האם אתם גיימרים המשחקים שעות ארוכות מידי יום? האם גם אתם סובלים מבעיות באינטרנט הפוגעות בחוויית המשחק? משחקים בפורטנייט והמערכת מודיעה לכם כל רגע על פינגים של 60 עד 70? ובכן, כדאי לכם להכיר את האינטרנט המתאים לגיימרים הכבדים.

לשחק ללא דיליי כמו גיימרים באירופה ובארצות הברית

שירות אינטרנט לגיימרים נועד לאפשר חוויית גלישה ברמה גבוהה, השירות החדשני מתאים לכל מי שמשחק משחקים כבדים באינטרנט. אם גם אתם רוצים לשחק פורטנייט ומשחקים אחרים באמצעות ה-PC או ליהנות מחוויית משחק מדהימה בקונסולה, הגיע הזמן לשדרג את החבילה. מומלץ לבצע לפני התהליך בדיקת מהירות אינטרנט כדי לקבל תמונת מצב עדכנית.
למעשה, שירות גיימר (Gamer) מנתב אתכם דרך הנתיב המהיר ביותר לחוות השרתים המובילות באירופה בהן מאוחסן המשחק המועדף עליכם. ספק האינטרנט בישראל דואג לשיתופי פעולה עם ספקיות אינטרנט מוכרות בחו"ל כדי להבטיח לכם חוויית משחק אופטימלית ומנצחת, ובעיקר ליהנות ממשחק מהנה ורציף ללא תקלות, דיליי ועיכובים מרגיזים.
שירות גיימר מבטיח נתיב חדש ועדכני דרך הכבל התת ימי החוצה את הים התיכון ומגיע לאירופה. ספק התשתיות והאינטרנט דואג לשיפור המקטעים של תשתיות האינטרנט כדי להבטיח עבורכם חוויית משחק רציפה ומשופרת, כאשר ניתן לשפר כ-30% במדדי המשחק כדוגמת Packet Lose, Jitter, Latency.

האם השירות מיועד רק לגיימרים?

חשוב להדגיש כי שירות Gamer נועד בראש ובראשונה לגיימרים המשחקים בקונסולות השונות ובמחשבים האישיים. יחד עם זאת, השירות החדשני והמתקדם משפר באופן משמעותי את כל הגלישה לאתרים השונים בחו"ל. כמו כן, השירות העדכני משפר גם את חוויית הגלישה בסמארטפונים הגולשים דרך הרשת הביתית, עם זאת תמיד כדאי להשתמש בחיבור ישיר של כבל רשת לראוטר ולמודם ולא דרך החיבור האלחוטי.

האם צריך לשנות ספק אינטרנט או להוריד תוכנה כדי להתחבר לאינטרנט לגיימרים?

כדאי לפנות לספק התשתית והאינטרנט שלכם כדי לברר האם הוא מציע חבילת אינטרנט לגיימרים, וכמובן כדאי לערוך סקר שוק מקיף כדי להשוות עלויות ותנאים בין החברות השונות. לא כל החברות מסוגלות להציע לכם שירות Gamer באיכות גבוהה, לכן כדאי לקרוא המלצות וחוות דעת של אנשי המקצוע, ולא להסתמך על מקורות מידע לא אמינים.
לחוויית משחק מדהימה ורציפה, וכדי ליהנות סוף סוף ממשחק בלי דיליי מרגיז ובלי שהשרת יזרוק אתכם כל כמה דקות מהמשחק, אפשר להצטרף לשירות ולחוות את השינוי המשמעותי. ראוי לציין כי יש מבצעים משתלמים למצטרפים החדשים, עלות השירות אינה גבוהה וכמעט לא משפיעה על הוצאות התקשורת הביתיות, ובכל רגע ניתן לבטל את השירות.

הצטרפות מהירה ותעדוף הגישה לשרתי המשחק

ההצטרפות מהירה יחסית, תוך כ-10 ימי עסקים לאחר הצטרפות כמנוי לשירות אינטרנט לגיימרים תוכלו ליהנות מתעדוף לגישה לאינטרנט וליהנות משיפור משמעותי בגישה אל שרתי המשחק בחו"ל ולשרתים אחרים המספקים פעילות אונליין, לדוגמה שירותי Online לניירות ערך וכיוצא בזה.