"בגידה פוליטית כואבת", כך מכנים היום (ג') גורמים בסביבת ראש העירייה, דב צור, את המהלך שעשה סגנו, רז קינסטליך, כשהודיע היום על החלטתו להתמודד על ראשות העירייה.
האם 'הכוורת' שהחזיק דב צור בשנים האחרונות מתפוררת לפני הבחירות? הבוקר (ג') הודיע סגנו ואיש אמונו, רז קינסטליך שיתמודד מולו על תפקיד ראש העירייה בבחירות הקרובות. מידע שהגיע לידי 'מיינט ראשון' מלמד שגם סגנו השני, ואחד מהאישים הפוליטיים הקרובים אליו ביותר, מוטי עג'מי, בוחן את המשך דרכו.
כזכור, בעוד כארבעה חודשים יתקיימו הבחירות לראשות עיריית ראשון לציון, והמערכת הפוליטית המקומית מתקרבת לנקודת רתיחה. בלב הסערה נמצא ראש העירייה המכהן, דב צור, שנאלץ להתמודד עם מערכת בחירות כשחשדות פליליים לכאורה עדיין תלויים נגדו.
כעת הופך מצבו סבוך עוד יותר כאשר מתברר שגם מקורביו הפוליטיים מתחילים להתפזר. הראשון שבהם הוא מוטי עג'מי, סגנו ומחזיק תיק הרווחה שכיהן כראש העירייה בפועל בתקופה בה צור הורחק מהעירייה. בימים אלה בוחן עג'מי את דרכו הפוליטית, וככל הנראה ירוץ ברשימה עצמאית ויפרוש מסיעתו של צור.
מתמודד נוסף ומשמעותי לא פחות הוא רז קינסטליך, יו"ר רשימת 'הצעירים והירוקים' שהכריז הבוקר על התמודדות לראשות העירייה. עבור צור מדובר בבשורה קשה, שכן מדובר במקורב פוליטי שמתחרה עימו על פלח מצביעים משותף.
בסביבתו של צור הביעו היום זעם על החלטת קינסטליך וכינו אותה 'בגידה', מאחר ובין השניים היה סיכום שונה. בעקבות החלטתו הודחו קינסטליך וחבריו לסיעה, עידן מזרחי ואבי חיים, מתפקידיהם במועצת העיריה.
לגבי עג'מי, הגיב צור ואמר: "לעג'מי ולי יש דיבורים בינינו על הרשימה העתידית שלנו והכל נעשה ברוח טובה".