על שטח של כ-120 מ"ר ובהשקעה כוללת של כמיליון שקלים הכירו את החנות החדשה בקניון ראשונים בראשון לציון: מותג בגדי הספורט Panta Rei. ומעכשיו, גם בגדי ספורט לגברים.
2 צפייה בגלריה
חנות Panta Rei בקניון עזריאלי ראשונים
חנות Panta Rei בקניון עזריאלי ראשונים
חנות Panta Rei בקניון עזריאלי ראשונים
( צילום: רפי דלויה )
מדובר בחנות רביעית של המותג שנפתחת בישראל, וברשת מדווחים כי עד סוף השנה צפויות להיפתח עוד כשבע חנויות נוספות.
Panta Rei מותג בגדי הספורט המתבסס על שני עקרונות מרכזיים: בדים ותנועה משיק קולקציה איכותית ונוחה במיוחד שמטרתה לתמוך בביצועים ספורטיביים, לאפשר תנועה בכל דרך ובכל קצב לנשים ולגברים.
בקולקציית בגדי הנשים ארבע קבוצות בדים ייחודיות:
ilios- מאפשרים גמישות מקסימלית וטווח תנועה רחב. הקבוצה מותאמת במיוחד לאימוני סטודיו כדוגמת יוגה ופילאטיס.
nero- פריטים מבד זה נותנים תחושת קרירות במהלך הפעילות הספורטיבית, הגורמת להתחממות הגוף, ומקנים תחושת חיטוב מקסימלית. הקבוצה מותאמת במיוחד לאימונים בעצימות גבוהה כגון אימון חדר כושר ואימוני כוח וסיבולת.

2 צפייה בגלריה
חנות Panta Rei בקניון עזריאלי ראשונים
חנות Panta Rei בקניון עזריאלי ראשונים
חנות Panta Rei בקניון עזריאלי ראשונים
(צילום: אור דנון)

zoe- פריטים מבד זה נותנים תחושה של second skin ומתאימים עצמם לגוף ואל הפעילות הספורטיבית המתבצעת. הקבוצה מותאמת לאלו המחפשים טייץ שישתלב בצורה מלאה עם הגוף ויתמוך בפעילות ספורטיבית בעצימות גבוהה.
seamless- הפריטים אלסטיים ונמתחים ומתאימים את עצמם לגוף. בעלי עיצוב נקי ללא תפרים. פריטים במשקל קל במיוחד, שלא מכביד על הגוף, מנדף זיעה ומתייבש מהר.
קולקציית בגדי הגברים מחולקת לקולקציה המותאמת ליוגה ופילאטיס, לאימון בעצימות גבוהה וריצה.
החנות החדשה בקניון ראשונים, מתווספת לחנויות בקניון עזריאלי תל אביב, קניון עיר ימים נתניה, בגרנד קניון חיפה ולאתר האון ליין.

קראו גם:

וכמה זה יעלה לכם?
בקולקציית בגדי הנשים: טייצים- 279.90-299.90 שקלים, טופים- 179.90-199
בקולקציית בגדי הגברים: חולצות 159-189 שקלים, מכנסיים 199-299 שקלים.
טווח המידות: XS-XXL
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים: "המותג Panta Rei, מביא בשורה לקהל הצרכנים, עם פיתוח בגדים המותאמים לפעילויות ספורט שונות, תוך שימוש בבדים ובטכנולוגיות בלעדיות וייחודיות למותג, כחלק מהחוזקות של קבוצת דלתא המייצרת למותגי הספורט המובילים בעולם. עד סוף שנת 2023 תפתחנה עוד כ-7 חנויות עם מגוון רחב לנשים ולגברים כאחד".