יריד התעסוקה הווירטואלי הגדול בארץ יוצא לדרך ביוזמת ההסתדרות ובשיתוף שירות התעסוקה.
למעלה מ-17 אלף משרות במגוון ענפים במגזר הפרטי והציבורי, יוצעו על ידי 47 מעסיקים מהגדולים במשק.
3 צפייה בגלריה
חיפוש עבודה בזמן משבר
חיפוש עבודה בזמן משבר
לסייע לישראלים לחזור למעגל התעסוקה
(צילום: shutterstock)
היריד, שנפתח להרשמה היום תחת הסלוגן "חלאס חל"ת", נולד בניסיון לשקם את שוק העבודה ולסייע לכמה שיותר ישראלים לשוב למעגל התעסוקה.
קראו גם:
לפי התכנון, בתוך כחודשיים צפויה המדינה להפסיק את תשלום דמי האבטלה לכל מי שאיבדו את עבודתם או שוהים בחל"ת בעקבות משבר הקורונה.
החברות והגופים שישתתפו ביריד ויציעו מגוון משרות: חברת החשמל, פרטנר, תעשייה אווירית, נציבות שירות המדינה, רכבת ישראל, מד"א, בנק ישראל, טבע, שטראוס, אסם-נסטלה, קבוצת בזן, החברה המרכזית (קוקה-קולה ישראל), תנובה, פלאפון, בזק, בזק אונליין, בזק בינלאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, חברת האשראי MAX, שירותי בריאות כללית, המרכז הרפואי הדסה, נעמת, ויצ"ו, ארקיע, רשתות בתי המלון דן, פתאל וישרוטל, מלון גליליון, מנורה מבטחים, הראל, סנו, טלכלל, אלקטרה, מכללת אגד לתחבורה, מוקד אמון, צוות 3, סודקסו, ש.ל.ה, מטרופולין, שפיר, עידית לוגיסטיקה, ארגון עובדי צה"ל, מעוף, נישה, פיליפ מוריס והמשקם.
3 צפייה בגלריה
אל תסגרו את האופציות לתחום מצומצם
אל תסגרו את האופציות לתחום מצומצם
בתוך כחודשיים צפויה המדינה להפסיק את תשלום דמי האבטלה
(צילום: shutterstock)
היריד, שנערך לראשונה בשיתוף פעולה מיוחד שרקמה ההסתדרות עם שירות התעסוקה, יכלול אפשרויות העסקה מגוונות, בהיקפי משרה משתנים, תוך התאמה לעובדים בכל רמות ההשכלה, הידע והניסיון.
לאור העובדה שההסתדרות מקדמת את שילובם של אנשים עם מוגבלות בתעסוקה, אתר היריד, כמו גם היצע המשרות שמתפרסמות בו, יהיו מונגשים באופן מלא ושוויוני לכלל הציבור.
לצד משרות ניהוליות והזדמנויות להסבה מקצועית, היריד יכלול גם משרות לדורשי עבודה לא מיומנים שמעוניינים להשתלב במקומות עבודה שמעניקים מסלולי קידום ואופק תעסוקתי.
מרבית המעסיקים שמשתתפים ביריד מייצגים מקומות עבודה מאוגדים, שבהם מתקיימים הסכמים קיבוציים שמציעים לעובדים ביטחון תעסוקתי ותנאי שכר והעסקה משופרים.
ניתן להירשם ליריד ללא תשלום וללא התחייבות מראש. עדכון על המיזם יישלח גם למאות אלפי דורשי עבודה שרשומים בשירות התעסוקה.
היריד ייפתח ב-19 במאי. ביום זה רוב המעסיקים המשתתפים במיזם יפעילו צ'אטים שבהם נציגי כוח אדם מטעמם יענו לשאלות הגולשים, יתרשמו ממועמדים ומועמדות פוטנציאליים ויקיימו שיחות מיון ראשוניות באמצעות וידיאו צ'אט עם אלו שנרשמו לכך מראש.
3 צפייה בגלריה
הפגינו ביטחון עצמי והביעו נכונות מלאה ללמוד, להשקיע ולהתמקצע
הפגינו ביטחון עצמי והביעו נכונות מלאה ללמוד, להשקיע ולהתמקצע
ההרשמה ליריד ללא תשלום וללא התחייבות
(צילום: shutterstock)
לחיצה על שם של מעסיק בעמוד הבית של האתר תוביל לדף נחיתה ("ביתן") שבו יהיו פרטים על החברה (תמונות, סרטונים וכו'), אפשרות להגשת קורות חיים באמצעות הפלטפורמה או באמצעות קישור לאתר החברה, ואפשרות לנהל צ'אט או וידיאו צ'אט עם רכזי הגיוס שלה.
כמו כן יתקיימו מגוון סדנאות בהן הכנה לראיונות עבודה, טיפים לראיונות דיגיטליים, חיפוש עבודה ברשתות חברתיות והכנה למרכזי מיון והערכה. יינתן גם ייעוץ תעסוקתי אישי.
אתר היריד יישאר פעיל כחודש נוסף עד 18.6, שבמהלכו ניתן יהיה להגיש מועמדות לכל מגוון המשרות הפתוחות באתר.
את המהלך מובילים מנכ"ל ורמ"ט יו"ר ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי וסמנכ"ל תפעול ושירות בהסתדרות דודו בצלאל.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "יריד ההסתדרות לתעסוקה הוא צעד נוסף בהירתמות שלנו לסייע למשק הישראלי לחזור לשגרה ולהתניע מחדש לאחר שנת הקורונה הקשה. היריד, שבו ישתתפו עשרות חברות מובילות, מהווה הזדמנות מצוינת למחפשי העבודה למצוא בתקופה מאתגרת זו משרה יציבה ואיכותית שמותאמת לכישוריהם. ההסתדרות כבית של העובדים בישראל פעלה ותמשיך לפעול לחיזוק הכלכלה ולמציאת פתרונות שיבטיחו את יציבות המשק לשנים רבות קדימה".
מנכ"ל שירות התעסוקה רמי גראור: "רק יחד נצליח להשיב את דורשי העבודה חזרה למעגל העבודה, כשהם חזקים ומיומנים יותר להתמודד עם אתגרי שוק העבודה המשתנה".