אבל רגע לפני שאתם מבצעים עסקת נדל"ן גורלית וטרם קבלת ההחלטה המכריעה, ההמלצה המרכזית תהיה להבין לעומק את המשמעות אשר עומדת מאחורי רכישת נכס, וההשלכות המשפטיות לכך.
חתימת חוזה לרכישת נכס מהווה רגע משמעותי במיוחד, כזה המתלווה אל לא מעט השלכות שכן, עסקת נדל"ן עשויה להיות כלכלית במיוחד עבור הרוכשים השונים.
אך מהצד השני, ניתן לומר בצורה חד משמעית כי קניית נדל"ן עשויה לגרום לנזק משמעותי ונזקים כלכליים גבוהים במקרים בהם התהליך מתבצע ללא עורך דין מקצועי ומנוסה לענייני נדל"ן, כזה שיבטיח שכלל הדרישות והבקשות שלכם מקבלות את המענה המקיף ביותר.
וחשוב לזכור כי עסקת נדל"ן היא כזו אשר טומנת בחובה השלכות משמעותיות על חיי הרוכשים, כאמור - לטוב ולרע. יתרה מכך, כאשר מדובר על עסקאות נדל"ן בערים מרכזיות כמו ראשון לציון, חולון, נס ציונה והסביבה, ניכר כי מדובר על תהליך שאין להקל בו ראש ולכן, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל מה שצריך לדעת על מנת לבחור עורך דין לנדל״ן ראשון לציון.
1 צפייה בגלריה
אושר אלקיים משרד עורכי דין
אושר אלקיים משרד עורכי דין
אושר אלקיים משרד עורכי דין
(צילום: FREEPIK)
השלב בו תצטרכו לפנות לעורך דין מומחה מיד לאחר שהחלטתם שאתם רוצים לרכוש נכס נדל"ן, בין אם להשקעה ובין אם למגורים, אז כדאי שתפנו אל שירותיו של עורך דין מנוסה אשר יסייע ויכוון אותכם לביצוע העסקה.
לא פעם רוכשים מגיעים לעסקה כאשר הם לא מודעים למגבלות מסוימות בחוק או בשוק, ועם הידע הזה מגיעים לביצוע העסקה.
מגבלות כמו אחוז המימון בעסקת נדל"ן, היבטים של מיסוי מקרקעין (מס שבח ורכישה בעת קנייה או מכירה של נדל"ן), קבלת דירה במתנה וסוגיות נוספות – אשר כולן יכולות לחרוץ את גורלה של העסקה, וללא הכוונה נכונה עשויים להביא לקשיים רבים בהמשך.
על כן, שירותיו של עורך דין אמין ומנוסה ימזער משמעותית את הסיכונים האפשריים הנמצאים במסגרת חוזה רכישת הנכס, ידאג למלא את כלל הזכויות שלכם וכמו גם, ישמור עליכם מפני תרחישים בלתי צפויים אשר מעוגנים בחוק, לצד בדיקה מעמיקה וקפדנית של כלל הנתונים הסובבים את הנכס.
הפרמטרים העיקריים לבחירת עורך דין מוצלח בראשון לציון והסביבה בעת בחירת עורך דין שייצג אותכם בעסקה, יש לבחון מספר פרמטרים עיקריים שניתן להשוות בין עורכי הדין השונים, ואשר יסייע במציאת עורך הדין הנכון עבורכם:
הפרמטר הראשון הוא רמת השירות של המשרד והצוות המקצועי. עורך דין טוב אמור לספק ללקוח שלו מעטפת של איכויות, מתוך הבנה שהוא מלווה את הלקוח בתהליך מורכב ולעיתים ארוך.
הפרמטר השני הוא זמינות ללקוח ולעסקה. אינכם רוצים ללכת לעורך דין שלא יהיה זמין עבורכם באופן אישי לביצוע העסקה שכן הדבר עלול להוביל למשבר בהמשך הדרך לאור חוסר הזמינות והרצינות של עורך הדין.
פרמטר שלישי הוא ניסיון מקצועי – יש לא מעט עורכי דין שיש ברשותם יותר תחומי עיסוק מלקוחות. עליכם לבחור עורך דין שתחום ההתמחות העיקרי שלו הוא נדל"ן, ונדל"ן בלבד, שכן הידע והניסיון ישמש אותכם בעסקה שלפניכם.
פרמטר רביעי הוא מחיר הוגן – מחיר הוגן אין משמעותו מחיר זול או יקר. משמעותו מחיר הוגן ביחס לנסיבות העסקה. כל עסקה יש לה את הייחוד שלה, ועל כן תמחור מודולרי שמתאים לצרכי הלקוח.