1. בואו נברח אל חדרי הבריחה
בני נוער רבים נהנים מאוד מהחוויה של חדרי בריחה, המאפשרת להם לחשוב היטב כיצד הם מתקדמים לעבר הניצחון המוחץ של שאר המשתתפים. לחדרי בריחה יש שלל נושאים מגוונים, שיוצרים עניין רב אצל הצעירים. זאת לצד האתגר, המסתורין והתחרותיות מאפשרים להם לחדד את האינסטינקטים שלהם, ליהנות מפעילות מצוינת וכמובן גם לנצח.
2. סופרלנד
הסופרלנד הוא ללא ספק אטרקציה משובבת רוח. כאן יוכלו הטינאייג'רים שלכם לפרוק אנרגיות רבות ולעלות על לא מעט מתקנים מלאי אקסטרים שיעלו להם את האדרנלין טוב טוב בגוף. בין המתקנים המומלצים תמצאו קפיצת בנג'י, רכבת הרים הפוכה, ספינת פיראטים שמשלימה היפוך של 360 מעלות ועוד מגוון רחב של מתקנים נוספים.
3. האוכל הכי אהוב
כידוע אוכל הוא הנאה. ואם יש אוכל מהנה באמת זה פיצה. השילוב של הבצק עם רוטב העגבניות והגבינה המותכת, הופכת אותה לאחד המאכלים הממכרים ביותר ואף כזו שלא ניתן להתעלם ממנה מהרגע שרואים אותה. פיצה ראשון לציון תוכלו להזמין עד הבית, לשבת במסעדה איטלקית ולהזמין אותה וגם לשבת ולאכול אותה במתחם המזון המהיר שבקניון, לאחר בילוי מהנה.

1 צפייה בגלריה
(צילום: pexels)

4. סינמה סיטי
פעילות שבני הנוער יסכימו להשתתף בה מבלי להתלונן על שעמום מוחלט היא צפייה בסרט בקולנוע. עם צאתם מן הקולנוע הם יכולים לשבת לאכול באחת ממגוון המסעדות הזמינות, לעשות קצת שופינג מרגיע לנשמה ולשוב הביתה מרוצים לפחות לחמש הדקות הבאות.
5. פארקים לפעילויות רכיבה
אם בני הנוער שלכם אוהבים לרכוב על אופניים, על גלגיליות, רולר בליידס או סקייטבורד, הם יכולים בהחלט לפקוד אחד מיני רבים מן הפארקים העומדים לרשותם שבהם שלל שבילים שהם יכולים לנסוע עליהם. כמו כן אם הם מעוניינים לערוך פיקניק בטבע כגיבוש כיתתי או סתם קבוצת חברים או חברות, הם בהחלט יכולים ליהנות מהמגוון הרחב שמציעה ראשון לציון. בין הפארקים המובילים יש את גן הזיכרון, גן המנהיגים, פארק נאות השקמה וגם גן המושבה, שהם פשוט מושלמים עבורם.
6. מתחם מוזיקה ענקי
בני נוער רבים נהנים ממוזיקה במגוון סגנונות, הם שומעים אותה באוזניות דרך הניידים, בבית בטלוויזיה ומתחברים אליה כמו אנשים רבים. ראשון לציון היא המקום שבו נמצא הזאפה לייב פארק, מתחם מוזיקה ענקי שבו נערכים גם גמרי תחרויות הריאליטי של השירה. כמו כן, במקום נערכות הופעות רבות הנותנות במה לאומנים רבים ובכך יכולים בני הנוער ליהנות משלל הופעות של האומנים האהובים עליהם ולהמשיך להתחבר אל המוזיקה שהם כה אוהבים.
7. הטיילת וחוף הים
ממש כמו כולם גם בני הנוער נהנים מלהגיע אל חוף הים. חלקם אוהבים לצלול, חלקם אוהבים לגלוש וחלקם סתם נהנים מהשהות בים, מלהשתזף וליהנות עם החברים. זהו המקום המושלם לפיקניק או דייט רומנטי של אהבה צעירה. כמו כן, עבור אלו העוסקים בספורט, הריצה על החול של חוף הים היא הטובה והמומלצת ביותר. בטיילת של ראשון לציון הם יכולים לרכוב על אופניים, לנסוע בקורקינט, לשבת בבתי קפה וליהנות מכל מה שיש לחוף, לטיילת ולעיר הנהדרת הזו להציע להם.
מוגש מטעם: dominos