רולקס השוויצרית היא יצרנית שעוני היוקרה המובילה בעולם. שם החברה הפך למילה נרדפת לשעון יוקרה והחברה מציעה מגוון רחב במיוחד של שעוני יוקרה על פני מספר גדול של סדרות שעונים, שחלקן הפכו לאייקוניים הבלתי מעורערים של עולם השעונים, כמו שעון הסאבמרינר של רולקס, שהוא השעון האייקוני ביותר בעולם, שעון הדייטונה של החברה, אחד משעוני הכרונוגרף המזוהים ביותר בעולם והמבוקשים ביותר בעולם או שעונים "צעירים" יחסית כמו הסקיי-דוולר, השעון עם מספר הקומפליקציות הגבוה ביותר שהחברה השיקה אי פעם. בתוך המגוון הרחב של שעוני רולקס, ישנם מספר שעונים נפלאים שאולי מוכרים לחובבי רולקס ברחבי העולם, אבל נדמה שלא זוכים לכבוד הראוי להם, גם בקרב חובבי שעוני רולקס. אספנו עבורכם חמישה שעוני רולקס כאלו, כדי שבפעם הבאה שתראו אותם או תקראו עליהם, תדעו להעריך אותם קצת יותר.

2 צפייה בגלריה
רולקס דיפ-סי 116660
רולקס דיפ-סי 116660
רולקס דיפ-סי 116660
(צילום: שניידר שעונים, רעננה)

רולקס דיפסי סי-דוולר

בין שעוני הצלילה של רולקס, הדיפסי סי-דוולר הוא ככל הנראה, מלך שעוני הצלילה. שעון עבה במיוחד, עם קוטר של 44ממ ואופי של צוללת. הופכת אותו למתאים במיוחד לבעלי יד גדולה במיוחד. למרות זאת, שמענו על כמה שהצליחו לענוד אותו והם מתנשאים לגובה של 1.75 בלבד (שמועות, כן?) . הבונוס שמקבלים עם השעון הזה? עמידות למים בעומק של 3,900 מטרים, כדי שאם אי פעם תצטרכו לצלול לעומק כלשהו, הדבר האחרון שתצטרכו לדאוג לגביו הוא שעון הרולקס דיפסי שלכם.

רולקס אקספלורר 2

שעון עם פונקציית אזור זמן שני עם מחוג שעה נוסף בולט, נשמע לכם כמו ה-GMT MASTER? אתם ככל הנראה לא טועים, אבל סביר להניח ששכחתם את האקספלורר 2. בניגוד ל-GMT MASTER שמגיע עם בזל קרמי, המראה המתכתי יותר של האקספלורר הופך אותו ל-Tool Watch של ממש, כשגם הגודל שלו (42 מ"מ) הופך לסוג של יתרון כשהוא משדרג את המראה של השעון.

רולקס סי-דוולר

נכון, זה לא הסי-דוולר הראשון ברשימה שלנו, אבל תרשו לנו להזכיר לכם גם את שעוני הסי-דוולר הרגילים, שמגיעים עם קליבר 3135 של רולקס, עם מראה שמזכיר מאוד את הסאבמרינר, אולי הכי קרוב מבין כל השעונים של רולקס. הגודל הקצת יותר צנוע של השעונים הללו לעומת הדיפסי – 40 מ"מ בלבד לעומת 44 מ"מ הופכים את הסי-דוולר לאופציה נהדרת לשילוב עם כמעט כל הופעה, גם אם אתם מוזמנים למסיבה על שפת הבריכה ולא רק למשימות צלילה למעמקים. חשוב לזכור, הסי-דוולר הרגיל מגיע עם עמידות למים בעומק של 1220 מטר "בלבד", אז תנסו לא לצלול איתו עמוק מדי ...

2 צפייה בגלריה
רולקס אקספלורר 2 216570
רולקס אקספלורר 2 216570
רולקס אקספלורר 2 216570
(צילום: שניידר שעונים, רעננה)

רולקס דייטג'אסט 31 מ"מ

כן, אנחנו לא מתבלבלים. אנחנו ממליצים לכם בחום על הדייטג'אסט 31 מ"מ. באתר של רולקס הוא מופיע עם הכיתוב – Timeless Style, סטייל על-זמני ואנחנו מסכימים לחלוטין עם התיאור הזה. קליבר 2236 של רולקס מגיע עם קפיץ סילוקסי, פטנט רשום של רולקס ועם רזרבת כוח של 55 שעות, כשהשילובים המיוחדים של צבעים בשעונים הללו, עם הלוחות המיוחדים בצבעים ירוק, אפור-כהה, אם הפנינה ועוד ישכנעו גם את המתנגדים העזים ביותר לשעוני טו-טון לנסות לתת להם צ'אנס ואתם יודעים מה, אפילו שיבוצי היהלומים שרולקס מציעה בשעונים הללו לא פוגעים בעיצוב המיוחד שלהם או באפשרות שלהם להשתלב בכל הופעה מחויטת בצורה אלגנטית.

רולקס דייטג'אסט דייט 34

עוד שעון שמוכיח שהמשפט – גדול יותר = טוב יותר, לא בהכרח נכון או מדויק בכל מה שקשור לעולם השעונים. שעון שככל שהוא קטן יחסית למפלצות כמו הסי-דוולר דיפסי ברשימה שלנו, דווקא מוכיח כמה סטייל ואלגנטיות באים לידי ביטוי בצורה כל כך מושלמת בגדלים של 31-34-36 מ"מ, כשהם משדרים יוקרה מאופקת.
רוצים לדעת עוד על שעוני יוקרה? היכנסו למגזין השעונים של ישראל - WatchGuru