מתנה ליום הולדת לאישה יכולה להיות פשוטה אך מפתיעה או יוקרתית ומרשימה, אולם הדבר החשוב ביותר הינו מקוריות. אין אישה שלא תשמח לקבל תכשיט מרשים ומעוצב ליום ההולדת שלה, כאשר יש מבחר תכשיטים יפים ובעלי ערך ומשמעות שאותם תוכלו להעניק בתור מתנה לאהבת חייכם מבלי לצאת מהבית.
כמה רעיונות ליום הולדת לאישה – מפגש בין איכות, יוקרה ומקוריות יום ההולדת של האישה האהובה שלכם מתקרב? זהו הזמן להתחיל לחשוב על רעיון למתנה מרגשת ומקורית. אין ספק שהאופציה המושלמת למתנה הינה כמובן תכשיט וזאת משום שמדובר בפריט בעל משמעות וחשיבות רגשית שהינו גם קלאסי ועל זמני. הבשורות והחדשות הטובות הן שניתן כיום לבצע רכישה אונליין בחנויות מובילות בתחום כמו ננו תכשיטים. החנות האיכותית מציעה גם חנות אינטרנטית מקוונת שמאפשרת לכם להתרשם ולבחון את כל הקולקציות החדשות והטרנדיות ביותר של התכשיטים ולבצע רכישה של תכשיט מקורי, ייחודי, מלא משמעות ובלתי נשכח לחגיגות יום ההולדת. לרכישה אונליין יש יתרונות רבים מבחינת הלקוח וזאת מאחר שתוכלו לחסוך בזמן ולא באיכותו של התכשיט. לפניכם כמה רעיונות לתכשיטים מרשימים שאותם תוכלו להעניק בתור מתנה ליום הולדת לאישה.
1 צפייה בגלריה
nano-jewelry
nano-jewelry
nano-jewelry
(צילום: ננו תכשיטים)
תליוני ילדים מדובר בטרנד חם בענף התכשיטים וללא ספק תליונים מהווים מתנה נהדרת שאותה ניתן להעניק לאישה שלכם לכבוד יום הולדתה. התליון מעוצב ועשוי זהב K14 ומעוטר בגוונים של זהב צהוב, לבן ואדום. ניתן לבחור תליון מעוצב בצורת בן או בת ויש אפשרות לחבר יחד מספר תליונים בהתאם למספר הילדים.
תליוני אהבה תליוני אהבה מרגשים שמיוצרים באמצעות פיתוח טכנולוגי בלעדי, חדשני ופורץ דרך בעולם כולו. התליונים מעוטרים בהטבעה עשויה זהב טהור שהינה מרהיבה ומציגה מבחר מגוון של טקסטים מרגשים ומלאי אהבה לבחירה. ההטבעה משלבת מוטיבים עיצוביים מקוריים שיהפכו את המתנה שלכם למקורית ובלתי נשכחת. להשלמת מתנה ליום הולדת לאישה מרגשת, מצורפת לתליון זכוכית מגדלת איכותית ומהודרת שמאפשרת להתבונן ולקרוא מקרוב את הטקסט שמוטבע על גבי התליון וכך להיסחף מכל הלב.
שרשרת אשת חיל תליון עגול הכולל אבן מסתובבת, מרגש ומיוחד כמתנת יום הולדת לאישה שמגיע לה שתעניקו לה את כל האהבה שבעולם. על התליון חרוט המשפט שכל אישה רוצה לשמוע מהבעל שלה: “ואת עלית על כולנה”. על גבי האבן מוטבע, באותיות זהב טהור, מזמור אשת חיל שניתן לקרוא אותו תוך כדי סיבובה של האבן על צירה. הכיתוב עשוי זהב טהור 24 קראט, כאשר הטבעת הזהב מבוצעת באמצעות טכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך במעבדה סטרילית ומתקדמת ובגרפיקה מקורית ומושקעת ומקורית. ננו תכשיטים הינה החברה היחידה בכל העולם שמבצעת הטבעה מסוג זה.
טבעת פרח האהבה – ננו תנ"ך חיבור ערכן המספרי של כל האותיות במילה “אהבה” הינו 13, כמספרם של עלי הכותרת על גבי הפרח שמתנוסס על הטבעת, עובדה זו הופכת את תכשיט התנ”ך הייחודי הזה למתנה רומנטית ובעלת משמעות חזקה ועמוקה במיוחד. באמצעות טכנולוגיית הננו, על גבי שביב זעיר, תוכלו למצוא:
• 24 ספרים • 929 פרקים • 23,204 פסוקים • 306,757 מילים • 1,202,972 אותיות
והכל נכנס בריבוע קטן בגודל של חצי ס”מ בלבד. הננו תנ”ך מחובר באמצעות שיבוץ ללא הדבקה לטבעת ובדרך הזו התנ”ך מוגן באופן מלא מפני נפילה והטבעת מותרת למגע עם מים ללא חשש.
העצמה אישית – סמל עץ החיים סמל עץ החיים מייצג את התפתחות אישית, ייחודיות ויופי אישי שלנו. הוא מהווה סמל לבשלות, התפתחות וצמיחה בריאה במישור הרוחני והארצי. על גבי אבן זירקוניה מוטבע באותיות זהב טהור 24 קראט סמל עץ החיים ומסביב לעץ מופיעות מילות חיזוק והעצמה המצביעות על חיבור מושלם ושלם של כל החלקים באישיות שלנו. ללא ספק זוהי מתנה ליום הולדת לאישה מרשימה, עמוקה ורבת משמעות.