אם אתם מחוברים למדיות השונות, ודאי שמתם לב, כי בכל העולם ובמיוחד באירופה עוברים מייצור מקומי קטן לייצור תעשייתי מודולרי. משנה לשנה אנחנו רואים עוד ועוד תחומים שהופכים מודולריים. בעבר, רובינו פנינו לנגר כשרצינו ארון אמבטיה. היום, רובנו בוחרים בארונות אמבטיה מודולריים הנמכרים באולמות התצוגה של חברות הקרמיקה. גם כאשר אנו רוכשים ארון בגדים נפנה בדר"כ לאחד מיצרני הארונות המודולריים ולא לנגר. לאחרונה חידוש בתחום נוסף - כזה שעד כה, לא היינו רגילים לפגוש בארץ - מטבחים מודולריים של ממש. בתחום זה, לא רק ניתן לחוש את העלייה בפופולריות בזכות היקפי המכירות הגדלים והולכים באופן מתמיד, אלא גם בזכותן של השיטות והטכניקות המשתכללות ללא הרף אשר הופכות את המטבחים המודלריים למוצר איכותי יותר ונגיש.

2 צפייה בגלריה
מטבחי מודולר
מטבחי מודולר
מטבחי מודולר
(יח"צ)

2 צפייה בגלריה
מטבחי מודולר
מטבחי מודולר
מטבחי מודולר
(יח"צ)

מודולר מטבחים - להזמין מטבח מעולם לא היה קל יותר!

לתוך המגמה הצוברת תאוצה בעולם של תכנון, עיצוב וביצוע של מטבח אונליין דרך הרשת משתלבת מודולר הישראלית שמציעה ללקוחותיה שירות חדשני בארץ. שירות זה, ממקסם את אפקטיביות גישת תכנון המטבחים אונליין (שכבר מראש, מעצם הגדרתה, חוסכת ללקוחות את הזמן להגיע לאולמות התצוגה של יצרניות המטבחים) ומעלה אותה שלב נוסף, כשהיא גם מעניקה ללקוחותיה אחריות לכל אורך חיי המטבח. וזאת, בניגוד ל-12 שנות האחריות המקסימלית, אותן מעניקות חברות אחרות. מה שאומר, שאם הזמנתם מטבח ממודולר, כל עוד הדירה בבעלותכם - המטבח נמצא באחריות מלאה!

איך זה עובד?

חברת מודולר עושה שימוש בתוכנה ייחודית הנקראת מודולית - Modulit אשר פועלת כחלק בלתי נפרד מהאתר של מודולר (modulr.co.il) ומאפשרת לכל לקוח לנסות לתכנן בעצמו את מטבח החלומות שלו בתלת מימד. אם לאחר שהתנסיתם בתכנון תעדיפו יעוץ ותכנון מקצועי, תוכלו לתאם פגישה עם אחד ממעצבי הפנים המוכשרים של מודולר אשר יעזור לתכנן את המטבח ולבצע את ההזמנה. המעצב, מגיע אף מצויד בסקיצות, אותן ערך בהתאם לשאלון שנשלח אליכם כהכנה לפגישתכם. יחד עם המעצב, תוכלו לערוך את הסקיצה עד לשביעות רצונכם' עד שתרגישו בשלים לביצוע ההזמנה.

גרים באילת? מתגוררים בכרמיאל?

אמנם, כרגע, מעצבי הפנים של מודולר מגיעים רק לאזורים שבין הקריות בצפון ועד לבאר שבע בדרום (ובעתיד הקרוב - יגיעו לכל חלקי הארץ!), אך תוכלו לשוחח איתם בשיחת זום או להיפגש איתם באחד מאולמות התצוגה בהם תוכלו להתרשם מהחזיתות ומהפרזול האיכותי של חברת BLUM האוסטרית. ההזמנות, אגב, מגיעות ומותקנות תוך פרק זמן של 30 ימי עסקים. רוב ההתקנות נמשכות לאורך יום עבודה יחיד ובודד, דבר שגם הוא, יוצא דופן בנוף יצרניות המטבחים הישראליות.
אז במה, בעצם, מודולר שונה מכל יצרניות המטבחים האחרות?
באספקט הכלכלי - אם רק עכשיו קניתם דירה, סביר להניח שהוצאה של מטבח לגמרי "מכבידה" עליכם. מודולר מאפשרת לכם לקנות את המטבח הבסיסי הזול ביותר, ובהדרגה, עם גדילת התקציב העומד לרשותכם, לשדרג אותו בתוספות כדוגמת מגירות וארונות נוספים. באספקט הפרקטי - אפשרות כזו אפקטיבית מאד, מכיוון שהיא מאפשרת לכם לשנות את המטבח ולהגדיל אותו עם התרחבות המשפחה (וגם אם "סתם", בוקר אחד נמאס לכם מהמטבח הנוכחי שלכם).
ואם מדברים על הצד הפרקטי שבהזמנה ממודולר, אז כמה פרטים טכניים אף פעם לא יזיקו:
 כל המטבחים של מודולר מיוצרים במכונות הייטק מתקדמות - מה שאומר ייצור מתוכנן מראש ומדויק, ללא טעויות אנוש.
 חזיתות המטבחים עשויות מ-MDF, בעוד הארונות עצמם עשויים מלוחות EGGER ירוק העמידים בפני לחות.
 המטבחים של מודולר מגיעים במגוון רחב של דוגמאות ובמבחר צבעים, כך שלא תהיה לכם בעיה לתכנן כל מטבח שעליו אתם חולמים.
 כל המגירות והארונות עובדים בשיטה טריקה שקטה.
 עם המטבח תוכלו להזמין גם ממבחר הגדול של משטחי השיש וחבילות מוצרי חשמל משתלמים.
בשורה התחתונה, מכל אספקט שלא תסתכלו על זה, מטבחי מודולר נמצאים בחזית הטכנולוגיה, הנוחות והשירותיות!
חושבים על מטבח חדש?
תתקדמו למודולר!
לפרטים נוספים: