סכסוך בין גבר ואישה בני 55 המתגוררים בשכנות בשכונת פרס נובל במערב העיר הפך למאבק של האישה בהטרדות בלתי פוסקות מצד השכן, שלא חושש לערב גם את בתה של שכנתו. לטענת האישה, הן סובלות ממעקב והטרדות יום יומיות מצידו, ולאחרונה הגישה תביעה במשטרה.
בנוסף, האישה פנתה לבית משפט השלום בראשון לציון כדי לקבל צו מניעת הטרדה בטענה כי השכן ממרר את חייה במשך 7 שנים בגלל סכסוך מתמשך. זו לא הפעם הראשונה שמתקבלות עליו תלונות במשטרה, ובעבר אף הוצא נגדו צו הרחקה ממנה.
בתחילת החודש התגלע שוב ויכוח בין השניים, שהפך לרציני. לטענת האישה, השכן פנה אליה והחל לדבר אליה בגסות, כשהוא מעיר הערות מיניות לגבי הלבוש של השכנה ומבקש ממנה ללבוש בגדים מסוימים. בין המילים שאמר לה: "אני רוצה לראות משהו אחר, את לובשת כל הזמן פיג'מה... תחליפי לבייבי דול".
1 צפייה בגלריה
המחשה: שאטרסטוק
המחשה: שאטרסטוק
המחשה: שאטרסטוק
הוא לא הסתפק בכך, ונהג להטריד גם את בתה של השכנה, בת 22, ככל הנראה כדי להכעיס את האם. השכנה טוענת כי הוא אמר לה בעצמו: "אני מסתכל כל הזמן על הילדה שלך, מותר לי".
בפנייתה לבית המשפט ציינה האישה כי השכן הציב ליד הבית תאורה, מצלמה וחיישנים שמכוונים לדלת, ובכל פעם שהאם והבת יוצאות מהבית התאורה נדלקת והמצלמה מצלמת.
לטענת השכנה, הוא ככל הנראה עושה זאת על מנת לגרום לה לעזוב את הבית הצמוד אליו. היא טוענת שאמר לה: "לא אתן לכם לחיות דקה אחת בשקט בבית הזה".
למחרת הויכוח השכנה המוטרדת הגישה תלונה במשטרה, ואף פנתה לבית המשפט וביקשה שוב צו מניעת הטרדה. בכתב הבקשה ציינה כי השכן עוקב אחריה בכל יציאה וכניסה שלהם לביתם, ומהווה איום עליה ועל בתה.
בסופו של הדיון, שנערך במעמד צד אחד, בית המשפט נענה לבקשתה ונתן צו מניעת הטרדה לשכן, האוסר עליו בין מישרין ובין עקיפין להטריד את האישה ובני ביתה.