נועם כהן צדק הוא מאסטר בניהול קמפיינים בפייסבוק ובשיווק באינטרנט. לפני 7 שנים כשפתח את העסק העצמאי שלו, הוא נחשב לנער הזהב של עולם השיווק הישראלי וחברות ועסקים רבים עמדו בתור כדי ליהנות משרותיו המתקדמים.
נועם נחשב כמומחה בפרסום בפייסבוק, פורץ דרך בתחום השיווק האינטרנט. במשך שנים רבות, ההכשרות שלו לבעלי עסקים היו בסט סלר בכל רחבי ישראל. נועם לימד את בעלי העסקים הקטנים להקים ולנהל קמפיין שיווקי מקצועי למען המוצר או השירות שלהם, לבנות דפי נחיתה ומכירה מצוינים בעזרת מערכת הדיוור רב מסר (הירשמו כאן וקבלו חודשיים בחינם!).
2 צפייה בגלריה
נועם כהן צדק - שיווק ופרסום עסקים בפייסבוק ובאינטרנט
נועם כהן צדק - שיווק ופרסום עסקים בפייסבוק ובאינטרנט
נועם כהן צדק - שיווק ופרסום עסקים בפייסבוק ובאינטרנט
(צילום: פלג אלקלעי)
נועם החל את דרכו כעובד מדינה פשוט, הגשים את החלום שלו - ו"פיטר" את הבוס שלו לאחר 11 שנה כדי לעבוד מהבית בשביל לבלות יותר זמן עם 2 הנסיכות הקטנות שלו. משם הקים את העסק הראשון שלו - לימד זוגות לפני חתונה ריקודים סלונים, על הדרך השקיע בנדל"ן ובנכסים אינטרנטיים ופתח את העסק העיקרי שלו: המראה עסקית – שיווק עסקים בפייסבוק ובאינטרנט, ופשוט הקים עסק לתפארת!
בקיצור... משכיר (עובד מדינה) לאיש עסקים מצליח ובולט בתחומו!
יועץ עסקי בכיר אמר לנו הבוקר: "קשה מאוד להגיע לרמת הניתוח, המידע והסקת המסקנות שלו. נועם עושה בשיווק ברשת מה שליאונל מסי עושה עם הכדור ברחבה".
לקוחה שהכרנו במשרדיו של נועם גילתה: "מה שהכי מרגש בעבודה איתו זה שהוא תמיד מחדש, מרענן ומפתיע. הוא יוצר עבורי קמפיינים שאי אפשר היה לדמיין, ועושה זאת בסבלנות, בנועם ועם המון אהבה למקצוע
והכי חשוב מביא תכ'לס תוצאות!".
ואכן, נועם כהן צדק חושף 3 סוגי קמפיינים חדשים עבור נותני שירותים מכל תחום: מאמנים, מטפלים, יועצים, מנטורים, מדריכים מכל סוג שמוכרים ללקוח חבילה באלפי שקלים, מקבלים הזדמנות להקמה של 3 סוגי קמפיינים אדירים שמביאים תוצאות מטורפות:
קמפיין מ"פייסבוק" ישירות ל"ווטס אפ". מדובר במהלך פשוט ופרקטי שמעביר את הגולש ממודעה ממומנת בפייסבוק ישירות ל"ווטס אפ" האישי שלנו עם הודעה מובנית שמוכנה מראש. בלי טפסים, בלי בירוקרטיה.
קמפיין נוסף הוא קמפיין לידים חדשני ופורץ דרך שמספק רק לידים (פניות) חמים.
קמפיין אחרון שנועם מקים - קמפיין המרות של דף נחיתה (דף בו משאירים פרטים כדי לקבל משהו במתנה).
המאסטר עצמו מספר: "מפת השיווק העסקי בארץ שינתה את פניה לחלוטין בשנים האחרונות. עסקים שלא מפרסמים את עצמם בפייסבוק ובכלל באינטרנט עלולים להיעלם מהתחום.
מי שלא מפרסם היום בפייסבוק לא באמת קיים!
2 צפייה בגלריה
נועם כהן צדק - שיווק ופרסום עסקים בפייסבוק ובאינטרנט
נועם כהן צדק - שיווק ופרסום עסקים בפייסבוק ובאינטרנט
נועם כהן צדק - שיווק ופרסום עסקים בפייסבוק ובאינטרנט
(צילום: פלג אלקלעי)
המטרה היא לפרסם בפייסבוק כדי ליצור קהילה (רשימת תפוצה של אוהדים) שתומכת במותג שלכם, ולקיים איתה מערכת יחסים כדי להפוך אותם בסוף התהליך, ללקוחות משלמים. צריך לבנות מהלך אסטרטגי מדויק שלפיו הלקוחות יתעניינו בתוכן שלכם ויראו בכם אוטוריטה."
מהן הטעויות הקשות שעסקים עושים בשיווק ובפרסום בפייסבוק?
"לא מומלץ לקדם את הפוסט שלכם מהדף העסקי ב"פייסבוק אם אתם לא רוצים רק לייקים ותגובות" – הפילוח שם לא מדויק והחשיפה קטנה וחסרת מיקוד. בסוג כזה של קמפיין משיגים מעורבות – כלומר אנו מבקשים מפייסבוק לייקים ותגובות בלבד. וכמו שאני תמיד נוהג להגיד:
עם לייקים ותגובות לא הולכים למכולת!
זה לא מספיק טוב, כי אין המרה – הרשמה בדף נחיתה המספקת לנו את פרטי ההתקשרות עם הלקוח(הליד): שם, מייל וטלפון.
קמפיין מעורבות בלבד לא עובד ברוב המקרים, צריך קודם להגדיר את מטרתו ולאן הוא מוביל ורק אז ליצור קמפיין מתאים מממשק הפרסום הממומן.
ואם אתם לא מכירים את "המגרש" הזה לכו למומחה פרסום בפייסבוק שילמד אתכם או שיעשה עבורכם ובכך תמנעו מטעויות שיבזבזו לכם הרבה זמן וכסף.
מן הסתם אתם לא תיכנסו למגרש כדורסל ותתחילו לבעוט בכדור ברגל. נכון?