יש הרבה מאוד סיבות מצוינות למה להישאר ליד הבית וללמוד במכללה בראשון לציון, ואנחנו ניתן כאן סקירה קצרה שתציג את כל הסיבות האלו - וגם אילו תארים מחכים לכם במכללה בראשון לציון. בראש ובראשונה, לחסוך את הנסיעות במקום לבזבז כל כך הרבה שעות מהשבוע בעמידה בפקקים בנסיעה לאקדמיה שבחרתם, אם תבחרו במכללה בראשון לציון תוכלו לחסוך הרבה מאוד זמן, שאותו תוכלו להקדיש ללימודים או לעבודה. תשאלו כל סטודנט - אין דבר יותר טוב מלגור ממש ליד מקום הלימודים! אפשרות לגור מהבית אם יש לכם את האפשרות לגור מהבית של ההורים, תוכלו לחסוך לא מעט כסף על שכר דירה וכך תוכלו להתרכז בעיקר בלימודים בלי לחשוב על הוצאות מיותרות. אם אתם עתידים ללמוד תואר קשה שידרוש מכם שעות לימוד ארוכות, האפשרות לגור בבית יכולה לעזור לכם מאוד במהלך הלימודים. כמובן, למגורים בבית יש עוד הרבה יתרונות נוספים, למשל לא תצטרכו להכין ארוחות לעצמכם או לנקות את הבית…
1 צפייה בגלריה
המכללה למינהל
המכללה למינהל
המכללה למינהל
(צילום: FREEPIK)
קירבה לכל מה שמוכר יש אנשים שאוהבים את ההזדמנות לחוות מקומות חדשים, אך יש הרבה יתרונות בזה שאתם נמצאים בעיר שלכם, איפה שהכל מוכר לכם. אתם הרי יוצאים לדרך חדשה בלימודים אקדמיים, שזה כבר דבר חדש ומלחיץ - ולכן דווקא המקום הבטוח שלכם והעיר שאתם מכירים ואוהבים עם כל מקומות הבילוי והחברים התומכים שלכם יכול לעשות את השינוי הזה להרבה יותר קל ופשוט. מכללה מצוינת בקירבה לבית ולבסוף, המכללה למנהל, מכללה בראשון לציון, היא מכללה מצוינת ויוקרתית עם מגוון גדול של תכניות לימוד ותארים אפשריים, כך שאין שום סיבה להתרחק מהבית! בין התארים שמחכים לכם במכללה למנהל: ● מינהל עסקים - במכללה בראשון לציון מחכה לכם בית הספר הגדול ביותר בישראל ללימודי מינהל עסקים, כולל התמחות בחשבונאות למעוניינים. ● תקשורת - לימודי תקשורת וניהול לצד לימודים רב-תחומיים הנוגעים ליצירה, כתיבה, עריכה, פיתוח והפקה, למי שמעוניין להתקדם בעולם התקשורת. ● מדעי המחשב - רוצים להשתלב בהייטק? במכללה למנהל תואר ראשון במדעי המחשב, עם תכנית לימודים המתעדכנת בהתאם לצרכי התעשייה. ● פסיכולוגיה - תואר מרתק בפסיכולוגיה, שעוסק בחקירת ובחינת ההתנהגות האנושית. מהתואר הזה ניתן להמשיך לתואר שני וכן לפתח קריירה כפסיכולוגים. ● משפטים - תכנית לימודים מקיפה במשפטים הכוללת מגוון קורסים תיאורטיים ופרקטיים לצד סדנאות, התנסויות וקורסי קיץ בחו"ל.
לצד תארים אלו ניתן למצוא גם תואר ראשון בתקשורת חזותית, מדעי ההתנהגות, חינוך, כלכלה, עיצוב פנים, ניהול מערכות מידע וכן מגוון גדול של תארים שניים! כשיש לכם מכללה מעולה כל כך קרוב לבית, אין כל סיבה לצאת מהעיר ותוכלו להישאר קרוב, להנות מכל היתרונות החשובים של מכללה בראשון לציון וכמובן להנות מתכנית לימודים מצוינת!