ידוע שאנשים עם חזון ומעוף יכולים לעשות את כל ההבדל כשהדברים נראים חסרי תקווה. לדוגמה: במצב שבו אנשים מתדפקים על דלתות הבנקים בבקשה לקבל הלוואה או משכנתא, שלה הם זקוקים ביותר, אך נענים בסירוב מוחלט.
רן חלפון, כלכלן שסיים בהצטיינות תואר בכלכלה במכללה למינהל בראשל"צ, ומתמחה בגיוס אשראי, זיהה את הבעיה הקריטית הזו, והעניק לה פתרון מיטבי: יחד עם מומחים נוספים בתחום הוא ייסד את חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים, שאכן עושה את כל ההבדל: החברה מעניקה הלוואות רק כנגד נכס נדל"ני שבבעלות הלקוח, בלי כל ערבויות אחרות ובתנאים נוחים ביותר.
ערך עליון: ליוויי הלקוח עד לרווחה כלכלית
רן חלפון, בן 35, נשוי ואב לשלושה, עבד כשלוש שנים במערכת הבנקאית ככלכלן במחלקת משכנתאות. "לאחר שבמהלך השנים האלה ראיתי המון מסורבי בנקים והמון משפחות שלא קיבלו אשראי מהבנק, החלטתי לפני כעשור לפתוח את חברת 'אשראי בטוח', במטרה להעניק פתרון מקצועי לבעלי נכסים, מסורבי בנקים, הזקוקים למימון חוץ בנקאי", הוא מספר. "החלטתי ללוות משפחות בדרך הנכונה ולייעץ להן בכל הקשור לכלכלת הבית והמשפחה. ערך החברה הוא ערך עליון: ללוות את הלקוח עד ליציאה לרווחה כלכלית, באמצעות מגוון פתרונות כנגד נכס. הדבר מתאים, כמובן, רק לאלה שיש בבעלותם נכס נדל"ני".
את חברת "אשראי בטוח מבית פוקוס כלכלנים" הקים חלפון יחד עם כלכלנים ויוצאי המערכת הבנקאית. החברה כבר סייעה ליותר מ-100 אלף לקוחות לקבל הלוואות בקלות ובמהירות כנגד נכס הנמצא בבעלותם, ולצאת לדרך חדשה.
1 צפייה בגלריה
רן חלפון
רן חלפון
רן חלפון
(צילום: אבי שפר)
יתרונות בולטים
"לחברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים יש כמה יתרונות בולטים, שמיצבו אותה כחברה מובילה בתחום", מסביר חלפון: "הרקע המקצועי של הכלכלנים והבנקאים שעובדים בה – כולם מומחים מהשורה הראשונה, אישור משרד האוצר, ליווי החברה על ידי משרד עורכי דין ורואה חשבון, גב כלכלי חזק המאפשר יציבות והיקפי מימון רחבים, ניסיון עשיר במתן הלוואות מורכבות, ושירות מהיר, מקצועי והוגן לכל לקוח".
"הרקע המקצועי שלנו מאפשר לנו להתאים ללקוחותינו את ההלוואה הטובה ביותר, בהתחשב במצבם האישי ובגובה המימון הנדרש", מדגיש חלפון. "אנו מספקים ללקוחותינו, שברשותם נכס קיים, משכנתאות והלוואות של מעל ל-100 אלף ש', כאשר פריסת ההלוואה יכולה להגיע אפילו ל-20 שנות החזר".
ההלוואות שמעניקה ללקוחותיה חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים נועדו לצרכים שונים, ביניהן: משכנתא דרגה 1, משכנתא שנייה, הלוואה מהירה בהערת אזהרה (בתוך 48 שעות), משכנתא הפוכה – מגיל 60 ומעלה, ועוד.
"החברה מעניקה ללקוחותיה ייעוץ לתכנון משכנתא המותאמת להם באופן אישי, בהתחשב בהכנסות, בהוצאות, בתכנון הפיננסי העתידי ובחינה קפדנית של יכולת ההחזר החודשית", אומר חלפון. "כאמור, אנחנו גם מקפידים להעניק ללקוחותינו ייעוץ לניהול נכון ומושכל של כלכלת המשפחה".
גם אם אתם יזמי נדל"ן המעוניינים להניע פרויקטים מבטיחים ברחבי הארץ – חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים תעניק לכם את המענה המהיר והמקצועי ביותר. בחברה מבינים את הצרכים הכלכליים הדרושים להנעה של פרויקטי נדל"ן מורכבים, ומאמינים ביציבות שוק הנדל"ן בישראל. "כך הפכנו לחברה הגדולה בישראל במתן מימון ישיר ליזמי נדל"ן", אומר חלפון. "פעילותנו בעשור האחרון והניסיון העשיר שצברנו איפשרו לנו לייצר גב כלכלי ומקצועי חזק ואיתן ולסייע ליזמים להוציא לפועל את התוכניות הנדל"ניות שלהם בהצלחה ובמהירות".
חותם של אמינות
את המימון להלוואות השונות מגייסת חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים מבתי השקעות, חברות ביטוח, קרנות בורסאיות ועוד. "זה לא שוק אפור", מדגיש רן חלפון. "פעילות החברה מתבצעת, כאמור, באישור משרד האוצר ומגובה בתוכניות של כלכלנים, שמתמחים בגיוס אשראי יותר מ-15 שנה.
חשוב לי לומר שוב, שאנחנו מלווים את הלקוח יד ביד לכל אורך הדרך. בונים לכל לקוח תוכנית עסקית אישית ומפורטת ומגישים אותה לקרן או לחברה שממנה אנו מגייסים את הכסף. את ההלוואה הלקוח מחזיר ישירות לשם. לבסוף אנו מחזירים את הלקוח למערכת הבנקאית. זהו, כאמור, חלק בלתי נפרד מה'אני מאמין' שלנו. בזכות המקצועיות שלנו וההיכרות שלנו את המערכת הבנקאית, מי שהיה מסורב בנק - פותח עם הבנק דף חדש!"
לא בכדי קיבלה החברה לאחרונה חותם אמינות של "דן אנד ברדסטריט" ולא בכדי הזמינו את נציגיה לתוכנית "סודות הנדל"ן" בטלוויזיה ולתוכניות נוספות, כדי להעביר את המסר שלה לציבור: יש תקווה ופתרון מקצועי ואמין גם מחוץ למערכת הבנקאית.
"'אשראי בטוח מבית פוקוס כלכלנים' רושמת לזכותה בגאווה יותר מ-100,00 לקוחות מרוצים, שהגשימו חלום, ולמעלה מ-300 לקוחות חדשים מדי חודש", אומר רן חלפון. "אתם מוזמנים להצטרף להצלחה שלהם ולצאת לדרך חדשה!"