האם יתחיל בקרוב גל פריצות לבתים בשכונת נחלת יהודה? מה הייתם חושבים אם היה מסתובב טיפוס חשוד בשכונה שלכם, מסתובב בין הבניין ועל גגות מבנים ומצלם את הסביבה? זה המקרה איתו מתמודדים תושבי השכונה בימים האחרונים.
גבר מסתורי נצפה כשהוא מסתובב בין הבתים ועל גגות מבנים, ומצלם את השכונה ואת הבתים הפזורים בה. לאחר בירור עם הגורמים השונים לא נמצאה סיבה לנוכחותו של הגבר המסתורי, והחשש הוא שמדובר בגורם עוין ופלילי שמעוניין ללמוד את השטח.
1 צפייה בגלריה
נחלת יהודה | צילום: ירון ברנר
נחלת יהודה | צילום: ירון ברנר
נחלת יהודה | צילום: ירון ברנר
בסוף השבוע האחרון החלה התכתבות פנימית בתוך קבוצת הואטסאפ השכונתית, לאחר שתושב השכונה תפס "על חם" את הגבר הזר, כשהוא עומד על מבנה גבוה ומצלם את הבתים. לטענת אחד התושבים, הוא ראה אותו בשעה שלוש בצהריים ברחוב פינסקר ושאל אותו למעשיו.
האיש הלא מוכר ענה שהוא סתם מצלם בשכונה, אך סירב להראות לו פרטים מזהים כשהתבקש לכך ומיד לאחר מכן אסף את דבריו ונסע מהמקום, מה שמעורר את חשד התושבים. המקרה מדאיג מאוד את התושבים, בגלל הידיעה שאדם זר צילם גם אל תוך הבתים והגינות, ואף אחד לא יודע מה מטרתו.
לא מעט מהתושבים סברו כי מדובר בגורם פלילי, שמעוניין ללמוד את השטח לטובת פריצות ומעשי שוד שהוא מתכנן לעתיד. בעקבות כך פנו התושבים לגורמים במשטרה, וכעת הנושא נמצא בבדיקתה.