14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Canva)

מזל טלה - יש לכם השבוע צ'אנס בלחוות את סופה של תקופת החרדות שבמהלכה הביטחון יחזור אליכם. טיפ: זה יקרה אך ורק אם תלכו על פי הקו המנחה הישן ההגיוני והטוב. לפני כמה ימים ביצעתם טעות ותיקנתם אותה ברגע האחרון. בתחום התעסוקתי טעיתם בלחשוב שהזמן הגיע לגבש הכרעה באם להישאר או באם לעזוב לתמיד. הפנויים וגם הנשואים: תיהנו מאהבה יתרה מכוון הגיל הרך, עובדה שתפצה על התחום הרומנטי המעורפל. הקשה והמרוחק. כספים יגידו לחשבונכם בזמן. הזמן לצלצל באומץ - לייעוץ טלפוני בכול תחומי החיים.
מזל שור - שבוע קריר אבל גם מעורר שמחה במישורים רגשיים. החרדות מפני המחר נעלמים זמנית. פתאום אתם מבינים שהשאיפה התמידית שלכם הייתה בלמצוא את המקום הנכון להניח בו את שלהבת התהילה והנתינה ולא לשרת את בן/ת הזוג תוך שאתם... בעיוורון מוחלט. לחרוצים: הבוסים יפרגנו לפועלכם ויבשרו על קידומכם הקרוב. המישור הרומנטי יוצא מתקיעות זמנית שנגרמה בעיקר בגלל הגעגוע לעבר. הפתעה חיובית או תזוזה במישור משפטי ימתנו את תחושת אי הוודאות בה אתם שרויים. מישהו יתנצל באיחור על שפגע בכם בעבר.
מזל תאומים - שבוע ספונטני שיתבטא בימים טובים שכדאי לנצל בימים טרופים אלה. שחררו את חוסר האמון באחרים. תזוזה חיובית במישור הכלכלי תעורר בכם את התקווה אך הדרך עוד ארוכה לחזור אל מה שהייתם פעם בעבר. את מחכים עדין לתשובה שמבחינתכם היא ''גורלית''. הנשואים או המחויבים רגשית: שמחת החיים תמלא את ליבם של אלה שוויתרו על האגו השלילי לטובת עוצמת ההידברות והסליחה ובתגובה לכך הם ייהנו מיחס מתחשב והוגן. תלאות ברומו של עולם עולות לכם על 'מסך המחשבה' - והמתייחסות לתחום הכלכלי והרגשי.
מזל סרטן - שבוע של פעילות יתר המתודלק כתוצאה מגעגוע לרומנטיקה ולמה שהיה לכם בעבר. הניחו לעקרונות השמרניים הישנים שמקבעים אתכם ''במלכודת האסור והמותר'', אלא שימו את קלפי האהבה על שולחן הדיונים אודות - ''לכאן או לכאן''. פתאום אתם תופסים את הראש, כי הבנתם כנראה שכדי לעלות ככוכבים בשמיים צריך לראות קודם... את חשכת החיים ולשרוד אותה... ושרק אחר כך תיפתח דלת ההצלחה. אתם מחפשים ראיונות חדשים ופועלים במרץ רב לקבל את מבוקשכם. מכתב או מסר טלפוני יבשרו על קידום. התחום הרומנטי מעורפל כמו...'קוקטייל מרגריטה סמיך וחריף.'
מזל אריה - אתם מתעוררים למציאות בה אתם רוצים לשוט על ''נהר האהבה'', אך פתאום מתברר שהסתבכתם ונגררים ללא מעצורים אל מורד... ''מפל האשליות''. אתם מלאים באנרגיות חיוביות אך נתקלים בחומה של אי הבנה סביבכם. הזמן להיות פחות מנוצלים ולדעת מהו הטפל לעומת העיקר. בבית אתם מקבלים מנת אהבה אך בלבכם החשד שהכול זמני 'ושהבעיות עדין לא פטורות וסגורות'. הפנויים: בשורה חיובית בתחום הבין- זוגי מחכה מעבר לקו. הנשואים יעמדו על שלהם. אתם מודים לאלוהים על שאתם מחזיקים בעבודתכם הנוכחית הקבועה והטובה.
מזל בתולה - התנצלות רומנטית תעזור לכם לצאת מהמבוך. אתם יודעים שאולי אלוהים טעה כשברא אותנו עם מלחמות אבל גם שעבודת הפוסט-דוקטורט שלו הצליחה כשברא את החיות ובעיקר את אהבת... הכלבים. אתם שואפים לאתגרים חדשים לאחר שחוויתם מצבים מביכים ולא קלים... במישור שבינו לבינה. בעבודה: מומלץ לנסות ולברר מה מפריע לכם להתמודד נגד מתנגדים ולהכין תכנית היחלצות אלטרנטיבית. הנשואים: אתם עומדים לפני החלטות קשות בנושא בן/ת הזוג מפני שזה קשור לילדים ולרכוש המשותף. אתם מפנים את המבט הצידה ודוחים...חיוכים מעורפלים מן... העבר- הרומנטי.
מזל מאזניים - ימים טובים שכדאי לנצל טרם חג הפורים הקרוב. געגועים למה שהיה בעבר הופכים לקוקטייל הנאה במציאות שפעם הייתה רק... דמיון וגעגוע. פתאום אתם פוחדים שכול זה יסתיים. המכשולים הרגשיים והאנרגטיים נעלמי כמעט בבת אחת. אתם מקבלים החלטות חשובות בתחומים שונים אך חסרות לכם כמה שאלות בפאזל הכלכלי והרומנטי. מישהו קרוב יבוא לעזרה בתחום הפרוצדורלי. לאלה שנולדו בעשרת הימים האחרונים של מזל מאזניים: אתם נאלצים להתמודד עם מחסומים רומנטיים הבאים מהצד 'שכנגד'. התקועים בקשר רומנטי מוזמנים להתקשר לייעוץ מקצועי.
מזל עקרב - כספים חוזרים אליכם בדרך אחרת לאחר ההוצאה הגדולה האחרונה. הגעגוע לעבר נמשך ולכול מה שהיה לכם פעם- כלכלית ורגשית. הפנויים יחושו שהזמן הנוכחי הוא לא הזמן להתחייב ולסגור על תאריכים ומועדים רומנטיים או ''אחרים'' ויתקלו בסחבת או בלחצים מצד בן/ת הזוג- בגלל סיבות אישיות... שונות ומשונות. ידידות חדשה תירקם במסגרת כלשהי. הצעת עבודה אחרת או סיכוי לקידום בתחום הקריירה. המחויבים והנשואים: אתם ממשיכיך להיות מבולבלים במישור הרומנטי והמשפחתי. טיפ: הפגינו ביטחון בעצמכם ובערככם ומובטח כי בסופו של דבר תנחלו הצלחה.
מזל קשת - השבוע אתם מתמודדים עם גורם המפריע/ה לכם להתקדם בתחום הקריירה. טיפ: אתם צריכים לגייס את כוח ההיגיון ופחות להיכנע לחולשת הלב ושלא להתעמת 'חזיתית', פנו בדיסקרטיות להנהלה. הזמן להביט בכישרונות האישיים שלכם, דבר שיוריד מכם חצי מן המרירות המכתיבה את מפלס האושר של חייכם. במישור העסקי - ניהולי אינכם מסוגלים לסיים דברים כראוי. קבלו בהבנה את העכבות בתחום הרומנטי, אבל עשו השתדלות בכך שתלמדו יותר על מה תוקע אתכם בחיים. צלצלו לייעוץ מקצועי גם אם אתם לא מאמינים בכוכבים.
מזל גדי - יש לכם סיבה השבוע להתרגש כי מתייחסים אליכם בתחום הקריירה יותר טוב ממה שקיבלתם בעבר. הכספים שהגיעו נעלמו אמנם אבל הלכו למקומות הנכונים. עדין יש לכם פחדים הקשורים למשפחת בן/ת הזוג ומרגישים חסומים וכלא מקבלים אהבה והערכה. הזמן לזכור שתמיד קיימת התקווה לשינוי בכול השטחים רק שאתם צריכים לפתוח את סגור ליבכם באומץ ובלי פחד. הדרכים הטובות ביותר לפניכם והעבר כבר לא יחזור כך שאולי צריך להשתחרר ממנו... לחלוטין. הודעות רצות בוואצאפ והן קשורות אליכם באופן חיובי ומשמח.
מזל דלי - עזבתם מקום עבודה טוב וחשבתם שתמצאו עבודה טובה יותר והתאכזבתם. כעת מומלץ שלא לבכות על החלב שנשפך, לשנס מותניים ולמצוא עבודה אחרת כי עבר מספיק זמן ולא כדאי לחיות על הבטחות או על חסדי אחרים. הפתעה טובה ביחס לחברים. כספים יגיעו בזמן. עכבות ביחס לסידורים ולתשובות מלקוחות עסקיים וממוסדיים. אלה שעבדו עם ילדים, הזמן להיות עצמאיים. הזמן גם לשיחה כנה אודות הכאב שבלב, אם זה לא יעזור זה... לא יזיק. צלצלו לייעוץ מקצועי גם אם אתם לא מאמינים בכוכבים.
מזל דגים - שבוע של בשורות טובות. תרגישו שמשהו עומד לקרות וייצא שזה נכון. מישהו יבטיח עזרה כספית או שיפעיל בעצמו את כשרונו למענכם. תחושו בבלבול מה לגבי רגשות בן/ת הזוג כלפיכם- טיפ: לא ללחוץ אלה כדאי להתרחק זמנית, לצאת לבילוי מבלי לחשוש... מנטישה. הנשואים שבכם: אתם כועסים על התנהלות בן/ת הזוג בתחום הרגשי והכספי מעירים ונתקלים באדישות ובאטימות מרגיזה ופוגעת. הפנויים: אתם במצב של בלבול בהחלטות ביחס לבן/ת הזוג שאתם אוהבים ומכבדים, תוך שאתם בכלל לא יודעים במאת האחוזים על מהות הקשר ותכליתו.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.