הכירו את מרכז המסחר והעסקים החדש: Boston Business Center. בקרוב הוא יקום בהשקעה של רבע מיליארד שקלים ליד הסינמה סיטי בראשון לציון. מה מצפה לכם שם?
קראו גם:
1 צפייה בגלריה
המרכז החדש שיקום בראשל"צ - Boston Business Center
המרכז החדש שיקום בראשל"צ - Boston Business Center
המרכז החדש שיקום בראשל"צ - Boston Business Center
(הדמייה: 3DVision)
חברת בר-אב ומשקיעים מבוסטון חברו בתקופה האחרונה לקבוצת איציק תשובה, ויקימו מרכז עסקים ומסחר, שיתוכנן ע"י האדריכל אילן פיבקו, בראשון לציון.
המרכז ממוקם בסמוך לקניון הזהב ומתחם הסינמה סיטי בראשון לציון ויכלול קומת קרקע מסחרית, בשטח של כ- 4,000 מ"ר, ומעליה 7 קומות משרדים בשטח של כ- 13,000 מ"ר. בנוסף, יוקמו חניונים לטובת באי המקום בשטח כולל של כ- 9,000 מ"ר. כל השטחים במרכז העסקים והמסחר יוצעו למכירה.
הקרקע לבניית הפרויקט, בשטח של כ- 26,000 מ"ר, נרכשה לאחרונה ע"י היזמים מחברת "דירות יוקרה בע"מ", הנמצאת בבעלות יגאל ומשה גינדי, במחיר של כ- 60 מיליון שקלים.
משרד עורכי הדין המלווה את הפרויקט הוא משרד עו"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס עמית גרוס ושות'. אכלוס המרכז מתוכנן להתחיל בעוד כ- 3 שנים.
"ראשון לציון היא היום העיר הרביעית בגודלה בישראל" אומר איציק תשובה, הבעלים והמנכ"ל של קבוצת איציק תשובה. "ישנה תנופת בנייה ופיתוח בחלק המערבי והמזרחי של העיר, לאחר פינויו של בסיס צריפין. לפי תוכניות המתאר של העיר נראה כי מתוכננות להתווסף עשרות אלפי יחידות דיור בשנים הבאות, כך שאוכלוסיית העיר צפויה לגדול באופן משמעותי. לצד הבנייה למגורים עיריית ראשון לציון פועלת להפיכתה של העיר לעיר עסקים, באמצעות מעבר של חברות גדולות למרכזי העסקים במערב העיר. המרכז שלנו ישתלב במגמה, תוך שהוא מספק מגוון שטחי מסחר ותעסוקה במיקום אידאלי בסמוך לנתיבי איילון ולתחנת הרכבת הקלה".
לדברי אלי גרטל, הבעלים של חברת בר-אב: "יש החוששים כי משבר הקורונה יצור האטה זמנית בשוק המשרדים והמסחר, אולם לאור התחזיות לגידול באוכלוסייה, אנו מאמינים כי עם תום המשבר, ייווצר גל של ביקושים למבני מסחר ומשרדים מודרניים ולכן דווקא עכשיו זה הזמן של בעלי עסקים ומשקיעים לרכוש שטחים לשימוש עצמי או לצרכי השקעה מתוך ראייה לטווח ארוך".