מי שמתקשה להבין כיצד זה עובד ואיך ייתכן שאתם לוקחים הלוואה אבל אפילו מקבלים עליה ריבית ולא משלמים כפי שנהוג בכל מקום אחר, מוזמן לגלוש אל פורטל הביטוחים של ישראל, להשאיר פרטים ולקבל ייעוץ אישי חינם עבור הלוואה על חשבון קרן השתלמות, קרן פנסיה, קופת גמל וביטוחים מכל סוג.
למה כדאי לכל אחד לקחת הלוואה על חשבון קרן השתלמות הלוואה מקרן השתלמות היא כלי משתלם ביותר עבור מי שזכאי לכך והיא ניתנת בתנאי ריבית מעולים ואפילו בריבית פריים מינוס 0.5% או ריבית דומה! כיצד זה ייתכן? מי שחסך כסף בקרן ההשתלמות שלו ולא תכנן להוציא את הכסף אלא בתום תקופת ההתחייבות של הקרן לאחר 6 שנים, יכול למשוך את הכסף לפני כן אך ישלם על זה מס או שהוא יכול לקחת הלוואה על חשבון הקרן בתנאים מועדפים. קרנות השתלמות הן מכשיר חיסכון והשקעה הנהוג במקומות עבודה של עובדי הוראה, משטרה, מקומות עבודה ציבוריים וכדומה, כאשר בשנים האחרונות גם המגזר הפרטי והעסקי מצטרף לחגיגה ונהנה מהטבות מיסוי שהמדינה מספקת לפותחי קרן השתלמות כחלק מתוכנית עידוד הציבור לחיסכון. על מנת לברר האם מגיע לכם לקחת הלוואה על חשבון קרן השתלמות עליכם לעמוד במספר תנאים כמו וותק של הקרן, סטטוס נקי מהלוואות פעילות ועליכם למלא טפסים ולשלוח למנהלי הקרן לבחינת הבקשה שלכם.
1 צפייה בגלריה
2BIT
2BIT
2BIT
(צילום: FREEPIK)
אפיקי השקעה וחיסכון - פורטל הביטוחים הגדול בישראל הלוואה על חשבון קרן השתלמות היא רק יתרון אחד משמעותי של פתיחת קרן השתלמות אבל יש יתרונות נוספים וכל מי שמרוויח סכומי כסף המספיקים לכלכל את משפחתו ולאחר הפרשות לפנסיה נשאר לו סכום כסף בצד, חייב לשקול פתיחת קרן השתלמות או קופת גמל להשקעה אשר יספקו לו כמה יתרונות מצוינים עבור הכסף שלו:
  • הטבת מס - כאשר אתם מפקידים כסף לקרן ההשתלמות שלכם אתם למעשה נמנעים מתשלום מס גבוה יותר על ההכנסה שלכם. המדינה מעודדת אנשים לחסוך ולא לבזבז את הכסף וקרן השתלמות היא כלי שנפתח לציבור הרחב בשנים האחרונות המספק הטבות מס על הפקדות ויחד עם מנגנון המשיכה הדינמי המאפשר לכם להוציא את הכסף לאחר תקופה קצרה יחסית ולא לאחר שנים רבות, קרן ההשתלמות הפכה מכשיר חיסכון והשקעה פופולרי בקרב הציבור הרחב ולא רק עבור עובדי הציבור הממשלתיים.
  • תשואות - יתרון נוסף של קרן ההשתלמות הוא בכך שזו קרן פעילה ועבור דמי הניהול שאתם משלמים למנהלי הקרן אתם זוכים לראות את הכסף שלכם מושקע ומשיג תשואות גבוהות מהממוצע, בטח מול התשואות האפסיות שהבנקים מספקים כיום בשנים האחרונות נוכח הריבית המינימלית שקבע בנק ישראל ולאחר משבר הקורונה, כך נוצר מצב בו הכסף נשחק בבנק אך יש פתרונות טובים יותר עבורו וקרן השתלמות היא אחד מהם.
  • הלוואה על חשבון קרן השתלמות - עוד יתרון של קרן השתלמות הוא כאמור אפשרות לקיחת הלוואה בתנאים משתלמים על חשבון הקרן ויחד עם שני היתרונות האחרים ללא ספק פתיחת קרן השתלמות היא צעד חכם וכלכלי שכל אחד ואחת צריכים להביא בחשבון.
כל מה שצריך לדעת על קרנות השתלמות - פורטל הביטוחים הגדול בישראל רוצים לפתוח קרן השתלמות ולא יודעים איך והיכן? מעוניינים לקחת הלוואה על חשבון קרן השתלמות ולא יודעים האם אתם זכאים לכך וכיצד לקבל את ההלוואה? השאירו פרטים ואחד המומחים של פורטל הביטוחים הגדול בישראל יחזור אליכם עם ייעוץ חינם והסבר מפורט ומדויק לגביי הלוואה על חשבון קרן השתלמות, הלוואה מקרן השתלמות וכל מה שצריך לדעת פתיחת קרן השתלמות, קרן פנסיה וקופת גמל להשקעה, מה ההבדלים בין אפיקי החיסכון וההשקעה השונים ועוד. פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא המאגר הגדול ביותר בישראל של מידע עדכני ושימושי אודות תחומים פיננסיים הנוגעים לכולם וחשוב שכל אחד יתמצא בהם. בפורטל תמצאו מאות מאמרים הנוגעים בתחומים כמו ניהול כספים חכם, ביטוחים, קרנות השתלמות, פנסיה וגמל ובעזרת טיפים, עצות ומידע רב הקיים בפורטל תוכלו לנהל את הכסף שלכם בצורה חכמה ומשתלמת יותר, תלמדו להשקיע את הכסף בצורה הטובה ביותר כבר מגיל צעיר ותוכלו לחסוך אלפי שקלים במצטבר לאורך השנים בעזרת מידע זה.
למי מתאים לקחת הלוואה על חשבון קרן השתלמות הלוואה על חשבון קרן השתלמות מתאימה לכל מי שיש לו קרן השתלמות פעילה בעלת וותק של כמה שנים וצריך לקחת הלוואה מיידית לכל מטרה בין זה אירוע משפחתי, קניית רכב או כל מטרה אחרת. האפשרויות העומדות בפניכם ללקיחת הלוואה כיום הם הוא לקחת הלוואה מהבנק שלכם או מבנק אחר, לקחת הלוואה מחברת כרטיס האשראי שלכם או אחרת ופתרונות אחרים יכולים להיות לקיחת הלוואה מגורם פרטי שאתם מכירים או מגורם פרטי שאתם לא מכירים. לכל מקור הלוואה יש יתרונות וחסרונות אך ללא ספק הלוואה על חשבון קרן השתלמות שיש לכם היא הפתרון הטוב ביותר והמשתלם ביותר שגם לא שם אתכם במצב מביך מול חבר או קרוב משפחה וגם נותן לכם הלכה למעשה את תנאי ההלוואה הטובים יותר, טובים אפילו מאלו שתוכלו לקבל בכל מקום אחר בדרך כלל. הלוואה על חשבון קרן השתלמות מתאימה לסטודנטים בעלי קרן קיימת, משפחות, בעלי עסקים, שכירים ועצמאים וכל מי שצריך סכום כסף חד פעמי לכל מטרה. כספי החסכונות שלכם שהצטברו בקרן ההשתלמות הם שלכם ולקיחת הלוואה מהקרן היא האפשרות הטובה ביותר ללקיחת הלוואה לכן נצלו זאת במידה ואתם צריכים לקחת הלוואה לפני שאתם פונים למקורות אחרים. למידע נוסף על הלוואה על חשבון קרן השתלמות, פדייה מוקדמת של קרן פנסיה, מידע על קופות גמל להשקעה ומידע על ביטוחים מכל סוג גלשו באתר פורטל הביטוחים הגדול בישראל ותיהנו מהאתר המלא והמקיף ביותר בתחומים הללו! כל יום אנו מעלים תכנים חדשים לאתר הנוגעים בענייני היום, תקנות מס חדשות שנכנסות לשוק, מסלולי חיסכון והשקעה חדשים שחברות מציעות וכל כיוון אחר הנוגע לתחום הפיננסי! שמרו את פורטל הביטוחים של ישראל במועדפים שלכם ובקרו באתר מדי פעם להתעדכן המאמרים חדשים ובטיפים חדשים שאנו מעלים על בסיס קבועים לטובת קהל הגולשים שלנו. בפורטל תמצאו את כל המידע הדרוש לכם על מנת להבין בעולם הביטוחים והפיננסים וכך תוכלו להרגיש בטוחים יותר לפני שאתם מתחייבים לחברה זו או אחרת עם הכסף שלכם עבורו עבדתם קשה במשך שנים רבות. מוזמנים ליהנות גם מייעוץ אישי ופרטי כל ידי השארת פרטים באתר ונחזור אליכם עם ייעוץ חינם בהקדם. להתראות ובהצלחה! פורטל הביטוחים הגדול בישראל טלפון: 073-272-5261 www.2bit.co.il