וואו, זה כל כך מביך לי. אמאל'ה, אבאל'ה, החתול שבשמיים וכוחות האלפקה שעל האדמה. כנראה שחשפתי בחיי כבר יותר, אבל כלום לא מרגיש לי יותר חשוף כרגע.
3 צפייה בגלריה
יעלי רון
יעלי רון
יעלי סטאר
(צילום: פרטי)
אי שם במרץ 2023, ציינתי 36 להיווסדי, ושבועיים לאחר המאורע ההזוי הזה, החלטתי לצאת למבצע - לחפש (ולמצוא) את הקיוט בוי שלי, אם להשתמש רגע בדימויים מעולמה של הוד מעלתה, נונו.
אז מי אתה, קיוט בוי? אני מקווה שאתה לא מדליק את המזגן למרות שקר לי.
רק לפני שאספר לך מי אתה, אספר לך מי אני.

3 צפייה בגלריה
דרוש: קיוט בוי
דרוש: קיוט בוי
דרוש: קיוט בוי
(צילום: יעלי סטאר)

יעלי, רווקה בת 36 ושפחתן המסורה של 2 שליטים עריצים על 4 מזן חתול, פרנקו השחור ונינג'ה הצבעונית. עם כל הכבוד לחתולים, הם לא משלמים לי משכורת, ולכן עליי ללכת לעבוד. יש לי משרה מגניבה בחברת מטבחי יוקרה, סוגשל QA לשרטוטים אדריכליים, אחרי שנים בתחום הסושיאל והתוכן.
מתאמנת 3 פעמים בשבוע ושואפת ל-4, אבל לו"ז. 161 ס"מ של דבר טוב שבא באריזה די קטנה, מקועקעת וצבעונית, מבפנים ומבחוץ.
יש לי שני כוחות על:
1. להיראות צבעונית גם כשאני לובשת שחור.
2. להריח טוב גם אחרי 3 ימים בפסטיבל במדבר.
וחיבובים - יש לי שלל:
אוכל, בישול ופוד סטיילינג, כל דבר סגול, חתולים, ארנבים ואלפקות, שופינג אונליין (אלופה בלמצוא דברים שווים), פסטיבלים ואירועי ברן, משחקי מילים, מכירה המון שירים ומערכונים בע"פ, יודעת 6 שפות (כן) והפאשן שלי זה לכתוב - מסלוגן קצר ועד שנגמר נייר. ועוד כמה.
2 דברים שתמיד יביאו אותי לסיפוק:
1. להגיד "אמרתי לך".
2. סרטונים של הכנה וקישוט עוגות.
ואיפה הקאץ'? פה. תגידו לו יפה שלום - אני אלהורית. לא מעוניינת בילדים משלי. אם יש *לך* ילדים משלך, זה נפלא ואשמח להכיר אותם ולבלות איתם ביום מן הימים. האינטראקציה ביניכם בטח תקסים אותי.

אז הנה אני במספיק מילים לעת עתה, והנה אתה:
גרוש+ או רווק+ (שזה בעצם כמו גרוש+, רק עם פחות ניירת של הרבנות) שסיים להתרבות. נכון, אני לא רוצה להיות אמא, אבל אני כן רוצה להרגיש קצת משפחה וילדים לזמנים מוגבלים ומרגישה שזה יכול גם לחזק את הקרבה ביני לבינך, כשתגיע, בעזרת החתול שבשמיים. כמובן שיובהר לגורי האדם הקסומים שלך שאני לא אמא, אני הקיוט גירל של אבא, ויש אמא וכבודה במקומה.
אני מקווה שחגרת חגורה ואתה מוכן לצאת להרפתקאת פרק ב מדהימה שאולי לא האמנת שאפשרית. בלי עוד ילדים, זוכר?
קרוב לוודאי שאתה בתחילת/אמצע שנות ה-40 לחייך. זה האידיאלי, אבל 30-50 זה פחות או יותר הטווח הרלוונטי.

3 צפייה בגלריה
(צילום המחשה: שאטרסטוק)

אני ואתה חולקים לפחות תחום עניין אחד משותף - אולי שומעים אותה מוזיקה, אולי אוהבים אותו אוכל, אולי יוצאים לאותן מסיבות... ואולי הכל יחד. מה שבטוח, יש לך את אותו חוש הומור מטופש שיש לי, ויהיה לנו ארסנל עצום של בדיחות פרטיות.
בדיוק כמוני, גם אתה ממש לא טיפוס ביתי. אנחנו נטרוף את העולם יחד. עוד נחווה ונעשה המון דברים נפלאים. יהיה כיף, מבטיחה. אני אפילו אלביש אותך כשנלך יחד לבילויים עם דרס קוד מיוחד. אל תדאג, אני סטייליסטית מעולה.

קראו גם:

לפסטיבל או לאירוע הברן הבא אני ממש אשמח שתצטרף אליי (בתקווה שלא ייצא לך על סופ"ש ילדים), והנה ככה חשפתי על הדרך את אחד החלומות שלי - פסטיבל/ברן עם בן זוג.
יש לך שיער מאוד יפה. אני בטוחה שהחמאתי לך עליו כבר פעם, בעתיד. ולמרות שאתה פודי כמוני, כנראה שלא רואים עליך. אני ממש מנסה לא להתנצל על ההעדפות האסתטיות שלי, לכולם יש. אבל באמת שאני פתוחה (כמעט) להכל.
שמת לב שאני אמיצה? כי אין מקום בחיי לפחדנים. חשוב שתהיה ורבלי ותקשורתי, ומאוד נוכח. מהותית לי התכתבות יומית, שהיא בשבילי סימן שאתה בעניין, ויגרום לי להתעניין חזרה ולהרגיש בטוחה להתחיל את הקשקשת היומית לפעמים בעצמי. יש לי קושי קל עם שיחות טלפון, ואם נגיע אליהן בהמשך - אלו נקודות שתצבור לטובתך.
קראת את כל זה ואמרת לעצמך "היי זה אני, קחי אותי יעלי"? כבר יותר סיכוי שזה אתה, רק כי קראת הכל.
אז זה גבר החלומות שלי. בינתיים, לאורך המסע, מה שאני מוצאת זה בעיקר את עצמי, שזה גם אחלה (ושתדעו שהתפתחתי מליון), אבל לא לשם כך התכנסנו.
אכן, אני עוד בלנשק המון צפרדעים והצפרדעים האלה האמת ממש אחלה, פשוט שהם לא הנסיך. איזה חכם עברי (לידר) אחד אמר פעם ש"יותר טוב כלום מכמעט", ואני לגמרי מאמינה בדרך הזו, אז כפי הנראה, לא אשקוט עד שאמצא את שאהבה נפשי.
אתם הרבה יותר ממוזמנים לקחת חלק במסע שלי, שכנראה יהיה רק לקרוא ואולי להגיב, אבל גם זה משמח וכיף לי - שקוראים אותי.
מידי שבוע אספר על חוויות חדשות מהמסע - מדייטים, תובנות, או סתם אבני דרך (כמו נגיד הפעם הזו שביקשתי ממידג'רני לברוא לי את הקיוט בוי).
בשריקה שלי - מוכנים? שלוש, ארבע, ו...
**צליל של משרוקית**
בהצלחה לי, לכם, ומיטב איחולי האבוקדו הבשל והשוקולד טוני'ס עם שברי עוגיות.