חלק נכבד מהפניות הללו נוגעות לניהול ואחזקת הבניינים, כאשר מירב התלונות נוגעות לניקיון בחדר המדרגות, טיפול בצרכים מיוחדים ודחופים, טיפוח הגינה שמסביב, גבייה של כספי ועד הבית ועוד.
הסיבה העיקרית לבעיות הללו ואחרות, היא שבבניינים רבים עדיין מי שמנהלים את הדברים הם מספר שכנים שהתנדבו להיות בועד הבית, כאשר רובם עושים זאת באין ברירה או תוך כדי שמקדישים לכך זמן מועט, אך יש גם מי שנהנים מאיכות חיים אחרת לגמרי.
ספארקלין: כדאי להכיר
2 צפייה בגלריה
ספארקלין מציגים: הסוף לסכסוכי השכנים
ספארקלין מציגים: הסוף לסכסוכי השכנים
ספארקלין מציגים: הסוף לסכסוכי השכנים
(צילום: יח"צ)
בשנים האחרונות קמו בישראל מספר חברות ששינו את תחום ניהול ותחזוק בנייני המגורים מא' ועד ת'.
אחת מאותן החברות ומי שנחשבת למקצועית וליעילה מכולן במשולש שכולל בתוכו את הערים ראשון לציון, נס ציונה ובאר יעקב, היא חברת ספארקלין בהנהגתו של איציק דהן.
ספארקלין פעילה בשטח כבר קרוב לעשור, כאשר מנהלת בנייני מגורים החל מ- 6 קומות ומעלה, בנוסף למגדלי משרדים.
שאלנו את איציק דהן הבעלים על ההתמקדות שלהם בשלושת הערים הללו:
"למדנו כי על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר כדאי לנו לרכז את הפעילות ברדיוס ברור ומוגדר, כך הצוותים המקצועיים שלנו באזור זה יכולים לבדוק ולפקח אחר הנעשה בכל רגע במהלך היום, ובמידה וישנה בעיה דחופה, יש לנו את היכולת לטפל בה במינימום של זמן.
בקרוב מאוד אנחנו נתרחב אל מקומות נוספים ברחבי הארץ תחת אותו סגנון עבודה יעיל, עם צוותי עבודה נוספים שנכשיר על פי הרף השירותי והניהולי שהצבנו".
ספארקלין: אפליקציה ייחודית לטובת הדיירים
הפעילות הזו של ספארקלין מזכירה יחידת קומנדו חכמה ויעילה, אך הבידול שלה בא לידי ביטוי גם בזכות פעולות ואמצעים נוספים, כמו אפליקציה ייחודית שנועדה להקל את החיים על דיירי הבניין, ועד הבית והצוותים המקצועיים של החברה, איציק דהן הרחיב על הנקודה הזו:
"האפליקציה מתחלקת למספר נישות שעוזרות לנו להעניק את השירות הכי יעיל עבור הדיירים ולשלוט על כל דבר ודבר.
למשל, דרך האפליקציה אנו גובים את מיסי ועד הבית מהדיירים, וניתן לעקוב דרכה על ההוצאות השוטפות השונות של תשלומי החשמל, מיסים, חברת המעליות וכד'.
בכל הנוגע לאחזקה שוטפת מדובר בניקיון יום יומי של הבניין, זה אומר חדרי המדרגות, המקלט, המעלית, לובי הכניסה, חדר האשפה, ויטרינות או תאי הדואר, כך שאם עולה צורך מסוים שצריך לטפל בו כאן ועכשיו, כמו נורה שרופה באחת מהקומות, הדיירים יכולים לדווח על כך בלחיצת כפתור".
למדנו כי מעבר לצוות העובדים המקצועי שנמצא בבניין בכל יום, חלק נוסף מפעילות התחזוקה השוטפת של ספארקלין נעשית גם על ידי מנהל עבודה צמוד, כזה שמגיע מספר פעמים בשבוע אל הבניין על מנת לוודא כי הכל מתנהל כשורה ושום דבר לא חסר או שבור.
מנהל העבודה הוא זה שגם אחראי להזמין אנשי מקצוע חיצוניים במידה וישנה תקלה שדורשת טיפול רחב יותר, כך שנמצא בקשר ישיר עם גורמים נוספים כמו כיבוי אש, חברת הגז, שירותי הדברה ואחרים, עבור ביקורת חצי שנתית ושנתית.
2 צפייה בגלריה
ספארקלין מציגים: הסוף לסכסוכי השכנים
ספארקלין מציגים: הסוף לסכסוכי השכנים
ספארקלין מציגים: הסוף לסכסוכי השכנים
(צילום: יח"צ)
ספארקלין: ראש שקט לועד הבית
על תהליך העבודה של Sparclean איציק דהן סיפר:
"לפני שאנו יוצאים לדרך, אנשי המקצוע שלנו מגיעים אל הבניין עצמו כדי להתרשם מקרוב ולבחון את מצב הבניין, כדי לדעת איזה טיפול צריך להעניק לו בכל הנוגע לפעולות נקודתיות מיידיות.
לאחר מכן אנו בונים תוכנית עבודה שתכלול את אחזקת הגינה, ספרינקלרים (מתז מים), גנרטורים, חשמל, מיסי ועד בית ופעולות נוספות לאורך השנה.
במעמד חתימת החוזה יהיה נציג מטעם ועד הבניין שאיתו הנציגים שלנו יהיו בקשר ישיר בכל בקשה ועניין, אך באותה הנשימה אני יכול להגיד כי בניגוד לחברות אחרות, הספרים שלנו פתוחים בפני כל דייר, וכל אחד מהם יכול לראות מהו שכר הטרחה שלנו.
המטרה הסופית היא להעניק שקט נפשי לדיירים ולועד הבית, כך שאף אחד מהם לא יצטרך להתעסק בכל הנוגע לפעילות השוטפת של הניקיון, תחזוק ותקינות הבניין, למנוע ריבים בין הדיירים, שביצוע התיקונים ייעשה על הצד הטוב ביותר ובמהירות האפשרית, תוך כדי תקציב ברור וידוע מראש.
העובדה שכל הפעילות שלנו שקופה לחלוטין, שיש לנו אנשי פיקוח ועובדים מנוסים ומקצועיים, חוסכת את כאבי הראש המיותרים לכולם".
ספארקלין: יצירת קשר
בעידן שבו החשיבות של איכות החיים שלנו גבוהה הרבה יותר מבעבר, השימוש בחברת ניהול ואחזקה חיצונית של בניין המגורים תורמת לזו בצורה משמעותית.
לפרטים נוספים אודות השירות הרחב שחברת Sparclean מעמידה, חייגו:
051-2239520