שחקן חדש (אבל וותיק) מצטרף השבוע לרשימתה של ליאל אבן זהר. סורין גנות, חבר מועצה ותיק, יו"ר ועדת ביקורת בחברה לביטחון, עורך דין, וסא"ל במיל, מכהן היום גם כמשנה ליו״ר לשכת מחוז תל אביב והמרכז. בעבר שימש כיועץ משפטי לרשויות מקומיות, תובע בעברות תכנון ובניה ורישוי עסקים, וכתובע משטרתי בדרגת פקד.
1 צפייה בגלריה
עו"ד סורין גנות | יח"צ
עו"ד סורין גנות | יח"צ
עו"ד סורין גנות | יח"צ
במטה של אבן זהר מספרים שגנות נחשב לאחד מלוחמי היושר והשקיפות במועצה, וידוע כמעמיק, חריף, ולוחם בלתי נלאה ובלתי מתפשר למען האינטרס הציבור וכנגד תופעות של שחיתות. במהלך הקדנציה האחרונה שיתפו אבן-זהר וגנות פעולה בעררים שהוגשו בענין לופט 57, בנושא היקב ובנושאים ציבוריים נוספים.
לאחר הצטרפותו ציין גנות, בפוסט שהעלה לרשת החברתית, שדו"ח מבקר המדינה שבו הועלתה ביקורת נגד ראש העירייה, דב צור, היווה שיקול משמעותי בהחלטתו.
״דו"ח מבקר המדינה שפורסם שלשום היה 'הקש ששבר את גב הגמל'", כתב גנות, והוסיף: "המאורעות האחרונים, שטלטלו את עירנו בתקופה האחרונה, מאז מעצרם של ראש העיר ובכירים אחרים - הוכיחו את חשיבותם של שומרי הסף וזיקקו בי את התובנה שעדיין לא מאוחר מדי לנסות ולהוכיח כי ניתן למשול גם באמצעות פוליטיקה נקייה! גמלה החלטה בלבי להצטרף לחברתי למועצת העיר, ליאל אבן זהר, בשאיפתה לאחד את השורות ולהוביל להחלפת השלטון בעיר, בכזה שיהיה נטול אינטרסים ומשקעים מהעבר".