הבשורה החדשה מכה גלים בקרב נשות ישראל. בנובמבר הקרוב, הן יוכלו ללמוד מקצוע עצמאי, נחשב ובעל פוטנציאל כלכלי מרשים.
נשים שאוהבות את מקצועות הטיפול והקוסמטיקה, יהפכו למקצועניות באפילציה –השיטה שמסירה שיער לצמיתות. והן ילמדו מהאוטוריטה של הענף.
גילי נוי נחשבת לכוהנת הגדולה של התחום והקליניקה שלה התפרסמה בזכות שיטה ייחודית ומתקדמת. גילי משיקה בקרוב מסלול לימודים לנשים שרוצות להיות עצמאיות, ללמוד מקצוע נפלא, מפרנס ומתאים לעבודה מכל מקום, כולל מהבית ובשעות שנוחות להן.
גילי נוי שמפעילה את הקליניקה ביחד עם ביתה, ליהיא, תעביר את הידע והניסיון העצומים שלה הלאה. נשים יוכלו לשנות את איכות חייהן ולעסוק בתחום האפילציה. כמורה מנוסה שלימדה 12 שנים במכללה לקוסמטיקה רפואית, מחזיקה גילי נוי את המכשור והטכניקה הכי מתקדמת בענף.
בקליניקה המפוארת ששוכנת ברחוב בן גוריון 10 ברמת גן, ממש מול מגדלי בסר 1,2, נבנתה כיתת לימוד מצויידת בכל טוב.
1 צפייה בגלריה
גילי נוי
גילי נוי
גילי נוי
(צלם: לירן שחר)
החזון שלה הוא לאפשר לנשים להפסיק להיות תלויות במעסיק שלהן ולעבוד במקצוע נפלא שמביא פרנסה נהדרת. גילי נוי מנהלת את הפורום להסרת שיער בפורטל הנחשב "תפוז" ואגב כך נחשפת מדי חודש לאלפי נשים שפונות אליה כאוטוריטה של הענף ומבררות לגבי אפשרות תעסוקה בתחום.
ביקרנו בקליניקה והתרשמנו מאוד. המקום נקי, מאוורר, מסודר ופועל על פי הוראות משרד הבריאות. האווירה בייתית ומפנקת וניכר במאות הנשים והגברים שמגיעים לשם, שהם מרגישים בבית.
בקליניקה מתבצעים טיפולי הסרות שיער לגברים ונשים, בפנים, בפלומת שיער בהיר וחסר פיגמנט ובאזורים הורמונליים כמו כתפיים וגב, שמצבם החמיר בעקבות הלייזר והגילוח.
הצוות במקום מבצע גם עיצוב גבות לצמיתות באפילציה, טיפול בשיער השפם ועוד.
לקוחות מעידים כי הטכניקה והשיטה החדשנית של גילי נוי מוכחת כשיטה המסירה שיער לצמיתות ובמהירות יחסית, לעומת טיפולי הלייזר הממושכים.
גילי נוי עצמה מעוררת התפעלות והערצה. הגישה שלה לאנשים חברית, מסורה וניכר בה שיש לה לב עצום. היא אוהבת להשקיע בפרויקטים גדולים ומסירה שיער מאזורים שבדרך כלל לא זוכים להתייחסות מקצועית, כמו: שיער גב, כתפיים ושאר מקומות גדולים בגוף.
כאשר ההרשמה למסלול הלימודים נפתחה, בשבוע שעבר, ניצלו מעל 100 נשים את ההזדמנות ומיהרו להירשם למקצה המיונים.
"חיכיתי הרבה שנים שגילי נוי תסכים להכשיר אותי. אני רואה כיצד העסק שלה מתנהל ורוצה ללמוד מהטובה ביותר ולהבטיח לעצמי מקצוע שבו אוכל להרוויח כ-25 אלף שקלים בחודש כשאני עובדת בהוצאות נמוכות, בזמני הפנוי ואולי בכלל מהבית", אומרת אחת הנרשמות, אמא לשלושה ילדים מפתח תקווה.
גילי נוי מספרת: "המקצוע שלי נולד מתוך אהבה ורצון לעזור לאנשים. אני רואה בזה שליחות ומכירה את הבושה שיש לגברים ונשים משיעור יתר. רבים מסתובבים בתחושת בושה, לא מעזים ללבוש בגד ים וחיים בהחמצה. שיטת האפילציה התפתחה שנות אור כשהסרה לצמיתות באזור גדול, תימשך 3 עד 12 טיפולים. אני לא יכולה לתאר את התחושה שאדם מסיים סדרת טיפולים, מביט על גופו ואומר לי שהוא נולד מחדש וחזרה אליו שמחת החיים".
לקוחות שפגשנו במקום השתמשו בכל הסופרלטיבים והמחמאות על מנת להודות לידי הקסם של המטפלות המנוסות.
מרכז ההכשרה יפעיל קורסים בני 4 חודשים, 16 מפגשים של 3.5 שעות למפגש. התלמידות יקבלו הכשרה תיאורטית ומעשית כאשר הן יתנסו על עצמן, על החברות האחרות ללימודים ובהמשך גם מול לקוחות המקום.
גילי נוי: "בנובמבר נוציא לדרך את מרכז ההכשרה המקצועי בישראל. התלמידות ילמדו את כל רזי המקצוע בצורה הכי עכשווית ומתקדמת. נעבוד מהרגליים ועד הפנים ונלמד כיצד לבצע עבודה מושלמת.
גם מבחינת המודל הכלכלי זוהי הזדמנות ענקית לנשים בכל השלבים. עד כה נרשמו חיילות שהשתחררו משירות צבאי ורוצות ללמוד מקצוע רווחי ולהיות עצמאיות. גם נשים שמחפשות שינוי קריירה ויש להן את התשוקה לעזור לאנשים אחרים ולטפל. עד כה הצטרפו למיונים גם עשרות קוסמטיקאית שרוצה להרחיב את מגוון הטיפולים שלהן. בקורס אנו נלמד למי ומתי ניתן לעזור".
גילי נוי מחזיקה באג'נדה מקצועית ברורה וחברתית: "לא ניתן יד לתופעה שנערות בגיל צעיר מורידות לצמיתות את השיער. זו
תופעה שגויה ומסוכנת, כיוון שלצורך הסרת שיער לצמיתות, חייבים בשלות הורמונאלית. נערה שטרם חוותה שנתיים לפחות של מחזור נשי מסודר, תסבול מכך שהשיער יצמח מחדש תוך שעלול להיגרם לה נזק בעור - תעלות השיער עדיין אינן מפותחות ועלולות להצטלק".
במרכז ההכשרה יש תכנית לימודים עשירה. הנושאים הנלמדים יכללו את כל שלבי התפתחות השערה, אחיזת ידית, ישיבה ויציבה מותאמת ארגונומית, שיעורי שיווק ומכירות להפעלת קליניקה רווחית ועוד.
בסוף הקורס יתקיים מבחן מעשי והתלמידות יזכו בתעודת הכשרה מקצועית ובהזדמנות להשתלב בקליניקה.
המודל הכלכלי שתכננה גילי נוי עבור תלמידותיה מראה שטיפול קצר של כחצי שעה מניב שכר של 200-480 שקלים, הכול בהתאם לרמת המקצועיות והמוניטין שרכשה המטפלת.
כלומר, עבודה מהבית כמה שעות ביום אמורה להניב סדר גודל הכנסה של 20 עד 25 אלף שקלים בחודש, שזו עלות הקמת העסק שכוללת את מחיר הקורס והציוד שירכשו התלמידות: עגלה, מכשיר אפילציה, תאורה ומיטה.
גילי נוי: "בתחום הסרת שיער באפילציה ניתן לבנות עסק שיחזיר את ההשקעה מיד בחודש הראשון. זהו מקצוע מבוקש ומתגמל. תמיד יהיה ביקוש לטיפולי הסרות שיער. טיפולי לייזר לא יפתרו את שיעור היתר, השיער הלבן או השיער הבהיר והוא הרבה פחות יעיל ואף לעיתים מחמיר את המצב כשמדובר באזורים הורמונאליים".