בתום עשר שנים כראש עירייה תולה דב צור את הנעליים ומודיע על פרישה ממועצת עיריית ראשל"צ. "אני לא יודע מה יהיה בעתיד אבל כרגע אני יודע שבמועצה אני לא אמשיך" הוא אומר היום (ראשון), ומותיר סימן שאלה לגבי העתיד.
2 צפייה בגלריה
דב צור | צילום: אבי מועלם
דב צור | צילום: אבי מועלם
דב צור | צילום: אבי מועלם
יום שלישי שעבר, ליל הסיבוב השני של הבחירות בראשון לציון, היה נקודת מפנה בחייו של צור. ככל שהלילה עבר, והתוצאות המשיכו לזרום, הבין שהניצחון לא יהיה שלו. סגנו לשעבר, רז קינסטליך, ייכנס בקרוב ללשכתו, ובכך תם עידן צור בעיר.
את הביקור במטה הבחירות באותו לילה, הוא חסך מעצמו, ופינה את הבימה ואת הפוקוס ליורשו בתפקיד. היום (ראשון) הוא מצהיר על פרישה גם מהמועצה.
"אי אפשר לומר שפרשתי מחיים פוליטיים, הרי אי אפשר במדינה הזו באמת לפרוש מהחיים הפוליטיים", הוא אומר ומוסיף: "אבל בהחלט אפשר לומר שפרשתי ממועצת העיר ראשון לציון. בעוד מספר ימים אני אפרוש ממועצת העיר. אני לא יודע אם אחזור בעתיד אבל כרגע אין לי כוונות מעבר, אין לי תוכניות עתידיות ואני לא במצב של לתכנן את העתיד. כרגע אני יודע שלא אמשיך במועצה וזהו".
2 צפייה בגלריה
דב צור ברגעי ההצבעה | צילום: אבי מועלם
דב צור ברגעי ההצבעה | צילום: אבי מועלם
דב צור ברגעי ההצבעה | צילום: אבי מועלם
מה גרם להחלטה?
"מה שהביא להחלטה הוא די ברור. יש ראש עיר חדש וצריך לתת לו לנהל את המקום כמו שהוא חושב ורואה לנכון ולדעתי ככה המכובד ביותר לעשות".
ברמה האישית, איך אתה מרגיש מאז ההפסד?
"אף פעם לא נעים להפסיד, זה עצוב, מעבדים את זה ואני אתגבר".
יש כבר תוכניות לעתיד ומחשבות מה לעשות ב"אזרחות"?
"עוד לא. אני בשלב של מסירת התפקיד, יש עוד כמה דברים שאני צריך לעשות ואחר כך אני אשב עם עצמי ואחליט. יש מחשבה לעשות פסק זמן אחרי עשר שנים של עבודה אינטנסיבית כראש עיר ולמעלה משלושים שנה של עבודה ציבורית, נסתכל על החיים ונחליט הלאה מה עושים".