מה השתנה אחרי הקורונה באולמות האירועים
מאז כניסתה של הקורונה לישראל מרבית מהאירועים חדלו מלהתקיים ונכנסו "לשנת חורף" ממושכת. בעקבות השינויים וההגבלות בישראל, אולמות אירועים פשטו רגל, תקופה שגרמה להרבה סימני שאלה. כעת, לאחר שהתקופה קצת מאחורינו ניתן לנשוף אוויר ולחזור לשגרה. אז מה באמת השתנה אחרי הקורונה? ממש לא מעט – החל מהגבלות שנכנסות לשמחת חיינו, ועד להתאמת האירוע ורכיביו מבחינת החוק – קפסולות.
ללא ספק, הרבה מאוד השתנה מאז שהקורונה חדרה לחיינו, מה שהיה לפני כבר לא יחזור, אנחנו בטוחים. ועדיין, אולמות האירועים שהחזיקו מעמד יכולים סוף סוף להתחיל את החזרה לשגרה ולקיים אירועים חגיגיים. אם זאת, החוגגים ואולמות האירועים יצטרכו לשמור על ההגבלות – עטיית מסכות, שטיפת ידיים, ועוד הרבה. וכעת, לשאלת השאלות – איך בעצם בוחרים צלם אירועים מקצועי בצורה נכונה? בואו נדבר על זה מעט.
1 צפייה בגלריה
בחירת צלם אירועים
בחירת צלם אירועים
בחירת צלם אירועים
(צילום: טופ צלמים)
כיצד לבחור צלם מקצועי לאירוע – 3 פרמטרים שכדאי לקרוא
גם אם זה נשמע קלישאתי, הפרמטרים לבחירת צלם מקצועי לאירוע נשארו בדיוק אותו הדבר, ללא שינויים. הפרמטרים מסייעים לנו להתמקד ולבחור בצלם מקצועי בצורה נכונה וחכמה, הפרמטרים ימנעו מאיתנו לבחור בצלם חובבן או צלם ללא הידע הדרוש. אם זאת, קיים סעיף נוסף שכדאי לבחון – התנהלותו של צלם האירועים בהתאם להגבלות המעודכנים בישראל. כדאי לבחור בצלם שמודע להגבלות, שמכיר אותם היטב, ושמעודכן תמיד, אחרת תהיה חשופים לקנסות ולדברים שאינם נעימים כל כך.
אז איך בוחרים צלם מקצועי? הנה 3 פרמטרים שכדאי לייחס להם חשיבות:
1. ניסיון מקצועי – בעת בחירת צלם אירועים כזה או אחר כדאי לשים לב לפרמטר חשוב – ניסיון. הניסיון מאפשר לצלם להימנע מצילומים לא מתאימים, ללכוד את זוויות הצילום הטובות ביותר, ובעיקר לספק את התמונות היפות והטובות ביותר לאירוע. ללא ספק, ניסיון מקצועי גם יעניק לכם פרט נוסף: מחיר הוגן ויחסי אנוש טובים.
2. תיק עבודות – צלם האירועים נבחן ומדורג על פי תיק העבודות, לפי רמת הצילום והאיכות. כאשר אתם ניגשים לבחור צלם אירועים ספציפי כדאי לבחון היטב את תיק העבודות, את מורכבויות הצילום, את הזויות ובעיקר את איכותם של הצילומים, איכות 4k תהיה תמיד עדיפה יותר.
3. שיחת הטלפון או הפגישה הראשונה – אנחנו יכולים לדבר הרבה, מה שמכריע זה המגע הראשוני. ערכו פגישה ראשונה במשרדי החברה או בצעו שיחת טלפון, בעת המשימה כדאי לבחון כיצד האדם השני מתנהג, כיצד השירות הראשוני מוגש אליכם, והאם זה באמת מתאים לכם. ללא ספק, אם אינכם מרוצים מהשיחה הראשונה פשוט עשו NEXT.
לאחר בחינת 3 הפרמטרים המשפיעים בחרו את צלם האירועים בצורה הנכונה, אל תשכחו לעשות השוואה. בחירתו של צלם אירועים על ידי המלצה מחבר או משפחה תהיה עדיפה ברוב המקרים, מדובר על המלצה כנה, חמה, ואוהבת. מחפשים צלם מקצועי לאירוע? התייעצו עם חברת טופ צלמים.