"הגעתי אל רונית כהן כיוון שבין היתר סבלתי מחרדה שהשפיעה עליי לרעה. למרות שהוצאתי רישיון נהיגה, פחדתי לעלות על הכביש, להחזיק בהגה ולנסוע בכבישים מחוץ לעיר. באופן טבעי החרדה הזו הקשתה עליי מאוד ומנעה ממני להתנהל כרגיל. לכל מקום שרציתי להגיע אליו מעבר לעיר המגורים שלי, נאלצתי לעשות שימוש בתחבורה ציבורית או שביקשתי את עזרתם של אחרים. לאחר מספר טיפולים בודדים שעברתי אצל רונית כהן, כמו מעשה קסם ממש, היא הצליחה להטמיע בי את הביטחון שגם אני יכולה לנהוג בכבישים מהירים בלי שום בעיה. בעזרת כלים שימושיים שהעניקה לי, הלחץ שהייתי נתונה בו נעלם לו כלא היה. רונית היא אישה מדהימה שעשתה לי סוויץ' בראש והיום אני אדם אחר לגמרי בזכותה".
את הדברים המרגשים הללו סיפרה עדן (השם המלא שמור במערכת) בת 27 מנס ציונה שהגיעה אל רונית כהן על מנת לעבור אימון NLP. מעבר לחרדת הנהיגה שסבלה ממנה, עדן התמודדה עם שדים נוספים מתקופת הילדות שלה, אז עברה חרם חברתי ותקיפה מינית. בזכות הליווי המסור של רונית, גם את הקשיים הללו עדן הצליחה להשאיר מאחור.

3 צפייה בגלריה
רונית כהן
רונית כהן
רונית כהן
(צילום: יח"צ )

כמו עדן כך גם עשרות נשים אחרות, שנעזרו בשירותיה של רונית כהן, הבעלים של המקום של רונית, קליניקה למגוון של עיסויים ואימוני NLP המיועדים לנשים בלבד.
גישת ה- NLP היא לא גישה חדשה, אך זו צוברת פופולריות הולכת וגוברת. למעשה רבים היום מעדיפים לקבל את הליווי האישי של מאמני NLP מאשר לגשת אל טיפול פסיכולוגי או להיעזר בכדורים כאלה ואחרים. מה בדיוק השיטה הזו עושה ובמה היא עדיפה על שיטות הרפואה הקלאסית? רונית כהן הסבירה:
"ה- NLP מזהה את תבניות החשיבה וההתנהגות של האנשים, כאלה שלא מצליחים להתעלות מעל דברים שמעכבים אותם בחיים. לא חייב שזה יהיה משהו גדול ובומבסטי, אלא אפילו אמונה קטנה שהשתרשה בנו בגיל צעיר וזו לא מפסיקה להטריד אותנו כשמבקשים לעשות צעד מסוים בחיים.

3 צפייה בגלריה
רונית כהן
רונית כהן
רונית כהן
(צילום: יח"צ )

בניגוד לטיפול פסיכולוגי שנמשך שנים, אימון ה- NLP הוא קצר הרבה יותר והוא אינו נובר בעבר אלא מייצר כלים תקשורתיים בין התת מודע למודע שלנו. את הכלים אפשר לקבל בעזרת טכניקות שונות כמו דמיון מודרך ועוד".
מה הכוונה בקשר בין התת מודע למודע שלנו?
"מגיל צעיר המוח שלנו זוכר הכל. כל דבר שאמרו לנו בבית ובבית הספר. מדובר באמונות, סטיגמות וכד'. כל עוד מדובר באמונה שאינה פוגעת בנו ומצרה את צעדינו, אין שום בעיה, אך ברוב המקרים מדובר באמונות שליליות שמעלות זיכרונות לא טובים, והן מונעות מאיתנו להתקדם אל עבר יעדים שאנו חושקים בהם. אם בכל הנוגע לענייני עבודה, לימודים, זוגיות ועוד. כך יוצא כי בכל פעם שרוצים לבצע שינוי, צץ לו טריגר מהעבר שאומר לנו, אתם לא יכולים, אתם לא יודעים, זה לא טוב ועוד פרשנויות שהורסות לנו. בעזרת אימון NLP ניתן לקבל כלים שנועדו להגיע אל המודע שלנו, זה אומר לתת פרשנות אחרת מזו שהתרגלנו אליה למצבים כאלה ואחרים. בעזרת הפרשנות השונה צומחת לה האמונה שאנחנו יכולים לבצע דברים שנמנעו מלעשות קודם לכן".
תוכלי לתת דוגמה מהשטח?
"בוודאי, הגיעה אליי אישה שעישנה לאורך שנים ארוכות ולא משנה מה היא ניסתה לעשות, שום טיפול לא עזר לה להיגמל ולהפסיק את ההרגל הזה.
למרות שהיא ידעה והבינה כי העישון מזיק לבריאות, היא המשיכה לעשן. באימון ה- NLP שאלתי אותה, מהו הרווח שלך כשאת מעשנת? התשובה שלה לא הפתיעה אותי. זה פופולרי, זה כיף לעשן כאשר יושבים עם חברים או כסוג של קינוח לאחר ארוחה טובה היא השיבה. ואז הגענו לחלק הקריטי באימון, שאלת השאלות, עד כמה כל אחת ואחד מאיתנו באמת צמאים לעשות את השינוי. אותה אישה אמרה לי כי מתוך 10 עד 100 היא מוכנה להשקיע 50 אחוז כדי לבצע שינוי ולהפסיק לעשן. שם בדיוק הבעיה הייתה טמונה. היא לא האמינה ביכולת שלה להצליח לכן לא הייתה מוכנה להשקיע הרבה מעבר. ומה עם שאר ה- 50 אחוז שאלתי אותה, היכן הם בסיפור?

3 צפייה בגלריה
רונית כהן
רונית כהן
רונית כהן
(צילום: יח"צ )

כדי לעשות שינוי משמעותי בחיים אנחנו חייבים להיות ממוקדים ולתת 100% כדי שהשינוי יצליח. זה אומר גם לעשות ויתורים על דברים שהתרגלנו להם. ברגע שמוכנים לכך, אז הכלים שאני מעניקה יכולים לבוא לידי ביטוי בעוצמה מטורפת, ולהוביל לשינוי ממשי בכל תחום".
לקוחה נוספת של רונית כהן, אודליה בת 46 מחולון, מעידה גם היא כיצד רונית עזרה לה להתמודד עם בעיות מסוימות. "בתחילה הגעתי אל המקום של רונית כדי לעבור טיפול על ידי מגע. רונית שילבה בעבודה שלה על הגוף שלי בין מספר שיטות טיפול. רפלקסולוגיה, מדיטציה, עיסוי משולב ושיאצו. בלי לשים לב, תוך כדי הטיפולים לא יכולתי שלא לפתוח את ליבי בפניה. היא אישה מדהימה עם אוזן קשבת ולב טוב, והרגשתי בטוחה לספר לה דברים שונים. כך יצא כי מעבר לטיפולי הגוף, רונית העניקה לי כלים שחיזקו לי את הביטחון העצמי שלי. מהר מאוד נעזרתי בהם כדי להתמודד אחרת מול המשפחה שלי ובמקום העבודה. זו הסיבה שאני עדיין מגיעה אליה פעם בחודש ולעיתים אף יותר, כדי להתחזק, פיזית ומנטלית".
המקום של רונית: יצירת קשר
אימון NLP מאפשר לבצע שינוי בחיים תוך פרק זמן קצר. בלי אותיות קטנות ובלי כוכביות ליד. כל שעליכם לעשות הוא לתת את כל כולכם למען תהליך השינוי, ובעזרת הכלים הנכונים ניתן להגיע לתוצאות שידהימו אתכם. מדובר במסע מלהיב, ועל פי העדויות, אין טובה יותר מרונית כהן כדי להוביל אותו.
בקליניקה שלה, רונית כהן משלבת בין טיפולי מגע ועיסויים לבין אימוני NLP המיועדים לנערות ולנשים בלבד. מדובר בשילוב ייחודי שמחבר ומשפיע על הגוף והנפש.
ליצירת קשר, חייגו: 050-550-1514

מוגש מטעם המקום של רונית