על פי עידו פישמן, אכן אפשר לצאת מחוסנים מתקופת הקורונה, שכן היא התקופה שבה המוני אנשים החליטו לבצע חישוב מסלולים מחדש, לפעמים אפילו לבצע הסבות קריירה. אם אתם נמנים בין האנשים שפגעו כלכלית בתקופת הקורונה, קודם כל כדאי לזכור שאתם לא לבד בסירה הזאת. ומאחר שזו רק חצי נחמה, אנחנו רוצים לדבר גם על דרכים לצאת מחוסנים כלכלית מ-2020. בואו נתחים עם השקעות בשוק ההון, לגביהן התייעצנו עם על פי עידו פישמן. כל מה שצריך לדעת על "חיסון" כלכלי לקורונה ב-2020, המידע הרלוונטי לפניכם:

לצאת מחוסן מתקופת הקורונה כלכלית ונפשית – מידע מועיל ל-2020

מתקופת הקורונה כולנו רוצים לצאת מחוסנים. אם לא "נגיפית", אז לפחות כלכלית. המוני אנשים נפגעו כלכלית ובריאותית מהתפרצות הנגיף המדובר, שעונה לשם של בירה מקסיקנית שמגיעה בדרך כלל עם פלח לימון.
מאחר שאף אחד מאיתנו לא צפה את התפרצות נגיף הקורונה, רובנו לא היינו מוכנים בכלל למכה כלכלית כה קשה של סגירת תעשיות שלמות שווקים שונים בעולם. בעוד שתעשיות ענק נפגעו ועצרו את פעילותם העסק
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
ית, במקביל לכך גם ה"אדם הקטן" נפגע כלכלית ומצא את עצמו בתסבוכות לא פשוטות.

כיצד אנשים ותעשיות הושפעו ומושפעים מתקופת הקורונה?

אנשים עם משפחות מצאו עצמם ללא תעסוקה וללא פרנסה, בעוד שחברות הענק גם הן הקפיאו פעילות ברחבי העולם. "בזמנים כאלו, אנשים רבים פונים לתחום של השקעות בשוק ההון", אומר לנו עידו פישמן, שהוא מומחה פיננסי מוכר בתחום הפיננסי כבר שנים רבות.
עידו פישמן הוא מומחה אשר מלווה אנשים במהלך השקעות, והוא מביאים בפנינו פרטים מעניינים בנושא. מסתבר כי בחלק מהמקרים, אנשים מקדישים סכומים לא מבוטלים עבור השקעות בבורסה, בין אם מדובר בהשקעות קטנות, או שמא מדובר בהשקעות גדולות יותר.

בימי הקורונה אנשים הבינו את החשיבות שבחסכונות כספיים

בימי הקורונה אנשים כבר הבינו שללא חסכונות בצד, לא יהיה אפשרי לעבור תקופות כה מורכבות ולצלוח אותן כמו שצריך. עידו פישמן מספר לנו כי בחלק מהמקרים, אנשים גם נוחלים פסדים כלכליים לא פשוטים בעת שהם משקיעים בבורסות.
בסופו של דבר, עידו פישמן צודק, כי בתחום של השקעות בשוק ההון, אין ספק שצריך להבין דבר או שניים בכדי להשקיע בו. אתם יכולים לקרוא המון מידע באינטרנט, לפעמים אפילו מידע מאוד שימושי הנוגע לכל התחום הזה של שוק ההון. אבל, וזה אבל ענק, לא משנה כמה מידע תקראו באינטרנט, לעולם זה לא ישתווה לייעוץ פיננסי המתקבל על ידי מומחים בתחום של הייעוץ הפיננסי.

עידו פישמן על תקופת הקורונה

איש מקצוע כמו עידו פישמן יוכל לכוון אותכן באופן המדויק ביותר, תוך צמצום הסיכונים וצמצום הסיכויים להפסדים כלכליים. בסופו של יום, כולנו מודעים לכך שהשקעות בבורסה מלוות באי-אלו סיכונים כאלו ואחרים, ככה שאין ספק שהתהליך הזה חייב להתבצע תוך ייעוץ מקצועי.
"בין אם אתם מעוניינים להשקיע השקעות קטנות בבורסה או השקעות גדולות, אתם חייבים להבין שזה לא מה שבהכרח יחסן אתכם כלכלית בתקופת הקורונה בטווח הקצר", אומר לנו עידו פישמן.

עידו פישמן בהסבר על חיסון כלכלי בתקופת הקורונה

"חשוב להבין", הם מוסיפים, "בפעמים רבות, השקעות בשווקי ההון נמדדות אך ורק לאחר טווח זמנים ארוך, לפעמים לאחר חודשים ארוכים ושנים". על פי עידו פישמן, השקעות בבורסה יכולות לחסן אתכם כלכלית בטווח הארוך, אבל אין ספק שאם אם מחפשים אחר פתרון כלכלי מידי ומהיר, אתם מחפשים כנראה אחר הזדמנויות עסקיות מעולות.
בסופו של דבר, בתקופת הקורונה אפשר לצאת מורווחים מכל העניין. אם אתם מקבלים את הליווי והייעוץ הנכונים, אתם תוכלו לצאת מחוסנים מהתקופה הזאת, ועל הדרך גם תוודאו שלא תיפלו לאותן פינות של מצוקות כלכליות בעתיד.

השקעות קטנות וגדולות בבורסה בתקופת הקורונה - עידו פישמן מסביר

נכון, אולי לא תגיע אלינו עוד קורונה, אבל אין ספק שתקופות מורכבות תמיד יהיו, מה שתמיד יצריך מאיתנו לסגל דרכי התמודדות כאלו ואחרות. "בואו נגיד את זה הכי פשוט", אומר לנו עידו פישמן, "הדרך הכי טובה להתחסן כלכלית היא לקיים חסכונות ולהשקיע בחסכונות, לטפח אותם".
עידו פישמן אמנם מעודד אנשים להשקיע בבורסה ובשווקי ההון, אבל אין ספק שלא קיים כאן עידוד להשקיע בגפכם וללא סיוע מקצועי. אתם חייבים לזכור. התחום הזה של השקעות בבורסה הוא מורכב ביותר, וגם אם תקראו עד מחר מאמרים באינטרנט, סביר להניח שאתם לא תהפכו בין לילה ליועצים פיננסיים להשקעות בשוק ההון.

היעזרות באנשי מקצוע פיננסיים למטרת השקעות בשוק ההון

כשאתם נעזרים באנשי מקצוע מומחים כמו עידו פישמן, אתם משפרים את הסיכויים שלכם לצלוח את התהליך הזה על צדו הטוב ביותר, וזה בדיוק מה שאנחנו מייעצים לכם לעשות אם אתם שוקלים לדרוס רגל עולם שוק ההון.
בחיים כמו בחיים, בכל מקצוע ותחום יש מומחים. אם תקשיבו למומחים בתחום הייעוץ הפיננסי, אין ספק שתוכלו למזער את הסיכונים. וכולנו יודעים, כשמדברים על השקעות בבורסה, בהכרח באותה הנשימה חובה לדבר על סיכונים כאלו ואחרים.

הסיכונים הכרוכים בהשקעות בשוק ההון - עידו פישמן מרחיב

מאז ומתמיד הייתה קיימת תנודתיות בשווקים הפיננסיים ובתעשיות העולמיות, ובתקופת הקורונה זה ממש לא השתנה, אולי אפילו החמיר. בעוד שתעשיות רבות בעולם מקפיאות את הפעילות שלהן ומתקשות לחזור לשגרה מלאה, זה ברור שהשווקים בבורסות מושפעים מהנושא באופן ישיר ובאופן עקיף.
ומאחר שהנושא הזה באמת מורכב, ובאמת יש כאן מה לדעת, אנחנו ממש לא ממליצים לכם להחליט לבד שאתם משקיעים בבורסה ובשוק ההון. בין אם אתם מקבלים סיוע פיננסי מאנשי מקצוע כמו עידו פישמן, או שמא אתם מקבלים ייעוץ פיננסי מגורמים אחרים, הקפידו לעשות זאת תוך מודעות שלמה לתהליך.

מה חשוב לדעת לפני השקעות בשוק ההון?

אתם חייבים להיות מודעים לכך, שבתחום ההשקעות קיימים סיכונים. דעו זאת, תבצעו תעדים מושכלים ותוכלו אולי גם אתם לצאת מחוסנים מתקופת הקורונה. אם אתם צריכים סיוע פיננסי מקצועי מאנשי מקצוע בתחומים הפיננסיים, אל תחשבו פעמיים.
תאתרו לכם יועץ פיננסי מקצועי למשעי, תסתייעו בו בכדי להבין ולהעמיק בתחום ההשקעות, תבינו את הסיכונים ותבצעו את הצעדים המושכלים שלכם. בסופו של דבר, הכי חשוב שבתקופה המורכבת הבאה לא תהיו כל כך פגיעים כלכלית. בהצלחה!