילדים גם מקבלים כריך ושתייה קרה.
כאמור, בזמן הקייטנה הילדים לומדים להכיר את הגלשן, כיצד לעבוד איתו ואיך לשלוט בו בזמן הגלישה. הם לומדים טכניקות גלישה בסיסיות ומתקדמות על פי יכולתם ורמתם. לומדים על ההיסטוריה של עולם הגלישה בארץ ובעולם, את כל כללי הבטיחות של פעילות בים וכן נערכות תחרויות נושאות פרסים בין המשתתפים. בסיום הקייטנה, הילדים יוצאים עם ידע שיכול לעזור להם בהמשך לימודי גלישה וכמובן אם ירצו לגלוש לבד כשיגדלו.
חשוב להדגיש, הקייטנה מתקיימת באישור ופיקוח משרד החינוך, כל חניך נהנה מביטוח אישי, כל המדריכים בקייטנה הם גולשים מקצועיים, הקייטנה מנוהלת על ידי אורן וייס גולש מקצועי שמנהל בית ספר לגלישה וקייטנות מזה שנים רבות. המדריכים והצוות מקפידים על בטיחות הילדים, לא רק כשהילדים נמצאים בים אלא גם כשהם נמצאים בחוף, דואגים לספק להם את כל מה שהם צריכים בשביל, להגנה מפני השמש וכן לכל דבר אחר. .
לסיכום, אנחנו יכולים לראות שישנן מספיק אטרקציות ייחודיות ואטרקטיביות שהילדים יכולים ליהנות מהן, בין אם הן נעשות קרוב לבית או במרחק נסיעה. עלינו להחליט מה יכול להתאים לילדים שלנו על מנת שלא ישתעממו במהלך החופש הגדול ויצברו חוויות וזיכרונות. אפשר לבחור באופציה אחת, ואפשר כמובן לחלק את הזמן ולבחור בשלושת האופציות ביחד, כל אחת בתקופת זמן שונה.