בשורות טובות (ישראל, 2019)
לירן וטלי, זוג בשנות השלושים לחייהם, החולמים להביא יחד ילד לעולם, מתבשרים יום אחד שיצטרכו לשם כך לעבור טיפולי פוריות. מה שנראה בתחילה פשוט, הופך למורכב מאד והם מגלים שכדי להיות אבא ואמא לילד, יצטרכו לעבור מסע ארוך מלא בתלאות, עם כל הקשיים הפיזיים והנפשיים הנלווים לכך, הלחצים המשפחתיים וכמובן גם האתגר שהדבר מעמיד בפני הזוגיות של השניים. האם האהבה שלהם תחזיק מעמד?
בימוי: ארז תדמור. שחקנים: רועי אסף, נלי תגר, שמיל בן ארי, אוולין הגואל, אלי גורשטיין, רמי הויברגר.
פורד נגד פרארי (ארה"ב, 2019)
סיפורם האמיתי של מעצב המכוניות פורץ הדרך קרול שלבי והנהג הבריטי חסר הפחד קן מיילס, אשר נאבקו יחד בהתערבות תאגידית, בחוקי הפיזיקה ובשדים שלהם עצמם על מנת לבנות מכונית מירוץ מהפכנית עבור יצרנית הרכב פורד ולהתחרות במכוניות השולטות של אנזו פרארי במירוץ 24 השעות של לה מאן בצרפת של 1966.
בימוי: ג'יימס מנגולד. שחקנים: מאט דיימון, כריסטיאן בייל, ג'ון ברנתאל, טרייסי לטס.
העורב הלבן (אנגליה, 2018)
מבוסס על סיפור אמיתי. השנה היא 1961 ורודולף נורייב, רקדן בתחילת דרכו, הוא חבר בלהקת הבלט הרוסית, בעלת השם העולמי - קירוב בלט. נורייב יוצא בפעם הראשונה אל מחוץ לגבולות ברית המועצות. העיר פריז והחיים החופשיים כובשים במהרה את ליבו. קציני הק.ג.ב שמלווים את הלהקה, צופים בכל צעד שלו והופכים לחשדניים יותר ויותר בגלל התנהגותו וחברותו עם הפריזאית הצעירה קלרה סנט. כאשר הם לבסוף מתעמתים עם נורייב, הם מציבים בפניו דרישה שתאלץ אותו לקבל החלטה שוברת לב, העשויה לשנות את חייו לנצח ולשים את בני משפחתו בסכנה.
בימוי: רייף פיינס. שחקנים: אדל אקסרקופולוס, אולג איבנקו, סרגיי פלוטנין.
המלאכיות של צ'רלי (ארה"ב, 2019)
המלאכיות של צ'ארלי מאז ומעולם סיפקו אבטחה וכישורי חקירה בעבור לקוחות פרטיים. כעת, הסוכנות הפכה לסוכנות בינלאומית המעסיקה כמה מהנשים החכמות, חסרות הפחד והמיומנות ביותר בעולם. צוותים אלו לוקחים על עצמם את המשימות הקשוחות ביותר ברחבי העולם. כאשר מהנדס מערכות צעיר חושף טכנולוגיה מסוכנת, המלאכיות נקראות לפעולה ונדרשות לסכן את חייהן.
בימוי: אליזבת בנקס. שחקנים: אלה בלינסקה, אליזבת בנקס, נעמי סקוט, קריסטן סטיוארט, פטריק סטיוארט.