במקום לעשות את האירוע הזה כמו שאר האירועים בצורה בנאלית ומשעממת באולם, תוכלו להפיח בו חיים ולעשות אותו במקום כמו מועדון לבת מצווה חבילות הכל כלול. במקום שתנסו להרכיב סידורים של אולם, קייטרינג, תזמורת ועוד שירותים נוספים שתרכיבו כמו פאזל, תוכלו להזמין חבילת הכל כלול במועדון שמיועד במיוחד לבני ובנות מצווה!
1 צפייה בגלריה
חוגגים בת מצווה
חוגגים בת מצווה
חוגגים בת מצווה
(צילום: freepik)
איפה כדאי לעשות בת מצווה ולמה?
רבים מאיתנו נעולים על מה שכבר עשו בעבר. אנחנו רגילים לחשוב באותה תבנית חשיבה שכל אירוע וחגיגה צריכים להיות במקומות דומים. בר מצווה? חתונה? מסיבה כזו או אחרת? אולם או גן אירועים. אבל אנחנו שוכחים שהאירוע הזה אינו מיועד לנו המבוגרים אלא לבנות שלנו, ויש להן מחשבות ורצונות משל עצמן. במקום לייבש אותן עם אירוע בנאלי ורגיל, תוכלו ליצור את האירוע המשגע של השנה במועדון לבת מצווה ברמה הכי גבוהה שרק אפשר. רק באולם הבת שלכם תחגוג כמו שצריך יחד עם חברותיה, חבריה ובני כיתתה באווירה שתותאם במיוחד עבורם.
מה יש בחבילת בת המצווה במועדון?
אתם יכולים להמשיך לשבור את הראש ולחפש איך להרכיב אירוע באולם עם פיצ'רים שיתאימו בדיוק לחוויה הרצויה בעיני הבת שלכם, ואתם פשוט יכולים להקל על עצמכם וללכת על חבילת הכל כלול שתכלול בתוכה את כל מה שבני ובנות מצווה בני זמננו אוהבים.
מה הם אוהבים? כניסה מרשימה לפני כולם על גבי שטיח מפואר, עם הופעה של זיקוקים ובליווי שיר אותו היא מבצעת בלייב או בהקלטה מראש. בחבילה תוכלו לבחור מבין מגוון שמלות בת מצווה מפוארות ומרשימות במיוחד. חוות ריקודים מסוגננת ומעוצבת באופן הכי מותאם לחוגגים הצעירים, ריקוד ע"י צוות רקדנים מיומן או הופעה כוריאוגרפית, צילום מגנטים שישמור את החוויה לתמיד אצל כולם, מערכת הגברה איכותית ומשוכללת, תאורה עם אפקטים מגניבים כמו מכונות עשן, לייזרים ועוד. תוכלו להוסיף בזמן הריקודים אל תוך הרחבה אביזרי קרנבל מדליקים כמו רעשנים וצעצועים מאירים.
תצטרכו לחשוב על עריכה של קליפ מצגת על גבי מסך ענק, ובאולמות של היום לא תמיד זה מתאפשר ונוח. במועדון לבת מצווה הכל ערוך במיוחד לדברים האלו. המקום עצמו מותאם לסוג האירוע ולא להיפך!
איך מתארגנים בבוקר האירוע?
כיוון שזה אירוע של פעם בחיים, על בת המצווה להתארגן בצורה בה היא תרצה לראות את עצמה גם בעוד עשרים שנה קדימה, כאשר היא תחזור ותצפה באלבומים, התמונות, המגנטים וכמובן הסרטונים שיוסרטו במהלך החגיגות. צריך לחשוב על סידור של תסרוקת, איפור, מריחת לק – רגיל או לק ג'ל ביום האירוע. אפשר לעשות את זה בבית אך כמובן עדיף לעשות את זה בסלון יופי המיועד במיוחד לצעירות. יש לבחור בשמלה או בגד שיהיה לה נעים לרקוד בו, או שאפשר לבחור מספר הופעות אותם היא תחליף במהלך האירוע במידה והיא רוצה הופעה בפני אנשים לחוד והופעה בשביל הריקודים לחוד.