רגע לפני תחילת החגים ובראשם ראש השנה וכמו תמיד יוצאים לדרך גם המבצעים הכי שווים מצד רשתות השיווק, חנויות ונותני שירות שונים. ביקשנו לבדוק על הנעשה בראשון לציון בימים אלו וקודם כל הגענו אל המקום הכי נחשק מצד נשות העיר, הקליניקה ליופי של נינה יעקובי. שימו לב, עד פתח חג ראש השנה הקוסמטיקאית הכי מדוברת בעיר מעניקה הנחה של 30% על כל מוצרי הקוסמטיקה ומוצרים פרא רפואיים הכי איכותיים!

3 צפייה בגלריה
נינה יעקבי
נינה יעקבי
נינה יעקובי
(צילום: פיני מתמגנטים באהבה צלם אירועים)

3 צפייה בגלריה
נינה יעקבי
נינה יעקבי
נינה יעקובי
(צילום: פיני מתמגנטים באהבה צלם אירועים)

כבר למעלה מעשור נשים רבות עולות לרגל לקליניקה של נינה יעקובי, בת 51 ומי שנחשבת לקוסמטיקאית מספר אחת בעיר. אל תחום הקוסמטיקה נינה נכנסה רק לפני כעשור כאשר החליטה להגשים חלום ילדות שליווה אותה לאורך שנים וללמוד את מקצועות היופי באופן מעשי.
בין היתר השלימה נינה את לימודיה במכללה לקוסמטיקה רפואית במשך שנה וחצי, עברה השתלמויות אצל חוה זינגבוים, המשיכה ללימודים נוספים אצל ד"ר קליין, התאהבה במקום פינתי ברחוב רמז ופתחה שם את הקליניקה הראשונה שלה באופן עצמאי ומאז התאהבו בה כל נשות העיר.

3 צפייה בגלריה
נינה יעקבי וד"ר קליין
נינה יעקבי וד"ר קליין
נינה יעקובי וד"ר קליין
(צילום: פיני מתמגנטים באהבה צלם אירועים)

"לפני שיצאתי לדרך כקוסמטיקאית מקצועית עבדתי בתחומים אחרים לגמרי, תחום המכירות וזה כלל ניהול של חנויות ברשת מתאים לי, הייתי גם מנהלת חשבונות אבל בסופו של דבר הלהט לעסוק בתחום הקוסמטיקה בער בי ולא נתן לי מנוח.
גם כילדה צעירה הייתי נוהגת לטפל בציפורנים ובגבות של חברות שלי ולכן החלטתי לעשות שינוי בחיים ומאז אני פשוט מאושרת, קמה בכל בוקר לעבודה שאני ממש אוהבת", מספרת נינה.
חוות הדעת של הלקוחות מדגישות את היכולת המקצועיות והשירות שנינה מעניקה, בין היתר בעמוד הפייסבוק של הקליניקה כתבה אסתי כהן: "נינה נעימה עדינה, תמיד עם חיוך על השפתיים, משתמשת בחומרים הכי חדישים ואיכותיים שיש, הטיפול אצלה הוא כיף אמיתי".
לב פנחסוב החמיא גם הוא: "מקצועית ויסודית מאוד, אישה מקסימה. אשתי מתפנקת אצלה באופן קבוע ונהנית מכל רגע".
הטיפולים שנינה מעניקה ביחד עם שתי עובדות מקצועיות נוספות לצידה מותאמים לנשים, גברים ובני נוער.
הטיפולים כוללים בין היתר: עיצוב ושיקום גבות, טיפולי פנים ואקנה, אנטי אייג'ינג והבהרת העור, הסרת שיער בכל השיטות ללא shr, אפילציה, שיזוף, התזה ועוד.
נינה לא אוהבת חשיפה תקשורתית ולכן לא תמצאו את שמה ותמונתה על שלטי חוצות, לאורך השנים רוב רובם של הלקוחות מגיעים אליה מפה לאוזן, לקוחות מרוצים אשר ממליצים לבני משפחה וחברים, אין עדות טובה מזו לגבי טיב השירות והמקצועיות.
על סוד הקסם שלה נינה סיפרה: "אני עובדת המון, כמעט ולא נחה כך שזמינה לאורך כל שעות היום ולקוחות אוהבים זאת. כמובן שבלי תוצאות שום דבר לא היה מצליח וכדי להביא לתוצאות הכי טובות אני נעזרת במכשור הכי חדיש ומתקדם מקפידה להתעדכן להתקדם יחד עם ההתפתחות הטכנולוגית בתחום. אבל בסופו של דבר זה יושב בעיקר על שירות ויחס אישי, לפי תפיסת עולמי זה הדבר הכי קריטי. להיות קוסמטיקאית מקצועית כל אחת יכולה ,אולם אני קשובה לכל בעיה, גם כזו שלא קשורה לטיפולי קוסמטיקה. לא פעם אני מוצאת את עצמי כפסיכולוגית לכל דבר, לקוחות בוטחים בי ומספרים לי על בעיות אישיות ומבקשים את העצה שלי, אני תמיד שמחה לעזור, לכן הקשר ביני לבין הלקוחות שלי הוא יותר מקשר מקצועי אלא חברות לכל דבר".
נינה יעקובי, אשת מקצוע פדנטית, מקפידה כי הקליניקה שלה תהיה נקייה באופן מופתי ושכל לקוחה תקבל את מלוא תשומת הלב בזמן הטיפול האישי.
להזמנת תור ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-238-2399