אך כדי למצות את מלוא הקסם והאפשרויות הטמונים בעיר, חשוב לתכנן נכון את הטיול, לבחור מלונות באילת שיבטיחו לכם חוויית נופש חלומית ולא לשכוח לבדוק את אתרי הקולינריה הפזורים בעיר.
במאמר זה ריכזנו עבורכם 5 טיפים להפיכת החופשה באילת לכל מה שדמיינתם – ועוד הרבה יותר:
בחרו את המלון שהכי מתאים לכם
כשאתם מחפשים מלונות באילת, חשוב שתבחרו מבעוד מועד את המלון המתאים ביותר להעדפות שלכם, לטעמכם ולהרכב שבו תצאו לחופשה. כך, למשל, אם בא לכם נופש זוגי מפנק במלון יוקרה ברמה הגבוהה ביותר, מומלץ לכם להזמין מקום במלכת שבא או באריאה – מלונות ה-luxury המובילים של רשת אסטרל. אם אתם מכוונים לנופש משפחתי באווירת כפר נופש צמוד קרקע, עם המון פעילויות שיעסיקו את הילדים, כדאי שתירשמו בהקדם לאסטרל ויליג'. ואם אתם מחפשים סוויטה מרווחת במיוחד למשפחה מרובת ילדים, אל תשכחו לבדוק את אסטרל נירוונה קלאב או את אסטרל נירוונה סוויטס.
1 צפייה בגלריה
חופשה מושלמת
חופשה מושלמת
חופשה מושלמת
(צילום: astralhotels)
תכננו מראש את החופשה
באילת יש מגוון עשיר כל כך של הרפתקאות לכל המשפחה, עד שלא כדאי לסמוך על הספונטניות בלבד. מומלץ לשבת עוד לפני החופשה ולערוך רשימה של אתרים שחשוב לכם לבקר בהם (מהקניון האדום, המצפה התת-ימי וריף הדולפינים ועד הטיילת והחוף הדרומי), דברים שחשוב לכם להספיק ועוד בילויים שלא בא לכם לפספס.
שלבו בין נופש לטיול
בעיר שמציעה מבחר כל כך עצום ומפתה של אפשרויות בילוי, טיולים בטבע ונופש מפנק, קל להיכנס לסחרור ולטייל באופן כיפי אך אינטנסיבי שלא ישאיר לכם מספיק זמן מנוחה, או בדיוק להפך, לנוח כל היום בבריכה במלון ולהחמיץ חלק משמעותי מהאטרקציות בעיר. לכן חשוב לשלב באופן מאוזן בין נופש מפנק לבין בילויים וטיולים.
מה זה אומר בפועל?
למשל, להתחיל את החופשה ביום טיול אינטנסיבי יותר בקניון האדום, במצפה התת-ימי ובריף הדולפינים, אך בבוקר שלמחרת להתפנק בבריכה במלון ולהירשם מראש לעיסוי זוגי מפנק בספא. כי גם בחופשה שלכם, כמו בכל דבר אחר בחיים, איזון היא מילת המפתח.

חפשו את הדילים השווים ביותר
חופשה מהחלומות היא גם כזו ששילמתם עליה מחיר הוגן וכדאי ושמעניקה לכם תמורה מרבית עבור הכסף ששילמתם. אל תשכחו להתעדכן בזמן אמת בדילים האטרקטיביים של מלונות באילת, לבחור את הסגנון ורמת האירוח שאתם מעוניינים בהם – וליהנות מחוויית אירוח איכותית ומשתלמת במיוחד.
אל תשכחו גם לאכול ולעשות קניות
לעתים, מרוב טיולים בנופי טבע מופלאים וביקורים באתרי בילוי מרתקים, שוכחים ליהנות גם מהדברים הקטנים והחומריים יותר, אך החשובים גם הם. אילת מציעה, בנוסף לשפע אטרקציות הדגל שלה, גם סצנת אוכל משובחת במיוחד – מכריכי הבשר מעוררי התאווה של "עומר'ס", דרך הקנלוני ברווז ומנות קלאסיות אחרות מהמטבח האיטלקי ב"לה קוצ'ינה", ועד מנות הדגים ופירות הים המוגשות בתוך קונכייה של "המפלט האחרון". כעיר היחידה בארץ הפטורה ממע"מ, היא גם המקום הזול והמשתלם במיוחד לעשות בו קניות. אל תחמיצו גם חוויות קטנות כאלה – גם זה חלק חשוב מהכיף!

מוגש מטעם: astralhotels