מי זקוק למדרסים?
כאמור, ישנם לא מעט קהלי יעד שזקוקים למדרסים. כך לדוגמא: אנשים עם ליקויים במבנה כף הרגל ובפרט אנשים שסובלים מפלטפוס, אנשים שסובלים מכאבי גב, כאבי ברכיים או כאבי כפות רגליים, אנשים שיש להם ליקוי במבנה של כף הרגל, אנשים אשר העבודה שלהם מחייבת אותם לעמוד או להיות בתנועה במשך שעות רבות ביממה מדי יום ביומו, ספורטאים אשר יתכן מאוד שבשל פעילות ספורטיבית יסבלו מכאבים שונים הנוגעים לפרקים שלהם, חיילים אשר נועלים נעליים סגורות לאורך פרק זמן ולא פעם מצויים בתנועה מתמדת ועוד.
באופן עקרוני, ניתן לומר כי כל אדם שנמנה עם הקבוצות שהוזכרו לעיל, יפיק תועלת רבה ממדרסים. כמובן שבטרם רוכשים מדרסים, חשוב לדעת שלא כדאי לרכוש אותם בכל מקום באשר הוא, אלא רק אצל חברה הידועה באיכות ובטיב המדרסים שלה. אנשי מקצוע שידעו כיצד לאבחן באופן מדויק את הבעיה שממנה אתם סובלים ובשל כך, להתאים לכם מדרסים ברמה גבוהה, איכותיים ובהתאמה אישית, הם ללא ספק אלה שיבטיחו כי המדרסים שלכם יהיו הדבר הטוב ביותר עבורכם ויסייעו לכם בכל בעיה או כאב ממנו אתם סובלים.
1 צפייה בגלריה
איך תדעו שאתם צריכים מדרסים
איך תדעו שאתם צריכים מדרסים
איך תדעו שאתם צריכים מדרסים
(צילום: CANVA)
כיצד מתבצע אבחון שקובע אם אתם זקוקים למדרסים?
ישנן מספר שיטות הרלוונטיות לצורך אבחון מקיף ויסודי. כיום ניתן לאבחן באמצעות סורק ממוחשב שמודד את הלחץ בנקודות החשובות בכפות הרגליים, את התפלגות הלחצים בזמן ענידה והליכה ועוד, האם אתם אכן זקוקים למדרסים. כמובן שהאבחון חייב להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. כמו כן, איש המקצוע ייקח בחשבון את תבניות התנועה של האדם בהתאם לשגרת החיים שלו ועוד ולאחר מכן, בהתאם לכלל המידע לרבות הסריקה הממוחשבת, איש המקצוע יחליט האם הוא זקוק למדרסים.
איך בוחרים מדרסים?
כאמור, לאחר אבחון של איש מקצוע מיומן, חשוב מאוד לבחור מדרסים מותאמים אישית. בהקשר הזה חשוב מאוד לדעת שמדרסי מדף לרוב לא יכולים להועיל ועל כן, ההתאמה של המדרסים לכף הרגל של האדם היא בהחלט קריטית. כמו כן, גם חומר הגלם שממנו עשויים המדרסים הוא דבר שחשוב לשים עליו דגש וחשוב מאוד לבחור במדרסים העשויים מחומר גלם איכותי שגם הוא מותאם למבנה כף הרגל שלכם. ההתאמה למבנה כף הרגל תשתנה בהתאם לכל אדם, לאופי הפעילות שלו ועוד.
כיצד מדרסים מגנים על הרגל?
כאשר יש התאמה איכותית וטובה בין המדרסים לבין כף הרגל של האדם, הדבר ללא ספק תורם הן לנוחות שלו והן לבריאות שלו על ידי פיזור נכון של העומס על כל החלקים של כף הרגל, על מנת שלא יהיה עומס יתר על נקודה מסוימת בכף הרגל. מדרסים מסייעים בצמצום הסיכון לשחיקה מואצת של רצועות ומרכיבים רגישים אחרים בכפות הרגליים ואת הסיכוי לסבול מכאבים שונים כגון: כאבי גב, כאבי ברכיים. אם התגלתה אצלכם בעיה כלשהי הקשורה ליציבה לא מספיק טובה או אם אתם עוסקים בפעילות אינטנסיבית ללא הגנה המדרסים יתמכו בכם בצורה הטובה ביותר ועל כן, חשוב מאוד לבחור אותם מהטובים ביותר בתחום זה.