הכרטיס שיעשה עבורכם את ההבדל בעיר: כרטיס צעיראשון+ החדש כבר מוחזק בכיסם של אלפי בני נוער, סטודנטים וצעירים בראשון לציון. עסקים מכל רחבי העיר ממשיכים להצטרף ולהעניק הטבות שוות למחזיקי הכרטיס.
עיריית ראשון לציון הובילה לאחרונה מהלך באמצעות אגף הנוער והצעירים, מינהל קהילה, של הוצאת כרטיס צעיראשון+, אותו צעירים מגיל 13 ועד 40 יכולים להוציא בחינם דרך אתר האגף. מחזיקי הכרטיס נהנים לאחר מכן מהטבות בבתי עסק רבים ברחבי העיר.
אספנו עבורכם כמה הטבות שכדאי מאוד לזכור, ובעיקר לנצל!
נתחיל באוהבי הבשר והפחמימות שישמחו לגלות שב'פיתה פיתה' ישנה הטבה של 10% הנחה על כל מחירוני הארוחות הבשריות וגם כוס לימונדה חינם.
3 צפייה בגלריה
פיתה פיתה
פיתה פיתה
פיתה פיתה
(צילום: דוברות עיריית ראשון לציון)
במסעדה יש שיפודיה של בשרים ומנות טעימות. "אני מאוד שמח לשתף פעולה עם עיריית ראשון לציון בכל הקשור לדור הצעיר שבעיר, במיוחד בתקופת הקורונה", אומר אסי ביבי, הבעלים של פיתה פיתה (שגם נקראת פיתה בשר). "גם אני הייתי ילד, וכל הטבה יכולה לעזור ולשמח, אני חושב שזה מעשה מבורך וצריך להמשיך לעשות טוב כמה שאפשר, גם לאזרחים וגם לבעלי העסקים, כולם נהנים מזה".
עוד קצת בגזרת הפחמימות: 'חנות לחם' מציעה למחזיק הכרטיס שתי הטבות שוות במיוחד – 10% הנחה על כל העוגות והטבה נוספת של פוקצ'ה ופחית שתייה ב-25 שקלים. חנות לחם היא מאפייה וקונדיטוריה ותיקה שמציעה מאכלים מאפי איכות וקייטרינג חלבי לאירועים.
אוהבי הסושי ישמחו לגלות את ההטבה של 'וואקמה' – סושי 1+1 או גזוז במתנה על המנה העיקרית/מוקפץ.
בגזרת החנויות מצאנו הטבה משתלמת במיוחד אצל 'אוראלפון' שמציע למחזיקי הכרטיס 50% הנחה על כל האביזרים בחנות, וגם מגן מסך מתנה בכל תיקון.
עוד הטבה מעולה מצאנו ב'משתלת על הדרך': 10% הנחה כלליים לכל מחזיקי הכרטיס והטבה נוספת של זר לראש ב-59 ₪ בלבד.
הטבה מפנקת במיוחד יש למאפרת הראשל"צית Almog Menashe שמציעה למחזיקי הכרטיס איפור כלה ב-1,000 שקל ואיפור ערב ב-300 שקל.
עסק נוסף שכדאי לזכור את ההטבה שלו הוא 'מיוזיק סנטר' שמציע 10% הנחה על כל המחירים המופיעים באתר. מיוזיק סנטר היא חברה העוסקת בשיווק ויבוא של כלי נגינה וחנות המפעל שלה נמצאת ברחוב פריימן 20, העסק גם תומך רבות בבני נוער וצעירים בעיר ביום יום.
3 צפייה בגלריה
מיוזיק סנטר
מיוזיק סנטר
מיוזיק סנטר
(צילום: דוברות עיריית ראשון לציון)
"מיוזיק סנטר תומכת רבות בפעילות נוער בתחום המוסיקה והספורט בעיר ראשון לציון. נשמח להמשיך לתמוך ולהעניק הטבות לכלל ציבור הצעירים בעיר", אומר אבנר ממיוזיק סנטר.
בסרג'יו, בית ספר לעיצוב שיער, תקבלו כמה הטבות שוות במיוחד: תספורת גברים ב-20 ₪ בלבד בהצגת כרטיס צעיראשון+, קורס ספרות גברים ב-3,500 שקל וקורס בניית ציפורניים ב-2,500 שקל.
3 צפייה בגלריה
סרג'ו
סרג'ו
סרג'יו
(צילום: דוברות עיריית ראשון לציון)
מדובר על מקצועות מבוקשים במיוחד ללימודים כיום, כי כולנו ראינו שגם בתקופת הקורונה העסקים האלו תמיד היו נחוצים. ליאת מסרג'יו אומרת: "אני מזמינה את צעירי ראשון לציון להיות חלק ממשפחת סרג'יו, ללמוד ולרכוש מקצוע לחיים".
אוהבי האקסטרים ישמחו לגלות שגם להם יש הטבות משתלמות, למשל I jump מציע שתי הטבות – קפיצה/קיר טיפוס ב-48 שקל לשעה, וטרמפולינות ואקסטרים ב-79 שקל לשעה וחצי.
מי שאוהב חדרי בריחה ישמח לגלות שישנם שני חדרי בריחה ברשימה שמציעים גם כן הטבה משתלמת. בחדר הבריחה the wedding escape room מחזיקי הכרטיס ייהנו מ-10% הנחה, וב-'י.ח מתחם חדרי בריחה' יקבלו מחזיקי הכרטיס 20 שקל הנחה.
מלבד עשרת המקומות הללו יש עוד הטבות רבות למחזיקי הכרטיס בעיר (אין כפל מבצעים). כדאי להיכנס לאתר ההטבות צעיראשון+ ולצפות ברשימה.
הכתבה הוכנה בשיתוף עם עיריית ראשון לציון.