אם גם אתם מחפשים אחר חברת הדברה בראשון לציון כנראה שגם אצלכם הגיעה "עונת המזיקים". אל דאגה, צוות המדביר שמציל כאן כדי לעזור להדביר את המזיקים היום ולספק הנחיות למניעת הופעתם מחר…
נדמה שבכל שנה מחדש אותם המזיקים מופיעים. אז כדי לנצח את האויבים עליכם ללמוד את מחזוריות הופעתם. בין אם מדובר בשיש שמתמלא בקנוניות של תיקנים קטנים צהובים או תיקן ענק המופיע באמצע הסלון, ב-2 המקרים אלו מצבים בהם תצטרכו לקרוא למדביר. כאשר תחפשו מדביר תרצו לדעת שהוא בעל הסמכות המקצועית להתמודד עם המאורע ולטפל במפגע ביעילות. הסכנות והטיפול בהם שונים לגמרי והמניעה תמיד אפשרית.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: pixabay)

איך המזיקים בכלל מגיעים?

ראשון לציון מאופיינת באזורי מסחר מרובים הקרובים לאזורי מגורים, לכן שירותי הדברה בראשון לציון נדרשים באופן קבוע. תיקן שחור ענק שמופיע באמצע הסלון יגיע מהביוב, לעומת התיקנים הצהובים הקטנים שידבקו אליכם מאריזות הסופר. תיקנים מהסוג הגרמני אוהבים בעיקר מחסנים גדולים ואזורי קינון חמימים ונעימים, כמו המנוע של המיקרוגל, המקרר או התנור. הגרמני ישרוץ בין החריצים של מדפי המטבח ויתרבה במהירות. התיקן האמריקאי לעומתו אוהב אזורים חשוכים ובעיקר לחים. אותו אחד שיפתיע אתכם בסלון, חי בביובים ובאזורים בעלי רטיבות כגון ארונות או אם יש לכם פרקט הוא ישמח להתגורר מתחתיו. הוא אוהב חושך והאור מטריד את מנוחתו, הסכנה הגדולה ביותר שנשקפת מהאמריקאי זה המחלות והחיידקים, מכיוון שאזור המגורים שלו הם צינורות וביובים המלאים ברפש וצואה.

איך מונעים מהמזיקים להיכנס הביתה ?

לגבי הגרמנים בעיקר לפרוק את הקרטונים / שקיות מהסופר מחוץ לדלת הכניסה של הבית ולפנות את הקרטונים כמה שיותר מהר על מנת לא לאפשר להם תנאי רבייה. צריך לזכור שהתיקן הגרמני מתרבה במהירות ולפעול בהתאם. בנוגע לאמריקאי, כאשר יש לנו רק תיקן אחד זו לא בעיה - הבעיה היא מגפה שלהם. הרי בשביל אחד תוכלו להשתמש בתכשירי ריסוס ביתיים והוא יהרג. ההתמודדות מול התיקנים האמריקאים היא במניעת החדירה לבית מראש, אתם רוצים לוודא שכל מערכת הביוב המרכזית של הבית שלכם מרוססת היטב ובצורה מקצועית על ידי מדביר מומלץ בראשון לציון על מנת למנוע את חדירתם של המזיקים לביתכם.

איך תטפלו בתיקנים כשהם כבר בתוך הבית ואיזו הדברה להזמין ?

לתיקן הגרמני אין חודשי פעילות - הוא פעיל כל השנה. כשתפגשו את הגרמנים במטבח, בארונות ועל השיש ואם כבר המטבח שלכם הפך לאזור נגוע תרצו לזרוק את כל מה שפתוח ולקרוא במהירות למדביר מקצועי ובעל רישיון על מנת להתחיל טיפול בבעיה, הדברה של הגרמנים היא מורכבת כיוון שרמת העמידות שלהם בפני חומרים היא גבוה ומהצד השני הם מתמקמים באיזורי המזון שלנו. לכן צריך להדביר אותם בצורה מאוד זהירה ובאמצעים שלא רעילים עבור בני אדם כמו פתיונות ג'ל ומדבקות פרומון. לגבי האמריקאי, ההדברה צריכה לכלול חומרים כימיים מסוכנים ולשלב שיטות הדברה שונות. על מנת למנוע מהם חדירה עליכם מראש לסגור את פתחי הניקוז והצנרת באם נעדרתם מס' ימים מהבית מכיוון שהצנרת מתייבשת בחלקה העליון ומאפשרת כניסה שלהם אל הבית בקלות. בנוסף שימו לב לריקון פח האשפה בתדירות יומית.
לסיכום, תיקנים הם הנוראים שבמזיקים, הרחקתם היא משימה מורכבת שדורשת איש מקצוע. אצלנו מאמינים שהטיפול הוא במניעה ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הדברה בראשון לציון יכולה להתבצע בקלות, במהירות, ביעילות ובעיקר במקצועיות שתרחיק את התיקנים אם מבצעים את זה כמו שצריך. בפעם הבאה שתבחרו מדביר, צוות המדביר שמציל עומד לרשותכם וישמח להדביר את המזיקים ולהחזיר את השלווה לביתכם.
המאמר באדיבות אתר המדביר שמציל – שירותי הדברה בפריסה ארצית