מזל ביש: דניאל בקר בן ה-13 מראשון לציון רצה בסך הכל לחגוג את בר המצווה שלו יחד עם חבריו ובני משפחתו, אך בכל פעם נאלץ לדחות את האירוע מסיבה שונה. היום (ראשון) נאלצה אמו להודיע לאולם בפעם השלישית כי הם ידחו את החגיגה בשל מגפת הקורונה.
2 צפייה בגלריה
דניאל בקר עם אמו גלית
דניאל בקר עם אמו גלית
אין רגע דל. דניאל בקר עם אמו גלית
(צילום: פרטי)
"קבענו בתחילה את חגיגת בר המצווה של דניאל לחודש נובמבר", מספרת גלית בקר, אמו של דניאל. "שכרנו את האולם "רוז'נסקי" בראשון לציון, הזמנו 140 אורחים ושורה של בעלי מקצוע כמו מאפרים, מעצבת שיער, צלם, להקה ועוד. באותו יום החלה הסלמה במצב הביטחוני והיו אזעקות גם בראשון לציון ולכן ניתנה הנחייה שלא לקיים אירועים. עוד באותו היום ביטלנו את האירוע והבטחנו לכולם שנקבע תאריך חדש.
"זמן קצר לאחר מכן", ממשיכה האם, "קבענו לדצמבר תאריך חדש וכל הלוגיסטיקה נשארה כמו שהיא. למרבה הצער, ארבעה ימים לפני האירוע דניאל עשה סלטה ונחת לא טוב על הרגל ושבר אותה, דבר שהצריך ניתוח והשבית אותו לתקופה".
את הפעם השלישית קבעה משפחת בקר לתחילת אפריל, אבל גם אותו נאלצו כאמור לבטל. "קבעתי תאריך חדש עם אותם אורחים, אותו צלם ולהקה", מוסיפים במשפחה. "הפעם זה גם לא יקרה כי הקורונה שינתה את התוכניות".
2 צפייה בגלריה
חושש לקבוע תאריך רביעי. דניאל ואמו
חושש לקבוע תאריך רביעי. דניאל ואמו
חושש לקבוע תאריך רביעי. דניאל ואמו
(צילום: פרטי)
איך דניאל לוקח את זה?
"דניאל מבואס ולוקח את זה מאוד קשה. הוא מאוכזב וגם לא נעים לי כבר מבעלי המקצוע. אני כל פעם צריכה לבטל אותם מחדש ובסוף אני חוששת שאנזק כי הם לא יהיו מוכנים יותר לעשות את זה. אני יודעת כבר עכשיו שיש חנות אחת שלא רוצה להחזיר לי כסף. יש לנו חשש לקבוע לתאריך רביעי. הבן שלי בעצמו כבר מבקש לא לקיים את האירוע ולא לקבוע תאריך חדש מחשש שמשהו רע אחר יקרה".