אז איך בוחרים כיריים למטבח, ומה עוד חשוב לדעת רגע לפני שנזמין מוצרי חשמל מעוצבים למטבח שלנו? על כך ועוד נסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.
שילוב בין פונקציונליות לעיצוב
כאשר אנחנו בוחרים מוצרים למטבח החדש שלנו, כמו מכשירי חשמל או כיריים למטבח - עלינו לשלב במידת האפשר בין פונקציונליות לעיצוב. מצד אחד, בעת עיצוב חדש נרצה לקבוע נימה עיצובית קבועה ולשמור עליה בצורה הרמונית ככל הניתן, וכמובן גם להתאים את בחירת המוצרים החדשים שלנו. מצד שני, נרצה לבחור מוצרים פונקציונליים ואיכותיים ככל הניתן. מוצרי החשמל במטבח שלנו הם למעשה בין האלמנטים שהכי משפיעים על חווית השימוש והאירוח במטבח שלנו. לכן, מעבר לעיצוב - נרצה לשים דגש גם על פרקטיות, נוחות שימוש וכמובן גם איכות ועמידות.
1 צפייה בגלריה
מכשירי חשמל
מכשירי חשמל
מכשירי חשמל
(צילום: FREEPIK)
צורה וצבע
על מנת להתאים את מוצרי החשמל בצורה מוצלחת לעיצוב הכללי של המטבח שלנו, הרי שעלינו לבחור אותם בהתאם לצבע והצורה שלהם. לכל סגנון עיצובי יש מספר צבעים דומיננטיים, וחשוב מאוד שנדע כיצד להתאים את הצבעים של המוצרים החדשים שנבחר לאותם גוונים הדומיננטיים בסגנון העיצוב אשר בהשראתו בחרנו לעצב את המטבח החדש שלנו. כך לדוגמא, אם הלכנו על סגנון שהוא יותר כפרי - נרצה לבחור ככל הניתן מוצרי חשמל מעוצבים למטבח בגוונים טבעיים כמו חום, בז' וכדומה. כמובן שאם לא מצאנו מוצרי חשמל שמתאימים מבחינת הגוון לעיצוב המטבח נוכל להדביק עליהם כל מיני תוספות שונות בצבעים אשר משדרגות את המראה שלהם.
גודל המכשירים
חשוב לא פחות גם לקחת בחשבון את הגודל של המוצרים איתם אנחנו בוחרים לעבוד. גם אם עיצוב ארונות המטבח שלנו לצורך העניין מתאים למכשירים בגודל סטנדרטי, זה לא בהכרח אומר כי מכשיר מסוים יתאים - הרי לכל חברה יש סטנדרט ייצור שונה מבחינת הגודל. לכן, חשוב לא פחות גם לקחת בחשבון את גודל המכשירים רגע לפני שנבחר, וכמובן גם לערוך מדידות לפני כן.
בשורה התחתונה
עיצוב מטבח חדש זהו תהליך מאוד מרגש, שבסופו אנחנו יכולים לסיים עם מרחב שכיף לנו לבשל בו ובכלל, לשהות בו. אולם, חלק בלתי נפרד מהעניין הוא הזמנת מוצרי חשמל מעוצבים למטבח שישתלבו היטב עם הנימה העיצובית שאנחנו מנסים ליצור, ועל כך החלטנו להסביר לכם לאורך כתבה זו. תמיד נרצה לבחור מוצרים אשר מתאימים לגוונים ולסגנון העיצוב של המטבח החדש שלנו, וחשוב לא פחות גם עלינו לבחור מוצרים איכותיים ושימושיים.

מוגש מטעם: אלכסנדר פתרונות עיצוב למטבח