14 צפייה בגלריה
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
הורוסקופ שבועי
(צילום: Shutterstock)

מזל טלה - למרות המלחמה ותוצאותיה, אתם עובדים בצמוד לחברים המפרגנים לכם. תחילת השבוע יהיה בסימן של עשייה ברוכה במישור הקריירה. מישהו יבשר על הצלחתכם בפרויקט בו השתתפתם. מצב לא פשוט בחברת משפחה בנוגע לירושות ולכספים. אתם חשים סיפוק בתחום הזוגיות. אתם יצירתיים במישור הרומנטי. אתם מחליטים השבוע על שינויים בתחומי הבית, זה אומר: תיקון של משהו המשווע לשיפור, קניות קטנות ואפילו מתנה למישהו קרוב. האנרגיות החיוביות שלכם יתבטאו גם בתחומי יצירה הקשורים לקריירה. הזמן לשמור על קשר עם החבר/ה מימים עברו.
מזל שור - למרות חרדת המלחמה ואפרוריותה אתם משקיעים באהבה. שבוע בהחלט מוצלח. כל שתגידו או תעשו יתקבל בחום ובאהבה. יהיו לכם יחסים משופרים עם מעסיקיכם ויתכנו דיבורים על האצלת סמכויות מכוונם. אתם פחות מסתדרים עם הדמות שבבית. קריירה - מכירות: רמת התקשורת שלכם תהייה במיטבה, עד כדי שתניב מגוון הצעות הקשורות לעבודה, או שתימצאו משהו שייתן לכם את הקפיצה בתחום הקריירה. אתם לא מחכים שהמזל יגיע לחייכם, אתם מזמינים אותו וזה המעשה הנכון לעשות. תחושה של החמצה בנוגע לתחום הרומנטי. שמרו על בריאותכם.
מזל תאומים - למרות המלחמה ותוצאותיה צפו למחמאות מכיוון הממונים עליכם. הסימפטיה שלכם תהדהד ותתקבל באהדה, בין חברים וידידים- התגובה החיובית לא תאחר לבוא. הפתעה חיובית מאחיינים ומבני משפחה קרובה. הזמן לשלוח קורות חיים למקומות בהם רציתם להשתבץ. השבוע תפשירו את הקרח עם בני ביתכם ועם המשפחה הקרובה. הקשרים יעברו בדק- בית. תזכו לשיתוף פעולה מלא. מידת הליברליות שלכם מזכה אתכם באהדה - גם במישורי הקריירה והלימוד. אתם מבולבלים בין ההחלטות לפרק את הקשר הקיים לבין לדבר על הדברים הכואבים באמת.
מזל סרטן - השבוע הנוסטלגיה תסחף אתכם אליה למרות המלחמה ותוצאותיה. מישהו המתקשר לעברכם ינהל אתכם שיחה סביב זיכרונות וטובים. צלצול או מייל יבשרו על מפגש חברים הקרוב להתממש. בשורה משמחת הקשורה לאחיינים תגיע לאוזנכם. אתם כמו מכורים לנבירה סקרנית וביקורתית באמצעי התקשורת. הזמן נהדר בלהתחיל משהו חדש: בעבודה, יחסים אישיים ובכל תחום בו תבחרו - עשו זאת ותראו נחת במעשיכם. יתכן ותמצאו מקום עבודה ראוי אחר או שתזכו לקידום במקום העבודה הנוכחי. מי שעדין לא מצא זיווג יקבל דחיפה ממוזלת מהכוכבים. דחו נסיעה לזמן אחר.
מזל אריה - למרות המלחמה, בשורות וידיעות מרגשות בדרכן אליכם ועשויות לשנות את מצב רוחכם לטובה. נצלו את הזמן לבילוי מחוץ למסגרת העבודה והבית. הפנויים פנויות יזכו להצלחה יתרה בחיפוש אחר בן/ת זוג. הדאגות לתחום הכספים עדין קיימות אך אל דאגה בקרוב תמצאו את מבוקשכם. אתם נחושים לבצע את כל המוטל עליכם ועושים זאת על הצד הטוב ביותר. כולם יחמיאו לכם ואף תקבלו סימנים מן הממונים בדבר לקידום מעמדכם הערכי בעבודה. למרות זאת דמות מסוימת עדין מפריעה 'וממקשת' את צעדיכם בעבודה.
מזל בתולה - למרות המלחמה אתם משקיעים באהבה. תעשו ותקבלו בחזרה חום ובאהבה. יהיו לכם יחסים משופרים עם מעסיקיכם ויתכנו דיבורים על האצלת סמכויות מכוונם. הדלתות נפתחות בפניכם בכול הנוגע לקידום ולתעסוקה. חגיגה לכבוד מישהו היקר ללבכם. בריאותכם במצב הכי טוב שאפשר. משהו חדש: בעבודה, ביחסיכם האישיים ובכל תחום בו תבחרו. תפעלו ביוזמה ובחריצות ותראו נחת מכך. בימים אלה יפתחו בפניכם כל מיני אפשרויות תעסוקה חדשות וגם יתכן שתמצאו מקום עבודה נוסף או שתזכו לקידום. אתם מקבלים מסרים סותרים הקשורים לאהבה.
מזל מאזניים - השבוע תרגישו מאוימים מקשר מן העבר. האהבה הנוכחית משגעת לכם ...את השכל. בנוסף למלחמה והשלכותיה הצד הכלכלי עדין תקוע אבל יש סנונית שתסמן את חוף המבטחים. מישהו היודע את נפשכם מנסה לעזור. התרכזו בעבודה ובקידום ופחות בהוצאת כספים מיותרת. השבוע הוא הזמן הכי טוב להחליט לגבי תחום לימודים שלגביו היו לכם לבטים בעבר. היכולת שלכם תהיה גם בלארגן את האסטרטגיה לשם השגת הכסף הדרוש לנושא חשוב זה. מישהו ינסה להתקרב אליכם ולחפש את קרבתכם הרגשית. הזמן לחפש מומחים לענייני זוגיות.
מזל עקרב - משהו הקשור לבית מטריד למבנה והוא קשור לבית במישרין או בעקיפין. זהירות: רגשות מעורבים כלפי בן/ת הזוג עלולים לגרום לכם ליפול לזרועות האחר/ת. מומלץ שלא להיגרר למלחמות פנימיות עם חברים, במיוחד בעת המלחמה. כדאי לחשוב על עתידכם הכלכלי. שבוע אופטימי בהחלט. ימים מלאי הצלחה בתחום הרומנטי מחכים לכם מעבר לפינה. אתם נחושים לבצע את כל המוטל עליכם במקום העבודה ועושים זאת על הצד הטוב ביותר. כולם יחמיאו לכם ואף תקבלו סימנים מן הממונים עליכם בדבר העלאה או בדבר קידום קרוב.
מזל קשת - למרות המלחמה אתם מחליטים על שינויים בתחומי הבית. תיקון של משהו, קניות קטנות ותקשורת אל מישהו הקרוב אל לבכם. אתם גם מוכנים לוותר בכדי לנסות ולשפר את מערכת היחסים שלכם עם בני הבית. צפו לנס ביחס לתחום תעסוקה בו רציתם להשתבץ. התגשמות קרובה וחיובית בתחום העבודה והקריירה משמחת אתכם מאוד. אל תסתכלו על כספים ועל מלחמות בתוך המסגרת הזו, התרכזו בעבודה המאומצת שלקחתם על עצמכם...ויהיה בסדר. הקשר הנוכחי הרומנטי מסביר פנים אך ההיסוסים כלפיכם רבים. שמרו על הסודות הקשורים למשפחה.
מזל גדי - למרות המלחמה והשלכותיה ידיעה בנוגע לקידום מגיעה לאוזניכם. מרבית החברים שכחו, הזמן למשוך אותם ביוזמה חברתית משלכם. זהירות, מישהו מושך אתכם בלשון על מנת לפגוע במעמדכם בעבודה. בריאותו של בן משפחה קרוב ממשיכה להטריד את מנוחתכם. התקשורת שלכם תניב מגוון הצעות הקשורות לעבודה או שתימצאו משהו שייתן לכם את הקפיצה בתחום הקריירה. שותפות כלשהי תיחתם השבוע ושכתוצאה מכך תוכלו לצפות לרווחים נאים בהמשך הדרך. צפו למחמאות מכיוון הבוס. הפתעה ביחס לכספים שתקבלו והקשורים לגורם... ששכחתם לגבי קיומו. חפשו יועצים טובים.
מזל דלי - השבוע אתם מופתעים לגלות חברים אמיתיים. אנשים שחשבתם לאויבים יצטיירו כדמויות הרבה יותר חיוביות מאשר חשבתם. תחום הקריירה בכוון החיובי. יוזמת חברים תוביל אתכם לכוון המרכז החברתי. הזמן לצאת ולבדוק את מצבכם הבריאותי. ידיכם עמוסות בעבודה. כולם יחמיאו לכם ומבלי יוצא מן הכלל, תהיו בטוחים שמישהו מתכנן לכם את הקידום הבא. לאלה שלא מצאו עד כה מקום עבודה אז חכו... ותופתעו לשמוע על מציאת קצה חוט בנושא חשוב זה. מצבה הבריאותי של דמות יקרה ישתפר ללא הכר.

מזל דגים - אתם מתלכדים עם כול העולם. במיוחד בימי המלחמה עדיף לשבור את הגאווה ולא לאבד חברים. תחום הרגש תקוע בנוגע לקשרים מן העבר. צאו לבלות במקומות הקרובים לים ולנופים הנשקפים למרחוק. האמנים שבכם יזכו להשראה יתרה. הנוכחות והייצוגיות שלכם תהיה במיטבה השבוע. ההומור והחוכמה שלכם תרשים אחרים. אל תתנו לדברים לעלות לכם על כול הראש. שמרו על סודיות ביחס לבוסים ולבני משפחה קרובים. תקופה טובה מצביעה על כוונות חדשות בתחום הרומנטי ועל מחשבות על מוסד הנישואין. צאו מן הביישנות הטבעית שלכם.

14 צפייה בגלריה
אודי ברגר
אודי ברגר
אודי ברגר
(צילום: פרטי)

אודי ברגר הוא יועץ אסטרולוגי, יועץ זוגי, מגשר משפטי, מרצה, כותב וכתב מאמרים ותחזיות במגזינים ובאתרים ידועים בארץ ובעולם. טלפון: 054-4466444.