מה זה בעצם לו"ז האכלה של כלבים? התזונה של כלבים משפיעה במידה ניכרת על בריאותם, ולכן חשוב לוודא שהם יקבלו את כל רכיבי המזון שהם זקוקים להם. כמות המזון ושעות ההאכלה של כלבים תלויות בגיל שלהם, ברמת הפעילות וגם בבריאותם הכללית.
1 צפייה בגלריה
כלבו לכלב ולחתול
כלבו לכלב ולחתול
כלבו לכלב ולחתול
(צילום: freepik)
אם אתם חוששים שלו"ז האכלה של כלבים הוא נוקשה, אין לכם מה לדאוג. מדובר בשעות ההאכלה של כלבים במהלך היום בהתאם לגורמים שצוינו מעלה. האכלה של כלבים בשעות קבועות במהלך היום עוזרת לשמור על פעילות תקינה של מערכת האיכול שלהם. כתוצאה מכך, תוכלו לדעת מראש מתי הכלב שלכם רוצה לצאת החוצה בכל יום כך שלא יהיו להם תאונות בבית.
מתי אני צריך להאכיל את הכלב שלי? כאמור, האכלה של כלבים תלויה בגורמים פיזיולוגיים ובריאותיים. אם אתם לא בטוחים מתי להאכיל את הכלב שלכם, תוכלו ללכת אל חנות חיות ולקרוא מה מועדי ההאכלה הרצויים של כלבים שונים. בנוסף, תוכלו לשאול את הווטרינר שלכם ולשאול אותו כמה אוכל הכלב שלכם צריך בהתאם לגיל, הזן, רמת הפעילות, ובריאותו. לו"ז ההאכלה של הכלב שלכם צריך להיות מורכב משני גורמים: זמני ההאכלה וכמות האוכל שהוא יקבל בכל פעם. מלבד זמני ההאכלה המומלצים לכלב שלכם, אתם צריכים לקבוע גם מועדי האכלה בהתאם ללוח הזמנים שלכם והשעות שבהן אתם נמצאים בבית. באופן כללי, צריך לחלק אוכל לכלבים פעם או פעמיים ביום. ככל שתכירו את הכלב שלכם ואת אופיו, תוכלו לדעת באילו שעות לתת לו את הארוחות שלו. כדי שהכלב שלכם יקבל את כל מה שהוא צריך, מומלץ לתת או אוכל יבש לכלבים וגם אוכל יבש לכלבים. שני סוגי המזונות הללו מיוצרים על ידי חברות שונות שלכל אחת מהן טכניקות הבישול שלה. אוכל לכלבים שהוא איכותי הוא אוכל שמכינים באופן שמשמר את הערכים התזונתיים שלו, וכיום יש מזון לכלבים עם שימור גבוה במיוחד של אותם ערכים. חנות חיות מקצועית יכולה לספק לכם מזון איכותי לחיית המחמד שלכם, ואם אתם מחפשים חנות כזו – כלבו לכלב ולחתול זו החנות עבורכם. החנות מבצעת משלוחים בכל רחבי הארץ, כך שתוכלו להזמין לכלב שלכם את האוכל הטוב ביותר ולתת לו את המזון בזמנים המומלצים.