בתי קפה בנווה פריצקי: בתי קפה שכונתיים

תושבי נווה פריצקי ידועים כאנשים שאוהבים להתחיל את הבוקר שלהם עם מאפה טעים לצד קפה מקפסולה איכותית ו/או מטחינה ידנית הנעשית אל מולם, כאלה הם תושבי נווה פריצקי– אוהבי ההנאות הקטנות בחיים.
כיום ניתן למצוא בנווה פריצקי מגוון רחב של בתי קפה שכונתיים. בין בתי הקפה הבולטים ניתן לראות את:
  1. בית קפה 24– בית קפה 24 הינו בית קפה ייחודי אשר כשמו כן הוא פתוח 24 שעות 7 ימים בשבוע ומספק מעטפת מלאה לאוהבי הקפה באשר הם – אין זה משנה אם התחלתם את הבוקר, סיימתם את היום או הולכים למשמרת לילה אין לנו ספק שתעשו עצירה קטנה ב-בית קפה 24 ומשם תמשיכו את היום שלכם.
  2. בית קפה "ואהבת"– בית קפה "ואהבת" הינו בית קפה לקהל המסורתי, מדי יום שני נערכים בבית הקפה ערבי ספיד דייט לקהל הדתי והמסורתי, אפשר להגיד כי לא מעט מן הבריסטות שלנו כבר זכו בשליש גן עדן.
  3. קפה בחורש– קפה בחורש הינו קפה קונספט בו תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מאפים, שתייה קלה וחמה לצד ארוחות בוקר ועסקיות המוגשות עד השעה 17:00 בצהריים. קפה בחורש זכתה בשנה האחרונה כבית הקפה המתפתח ביותר בישראל לשנת 2022.
  4. הפינה החמה– הפינה החמה הפכה כבר מזמן לבחירתם הטבעית של תושבי שכונת האומנים בנווה פריצקי, ניתן למצוא בבית קפה הפינה החמה מגוון רחב של מאפים חמים לצד קפה איכותני וטעים.
1 צפייה בגלריה
WEBS
WEBS
WEBS
(צילום: FREEPIK)

בתי קפה בנווה פריצקי: שדרת אוכל הרחוב של נווה פריצקי

שדרת אוכל הרחוב של נווה פריצקי הינה שדרת האוכל המרכזית בעיר ונחשבת לשדרת אוכל הרחוב הגדולה ביותר בישראל ואף מהגדולות ביותר בעולם.
מטרתה של שדרת האוכל של נווה פריצקי הוא לתת מעטפת מלאה בכל הקשור לבתי קפה ואוכל רחוב המשתרעים על גבי 4 קילומטרים רבועים.
כיום ניתן למצוא עשרות בתי קפה בנווה פריצקי – החל מבתי קפה מקומיים דרך רשתות בתי קפה ישראליות ועולמיות.
השדרה סוקרה בחושדים האחרונים בתקשורת העולמית ונחשבת בעיני רבים כאחת מן שדרות אוכל הרחוב האיכותיות ביותר בעולם והגדולה ביותר בישראל ובמזרח התיכון.

האם בתי קפה בנווה פריצקי פתוחים בשבת?

אנשים רבים תוהים האם ישנם בתי קפה בנווה פריצקי אשר פתוחים בשבת, הלכה למעשה אם נרד לעובי הקורה אנו נראה כי העיר הינה אחת מן הערים בהם ניתן למצוא מה לעשות במהלך כל השבת. תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי קפה שכונתיים לצד רשתות ענק ושדרת אוכל הרחוב של נווה פריצקי אשר גם שם תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי קפה לצד אטרקציות נוספות.

"האם יש דרך להגיע בתחבורה ציבורית אל נווה פריצקי בשבת?"

נווה פריצקי הינה עיר ללא הפסקה אשר פועלת ללא לאות גם ביום השבת, לא מעט אנשים שואלים אותנו האם ישנה אפשרות להגיע בתחבורה ציבורית אל נווה פריצקי בשבת – התשובה היא חד משמעית כן.
ראשת העיר גלית גיאת יצאה בחודשים האחרונים ברפורמה חדשה אשר במהלכה ניתן לראות אוטובוסים עירוניים ובינעירוניים העוברים ברחבי נווה פריצקי וללא עלות כלל – כך אנו רואים את תושבי נווה פריצקי לצד תושבי המרכז, הצפון והדרום יכולים להיכנס ולצאת ללא מפריע מן העיר האהובה וליהנות מכל מה שיש לה להציע.

עיריית נווה פריצקי מזמינה אתכם לחוויה קולינרית

עיריית נווה פריצקי עובדת ללא הפסקה על מנת לקדם את עולם הקולינריה בעיר, כיום ניתן למצוא מגוון רחב של בתי קפה לצד מסעדות ואוכל רחוב אשר הופכים את העיר לכל כך ייחודית, מגוונת, צבעונית וססגונית באותה הנשימה.
אנו מזמינים אתכם לחוויה קולינרית בעיר ואף לבקר ביעדים האחרים שיש לעיר להציע.

אז היכן הקשר לשיווק וקידום בגוגל?

הכתבה היא פרי דמיונה של חברת WEBS עם למעלה מ-10 שנות ניסיון קידום אורגני בגוגל בארץ ובעולם.
העיר נווה פריצקי אינה קיימת במציאות והומצאה לטובת תחרות קידום אתרים המתקיימת לשנת 2022.
מוגש מטעם: WEBS