סוגי עגלות משטחים חשמליות
כיום, תוכלו ליהנות ממספר דגמים שונים של עגלות משטחים חשמליות לצד מספר דגמים של עגלות חשמליות חצי חשמליות, כאשר בין יתר סוגי הדגמים הנפוצים תוכלו למצוא:
  • עגלת משטחים חצי חשמלית ל- 1,500 ק"ג - דגם זה מיועד לשינוע משטחים בעומס מקסימאלי של 1,500 ק"ג והוא משלב בתוכו גלגלי ברזל יצוק מצופים פוליאוריתון, שיניים באורך של 1,150 מ"מ עם אפשרות להזמנת שיניים באורכים קצרים או ארוכים יותר ומנגנון הפעלה חצי חשמלי.
  • עגלת משטחים חצי חשמלית 2 טון - דגם זה מיועד לנשיאת משטחים בעומס מקסימאלי של 2,000 ק"ג והוא משלב בתוכו גלגלי ברזל יצוק מצופים פוליארותן ושיניים באורך של 1,150 מ"מ עם אפשרות להזמנת שיניים קצרים או ארוכים יותר. דגם זה מגיע גם עם מערכת הפעלה משופרת ונוחה לתפעול.
  • עגלת משטחים חשמלית מלאה ל-1,500 ק"ג - דגם זה כולל מנגנון הפעלה חשמלי מלא המאפשר בין היתר הרמה ונסיעה חשמלית והוא מיועד לנשיאת משטחים בעומס מקסימאלי של 1.5 טון. עגלה זו מגיעה עם גלגלי ברזל יצוק מצופים פוליאוריתן, כאשר אורך השיניים הוא 1,150 מ"מ עם אפשרות להזמנת שיניים באורכים קצרים או ארוכים יותר.
  • עגלת משטחים חשמלית מלאה 3 טון - דגם זה מיועד לנשיאת משטחים במשקל מקסימאלי של 3,000 ק"ג! והוא נחשב לאחד מדגמי עגלות המשטחים המובילים ביותר בקטגוריית עגלות משטחים חשמליות.
1 צפייה בגלריה
עגלות משטחים חשמליות
עגלות משטחים חשמליות
עגלות משטחים חשמליות
(צילום: shutterstock)
עגלות משטחים חשמליות - למי הן מיועדות?
עגלות משטחים עם מנגנון חשמלי ו/או חצי חשמלי, הן עגלות משטחים אידיאליות המיועדות לכל אילו מביניכם הנדרשים לפתרונות שינוע בשטח בית העסק, המפעל וכדומה. מנגנון ההפעלה החשמלי ו/או חצי חשמלי הקיים בדגמים השונים של העגלות, מאפשר שינוע קל ונוח יותר בהשוואה לאופן השינוע בעגלות הפועלות במנגנון ידני, ולכן, גם יכולת התמרון של העגלה גבוהה יותר ופונקציונאלית הרבה יותר במיוחד במקומות עבודה בהם נדרשת פעולת שינוע של עגלות משטחים חשמליות במעברים צרים וכדומה.
עגלות משטחים חשמליות נחשבות לעגלות משטחים מבוקשות יותר מהעגלות הידניות, וזאת לנוכח הנוחות שהן מספקות בכל הנוגע לאופן הפעלתן. בניגוד לעגלות משטחים ידניות, העגלות המגיעות עם מנגנון חצי חשמלי ו/או חשמלי מלא, אינן מצריכות הפעלת כוח לצרכי שינוע העגלה, ולכן, משך הזמן הנדרש לשינוע מתקצר ובכך מייעל את תהליכי העבודה הנדרשים.
בהם נדרש שינוע תכוף ותדיר של סחורות ומשטחים. חשוב לציין שהעלויות הכספיות הגבוהות יחסית של עגלות משטחים חשמליות או חצי חשמליות בהשוואה לעגלות משטחים ידניות, הופך אותן לאמצעי המותאם אך ורק למקומות בהם נדרש שינוע תכוף ותדיר של סחורות ומשטחים. הימצאותן של עגלות משטחים חשמליות בבית העסק, תאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים וביניהם:
  • שינוע סחורות במשקלים משתנים של החל מ-1.500 עד 3,000 ק"ג
  • שינוע סחורות מהיר ויעיל אשר אינו מצריך מאמץ מיוחד
  • עגלות משטחים המותאמות למקומות ומעברים בהם לא ניתן להפעיל אמצעי שינוע כבדים יותר כגון מלגזות
ויתרונות נוספים ההופכים את העגלות החשמליות ו/חצי חשמליות לאחד מפתרונות השינוע המומלצים ביותר.
מה חשוב לבדוק כאשר רוכשים עגלת משטחים חשמלית?
עגלות משטחים, בין אם מדובר בעגלות עם מנגנון הפעלה ידני, חצי חשמלי או חשמלי מלא, חייבות להיות מותאמות לצרכי העבודה הנדרשת בהתאם לפרמטרים הבאים: עומס מקסימאלי של הסחורות והציוד הנדרש לשינוע, רוחב המעברים במקומות בהם העגלות נדרשות לשינוע סחורות וכדומה. כמו כן, חשוב לבדוק את נושא האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה ואת איכויות השירות המוצע לכם על ידי החברה באמצעותה אתם רוכשים את עגלות המשטחים החשמליות ו/או הידניות.
שימו לב - תקופת האחריות משתנה מחברה אחת לאחרת והיא נקבעת בהתאם לאחריות המוצעת על ידי יצרן העגלות ובהתאם למדיניותה של החברה המשווקת.