במאמר הבא, החלטנו להסביר לכם על כמה מהטרנדים החמים ביותר בכל הנוגע לעיצוב חדרי רחצה בשנת 2024 - ועל כל הסיבות מדוע כדאי לכם לקחת מהם השראה כאשר אתם ניגשים לעצב את חדר האמבטיה החדש שלכם.
הגיע הזמן להכיר: מוט פינוק לאמבטיה
מוט פינוק לאמבטיה זהו מעין צינור ארוך המקובע לקיר. בראש מוט הפינוק מותקן מעין דוש גדול ורחב, וממנו יוצאים המים כאשר אנחנו מתרחצים. בחלק התחתון של מוט הפינוק ניתן למצוא ידית, ותפקידה בעצם לכוון את עוצמת הזרם ואף גם את טמפרטורת המים.
1 צפייה בגלריה
עיצוב חדרי רחצה
עיצוב חדרי רחצה
עיצוב חדרי רחצה
(צילום: FREEPIK)

למה כדאי לשלב מוט פינוק?
יש לא מעט יתרונות משמעותיים שהפכו את הטרנד של שילוב מוט פינוק באמבטיה לאחד הטרנדים החמים ביותר בשנת 2024. קודם כל, חשוב להדגיש כי מדובר בשיפור יוצא דופן בכל הנוגע לחוויית המקלחת עצמה. כל מי שהתקין מוט פינוק, ללא יוצא מן הכלל, העיד כי יש תחושה נפלאה שמרגישים כאשר מתקלחים תחתיו, בגלל שזהו מוט גדול במיוחד כך שאנחנו חווים בצורה שונה את המים שזורמים בעת המקלחת. בנוסף, המכשיר מאפשר לנו להתרחץ עם שלושה מצבי זילוף שונים - כך שנוכל להתאים את המקלחת בהתאם להעדפה האישית שלנו. נוכל כמובן גם להשתמש במוט הפינוק על מנת להחליף בין רחצה עם החלק העליון לבין רחצה עם ראש המקלחת הרגיל - וכך נוכל לקבל שליטה מלאה על שלבי הרחצה.

הגיע הזמן להכיר: אינטרפוץ
היום אחת ממערכות הברזים הנפוצות ביותר בישראל זו מערכת אינטרפוץ. ברז אינטרפוץ זהו למעשה ברז שמותקן ישירות בתוך קיר המקלחת, כאשר המטרה היא לקשר בין הצנרת הפנימית לבין הידית החיצונית. אינטרפוץ 4 דרך זו מערכת עם שתי כניסות ייעודיות עבור זרימת מים חמים וקרים, לצד שתי יציאות. באחת מן היציאות נוכל להתקין ראש מקלחת, ואילו בשנייה נוכל להקתין את המזלף. כלומר, היתרון המרכזי של מערכת אינטרפוץ 4 דרך היא שמתאפשר לנו ליהנות בו-זמנית, גם מראש מקלחת - וגם ממזלף.
כך נוכל להפוך את השימוש במקלחת שלנו להרבה יותר מפנק, נוח ויעיל. כמובן שהבחירה בין אינטרפוץ 3 דרך לבין אינטרפוץ 4 דרך תלויה לגמרי בצרכי השימוש שלנו. אם אנחנו מעוניינים ביציאת מים אחת בלבד, סביר להניח כי מערכת אינטרפוץ 3 דרך תעשה את העבודה. אולם, היתרון המרכזי של מערכת אינטרפוץ 4 דרך הוא כמובן האפשרות של יציאת דוש עליונה ותחתונה, ואם התכונה הזו חשובה לנו על מנת למקסם את חוויית הרחצה שלנו - הרי שזו הבחירה הטובה ביותר עבורינו.

מוגש מטעם: ורד ברזים וכיורים