אישה בשנות השלושים לחייה מאסה ביחסו של בעלה כלפיה והחליטה לפרק את נישואיה בדרך מכאיבה.
2 צפייה בגלריה
"הפכתי למובנת מאליו בעיניך"
"הפכתי למובנת מאליו בעיניך"
"הפכתי למובנת מאליו בעיניך"
(צילום המחשה: shutterstock)
השניים נישאו לפני כעשור, ועם השנים הרגישה האישה כי הפכה לשקופה בעיני בעלה.
באחד הימים חיפש הבעל את אחת מנעליו מתחת למיטה בחדר השינה וגילה להפתעתו שקית שחורה לא מוכרת. כשפתח אותה הבחין בשרשרת יקרת ערך מזהב שאליה צורף מכתב.
קראו גם:
"את האהבה הגדולה של חיי", נכתב שם לאשתו. "אנחנו כבר שנה ביחד שהיא כולה חלום אחד גדול. לחבק אותך ארוכות אחרי יחסי המין זה הרגע הכי מאושר בשבוע שלי. זה לא סתם רומן חולף עבורי, אלא משהו משמעותי הרבה יותר".
הבעל ההמום לא האמין למראה עיניו והמתין חסר סבלנות לשובה של אשתו מהעבודה.
כשחזרה הוא אמר לה בפני פוקר שקנה לה מתנה, שנמצאת על המיטה בחדר השינה.
האישה חייכה, הלכה לכיוון חדר השינה וכשהבחינה בשקית על המיטה, חשבה לעצמה מיד: הוא יודע.
בפנים חתומות אמרה לו: "אתה באמת חושב שמצאת את השקית הזאת במקרה? אז ממש לא, רציתי שתמצא אותה. המכתב הזה הוא מלפני שלוש שנים. מדובר בגבר שהכרתי במקרה ומאז אנחנו ביחד מתחת לאף שלך ובלי שהיה לך מושג".
בעלה הרגיש שעולמו חרב עליו ושאל אותה בקול רועד: "איך יכולת לעשות לי דבר כזה?". האישה לא התבלבלה והטיחה בו: "רק אתה אשם בזה. כשהכרנו והתחתנו עטפת אותי באהבה והרגשתי מלכה. הייתי מרכז עולמך. היינו עושים דברים ביחד, נוסעים לחופשות מפנקות ומספרים האחד לשנייה הכל.
2 צפייה בגלריה
(עורכת הדין זהר רון. צילום: באדיבות עו"ד רון)
"לצערי תוך שנים ספורות איבדת בי עניין לגמרי. מתי בפעם האחרונה החמאת לי על משהו או הבאת לי פרחים? הפכתי למובנת מאליו בעיניך. אתה לא מספר לי כלום על היום שלך, אנחנו בקושי מקיימים יחסי מין ומזוג נשוי באושר הפכנו למעין שותפים שגרים באותו הבית.
"בהתחלה עוד היו לי נקיפות מצפון בגלל הרומן, אבל זה עבר לי מזמן. ובינינו, חוץ מהפגיעה באגו שלך לא נראה לי שזה באמת מזיז לך. אתה לא באמת אוהב אותי, אלא רגיל אליי.
"הגבר השני בחיי מחזר אחריי, מתעניין בי, קונה לי מתנות, מקדיש לי תשומת לב ופשוט אוהב אותי מכל הלב - כל מה שהפסקת לעשות לאורך השנים. עכשיו כשאתה יודע הכל, אני מרגישה הקלה. הגיע הזמן שנפסיק לחיות בשקר".
ואכן, לאחרונה הגיעה האישה למשרדי וביקשה ממני לנסח עבורה הסכם גירושין.