היא החלה את דרכה כמורה שלמדה הוראת אנגלית במכללת לוינסקי, לימודים שהתוו את המשך הקריירה שלה, אך גם את האני מאמין שלה, שעל פיו היא פועלת עד היום. הפוטנציאל הניהולי הייחודי שלה הוביל ללימודי ניהול באוניברסיטת תל אביב ובהמשך חינוך ואנגלית באוניברסיטת ליברפול.
2 צפייה בגלריה
ריקי ליפשיץ
ריקי ליפשיץ
ריקי ליפשיץ
(צילום: אינגה אבשלום // סטיילינג: לורה פלדמן /// בגדים: בוטיק מירי'ס)
ריקי, מנהיגה אמיתית, מובילה את חברת "ליניב" ABC בע"מ והצוותים, במטרה לקדם ולשפר דרכי הוראה, להוביל בתי ספר, יישובים וערים לחוויית לימודי השפה האנגלית שמובילה להצלחה. לימוד דרך תוכניות אלו, התגלה כמשפר משמעותית את היכולות הקוגניטיביות, היצירתיות והתקשורתיות של הלומדים.
ריקי והצוות עובדים על פי מחקרים, שהוכיחו כי לימוד שפה שנייה, מגיל צעיר, משפר חשיבה, חדות ואסטרטגיות לקבלת החלטות: "כל זאת בדרכים, הייחודית שלנו בתוכניות "ליניב" ABC בע"מ. אחת המטרות שלנו, להביא מורים להבנה, ששפת האנגלית אינה שפה קשה, אם התיווך והדרכים להוראתה, יהיו שונות ומתחשבות, בצרכי הפרט והחברה. תהליכי הלמידה, מתבססים על חדשנות, אוטנטיות ושילוב תחומי ידע מתחומים שונים. התכניות שמות דגש על פיתוח מוטיבציה גבוהה, באמצעות חוויות של הצלחה, לשיפור דימויו העצמי של לומד. מתוך הניסיון הרב שלה והידע העצום, ריקי כבעלים ומנכ"לית של חברת "ליניב" ABC בע"מ עוסקת עם הצוות המסור שלה, דנה ושי, לתכניות מובילות לצוותי אנגלית על בסיס "יציאה מן הקופסה".
2 צפייה בגלריה
ריקי ליפשיץ
ריקי ליפשיץ
ריקי ליפשיץ
(צילום: אינגה אבשלום // סטיילינג: לורה פלדמן /// בגדים: בוטיק מירי'ס)
"אנו רואים חשיבות גבוהה מאד בהתאמת תוכניות אנגלית למגזרים שונים ורשויות, בתי ספר וגני ילדים בכל רחבי הארץ. התוכניות מותאמות על פי מיפוי של צרכים". החברה, בראשותה מחדשת ומצמיחה תוכניות אנגלית לממדים חדשים ומגוונים, מותאמים לכל מצב, נקודתי או אוניברסלי, כדוגמת הקורונה. "אנחנו באים מתוך אמונה שכל ילד וכל אדם יכולים ללמוד שפה זרה שנייה. החברה פועלת בכל רחבי הארץ ובכל המגזרים בהתקשרויות עם רשויות על בסיס מגוון רחב כמו: תוכניות רשות, תוכניות תל"ן ותוכניות קרב. ההיצע שלנו גדול ומותאם לאוכלוסיית היעד: מגן חובה", מסבירה ריקי.
בחברה מתקיימים לימודים היברידיים, MICROSOFT 365, בצד לימודים א-סינכרוניים. בחברה עובדים אנשים, בטווח גילאים שונים. "האנשים שאתנו מקבלים יחס מכיל ותומך, עד כדי הסתכלות על המשפחה הגרעינית והצרכים הבסיסיים שלהם. אנחנו מקפידים לתת אהבה בכל עת כמו גם משוב משפר ובונה. בחברה עובדים עשרות אנשים על פי אזורים מדן ועד אילת", מספרת ריקי.
"עצם קיומנו בכלל, תוך כדי הקניית שפה, מיומנויות ואסטרטגיות מקרינות דרך התוכניות המון שימת דגש על האדם כאדם, על התלמיד כתלמיד על בית הספר והמשפחה. כל תלמיד הנו בעל פוטנציאל ויכולת ללמוד אנגלית".
אתר החברה: www.abc4u.co.il
טלפון – 08-9328339