החוג הפמיניסטי בראשון לציון מזמין את הציבור להגיע היום (ב') לסוכת מפלגת העבודה ליום חוויתי שכולל פעילויות ומפגשים עם מגוון אנשים משפיעים: אנשי ציבור ותרבות, חברי כנסת, ראש העיר וסגניו, ועוד. מחר (ג') יגיע לאותה יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי.
הסוכה הוקמה ברחוב רוטשילד 64, סמוך לבניין מועצת הפועלים בעיר. במקום יתקיימו פעילויות מהשעה 11 בבוקר ועד 10 וחצי בלילה, ובניהן: ברכה על ארבעת המינים, תפילת מנחה וערבית, מפגש אקטביסטי עם נציגי מחאות ומאבקים חברתיים ועוד.
בנוסף, יתקיימו במקום הרצאות במגוון נושאים: אנשי ציבור שידברו על אורח חיינו העמוס – בין העבודה לבית, לנשמה, למטלות ולמחויבויות, מדוע ואיך איבדה מפלגת העבודה את התדמית הביטחונית, ואיך ניתן לתקן את זה, ואפילו פאנל ח"כים על דרכים לתיקון מערכת הבריאות הציבורית.
2 צפייה בגלריה
חוגגים סוכות | המחשה: שאטרסטוק
חוגגים סוכות | המחשה: שאטרסטוק
חוגגים סוכות | המחשה: שאטרסטוק
למקום יגיעו מזכיר הסניף בראשון לציון ותהיה הרמת כוסית בהשתתפות ראש העיר, סגנו ומזכ"ל המפלגה ולקינוח- בסוף הערב יתקיים ערב שירה וסיפורי יוצאי עדות המזרח.
מיכל גול, תושבת העיר ופעילה חברתית, מספרת שאת הרעיון לאירוע שיא לפעילות החוג הפמיניסטי בסוכת מפלגת העבודה יזמה אור סרי , ממקימות החוג. "הכל התחיל לאחר פגישה עם נציגי החוגים השונים במפלגת העבודה לטובת הפעלת סוכה עם פעילויות במהלך חול המועד" היא אומרת.
"אור הציעה לדון בנושא שהיא חושבת שחסר בשיח החברתי שלנו: התמודדות אזרחי ישראל עם חיי משפחה ועבודה מספקים, מה שנקרא 'הג'ונגל של חיינו'". חברי המפלגה אהבו את הרעיון, ובנוסף כל חוג לקח על עצמו ארגון אירוע נוסף באירוח פתוח לקהל, וזה מה שיצר מגוון אירועים מרתקים".
את האירוע של החוג הפמניסטי תנחה אור סרי, והוא יתחיל היום (ב') בשעה 16:00.
2 צפייה בגלריה
יגיע לסוכה בראשון לציון. אבי גבאי | צילום: שאול גולן
יגיע לסוכה בראשון לציון. אבי גבאי | צילום: שאול גולן
יגיע לסוכה בראשון לציון. אבי גבאי | צילום: שאול גולן
בחלק האומנותי, הכולל שירה מדוברת וקטעי משחק, ישתתפו השחקנים: שרית וינו אלעד, רעות אחדות, יסמין רמון, בתאל דבח, רלי הופשטטר סבג.
בפאנל ישתתפו: ח"כ קסניה סבטלובה, שרית וינו אלעד, אור ענבי, מיכל גרא מרגליות, ד"ר מהא כרכבי סבאח.
בנוסף, מחר (ג') יגיע לאותה סוכת של סניף העבודה בעיר יו"ר מפלגת המחנה הציוני, אבי גבאי, שפרסם סרטון שבו הוא קורא לתושב העיר להגיע ומצפה לפגוש אותם.