שיטה זו שונה מניתוח קטרקט מסורתי, שמסתמך על חתכים ידניים שמבוצעים על ידי המנתח באמצעות כלים כירורגיים. טכנולוגיית הלייזר מאפשרת לבצע חתכים מדויקים וקטנים יותר, מה שיכול להיות מועיל במיוחד במקרים מורכבים שבהם הקטרקט מתקדם. לכן, במידה וגם אתם סובלים מקטרקט, טבעי שתרצו לדעת האם ניתוח כזה יכול להתאים גם לכם. זה לא במקרה שהיום עוד ועוד אנשים שסובלים מקטרקט בוחרים באופציה הזאת, ואין ספק שגם לכם כדאי לדעת על מה כולם מדברים. אם גם אתם יכולים לעבור ניתוח שישפר בצורה משמעותית את הראייה שלכם, מובן שכדאי יהיה לקחת זאת בחשבון.
מתי כדאי לעשות ניתוח קטרקט בלייזר?
ניתוח קטרקט שנעשה בעזרת לייזר מומלץ בדרך כלל כאשר הראייה של המטופל התדרדרה משמעותית עקב קטרקט, ומצבו הבריאותי הכללי מאפשר לו לעבור את הניתוח. רופא עיניים מומחה שאליו תפנו יבחן את חומרת הקטרקט ויקבע אם ניתוח קטרקט בלייזר הוא האפשרות המתאימה ביותר עבורכם. בהחלט אפשר להבין את החששות שלכם מפני הניתוח, כי אחרי הכול, מדובר על ניתוח בעיניים. זה לא משהו שאפשר להתעלם ממנו, ולמרות שמדובר על ניתוח נפוץ, החששות והפחדים מובנים. עם זאת, כדאי שתדעו: הניתוח הזה כולל לא מעט יתרונות. למעשה, לניתוח קטרקט בעזרת לייזר יש מספר יתרונות משמעותיים על פני שיטות מסורתיות. ראשית, הדיוק וההקפדה של הניתוח מצמצמים את הסיכונים והסיבוכים. מכשיר הלייזר מאפשר לבצע חתכים מדויקים מאוד, מה שיכול להפחית את שיעור הסיבוכים, במיוחד במקרים מורכבים. שנית, לניתוח קטרקט שנעשה בעזרת לייזר יש זמן החלמה מהיר יותר. מטופלים מדווחים בדרך כלל על שיפור משמעותי בראייה זמן קצר לאחר הניתוח ויכולים לחזור לשגרת יומם מהר יותר מאשר בניתוח מסורתי.

1 צפייה בגלריה
ניתוח קטרקט בלייזר
ניתוח קטרקט בלייזר
ניתוח קטרקט בלייזר
(צילום: pixabay)

לאיזה מנתח כדאי לפנות?
אחרי שבחנתם את הדברים הגעתם למסקנה שגם אתם רוצים לעבור ניתוח קטרקט בלייזר? אתם רוצים לשפר את הראייה שלכם וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר? אם כך, אין ספק שעליכם לפנות אל אנשי המקצוע הכי טובים שיש. עם זאת, אנחנו רואים שבחירת רופא עיניים מומחה לביצוע ניתוח כזה זו משימה בפני עצמה. אתם מבולבלים ומתלבטים במי לבחור? רוצים להבטיח שתפנו אל רופא באמת יודע מה הוא עושה? אם כך, כדאי שתדעו: ד"ר אליק רוזנפלד זו בחירה נכונה. מדובר על רופא מקצועי ומנוסה ביותר. לכן, אפילו אם מצב הקטרקט שלכם מורכב, אין ספק שאיש מקצוע כמו ד"ר אליק רוזנפלד יידע להתמודד עם האתגר על הצד הטוב ביותר.


מוגש מטעם dr-alik-rosenfeld